quote:
Lieske staat bij jouw gewoon heel ver onderaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Degenen die op dit moment pluspunten aan het vergaren zijn zijn Ingrid en Roel. Nathalie stijgt heel langzaam. Joost daalt lichtelijk. En Lieske blijft bezig aan een vrije val.
Dirk Kuin bedoel je?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:10 schreef Sjet het volgende:
Nee niet Jongbloed toch? Die doet vermist....
Dit was een iets oudere kerel volgens mij, ik kan toch echt niet op die vent z'n naam komen....
Lieske is helemaal niet weken bezig met een vrije val, pas sinds Chantal weg is. En wie ben jij om te beoordelen om mijn hersenspinsels achterlijk te noemen. Je komt hier 2 keer per dag langs om te rellen ofzo. Niet echt behoefte aan...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
In jouw hoofd is Lieske al weken bezig met een vrije val. Kap toch eens met het voorspiegelen van jouw achterlijke hersenspinsels alsof het vaststaande feiten zijn.
Nee, nog steeds NatteLiequote:Op woensdag 14 december 2005 13:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske staat bij jouw gewoon heel ver onderaan.
Volgens mij niet, heb het iig niet gelezen in de streamlogsquote:Op woensdag 14 december 2005 13:08 schreef Bartoli het volgende:
is de roddel over ing aan lies al verspreid?
Ik weet niet van welk land jij BB kijkt, maar de Natte Lie van BB5 in Nederland heeft die roddel allerminst op die manier gebracht. De Nederlandse Natte Lie heeft die roddel kompleet verknald, want de link met het vertrek van Dildo en het zogenaamde geld werd al snel van tafel geveegd. Ben er speciaal voor opgebleven.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij was er (oprecht) stuk van.
Maar vanmorgen idd wel ff gelachen om hem, met dat quasi meedoen.
Vannacht heeft hij een gesprek gehad met Nathalie, over de vraag of Lieskes (niet bestaande) 25.000 euro beloning, verband houdt met het vertrek van Dido.
En of Dido misschien met een beloning is vertrokken.
Volgens mij niet, maar ik geef het 10% kans dat die lukt!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:08 schreef Bartoli het volgende:
is de roddel over ing aan lies al verspreid?
ach wat sneuquote:Op woensdag 14 december 2005 13:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Nederlandse Natte Lie heeft die roddel kompleet verknald, want de link met het vertrek van Dildo en het zogenaamde geld werd al snel van tafel geveegd. Ben er speciaal voor opgebleven.
Dus haar roddel-missie is mislukt en ik heb ook nog niests gelezen dat ze ht over het zoenen van Rob en Ingrid heeft gehad.
Toch bedankt hoor Buuvquote:Op woensdag 14 december 2005 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dirk Kuin bedoel je?
edit- sorry, was al beantwoord..
Ja Ing gooide appels op het dak.... voor de vogeltjes..... mocht nietquote:Op woensdag 14 december 2005 13:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Er klonk net een waarchuwing trouwens
Denk je dat de mensen hier wel behoefte hebben aan jouw continue gebitch op Lieske dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lieske is helemaal niet weken bezig met een vrije val, pas sinds Chantal weg is. En wie ben jij om te beoordelen om mijn hersenspinsels achterlijk te noemen. Je komt hier 2 keer per dag langs om te rellen ofzo. Niet echt behoefte aan...
als je er geen behoefte aan hebt negeer je het toch gewoon of reageer je op een normale manier?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Denk je dat de mensen hier wel behoefte hebben aan jouw continue gebitch op Lieske dan?
Ik reageer zoals ik wil.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als je er geen behoefte aan hebt negeer je het toch gewoon of reageer je op een normale manier?
even een beetje steun voor Manuquote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Denk je dat de mensen hier wel behoefte hebben aan jouw continue gebitch op Lieske dan?
minpuntenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit Lieskut asociaal te kauwen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |