Heb gisteren 3 uur gesport en ik vond het heerlijk... Eerst een uur cardio, toen een uur krachttraining en daarna nog een les bodybalance... En dat voor iemand die pakweg 6 weken geleden al moe werd als ze maar dacht aan sporten. Ik ben trots op mijquote:Op woensdag 14 december 2005 12:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je maar komen streamen ipv dat stomme gesport![]()
Ben ook trots op mijn mediaheldin hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 12:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb gisteren 3 uur gesport en ik vond het heerlijk... Eerst een uur cardio, toen een uur krachttraining en daarna nog een les bodybalance... En dat voor iemand die pakweg 6 weken geleden al moe werd als ze maar dacht aan sporten. Ik ben trots op mij![]()
Bovendien is gisteren alles gemeten incl vetpercentage enzo en heb ik ineens weer wat meer motivatie gevonden![]()
Je bent van de Roel modus naar de Lieske modus gegaanquote:Op woensdag 14 december 2005 12:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb gisteren 3 uur gesport en ik vond het heerlijk... Eerst een uur cardio, toen een uur krachttraining en daarna nog een les bodybalance... En dat voor iemand die pakweg 6 weken geleden al moe werd als ze maar dacht aan sporten. Ik ben trots op mij![]()
Bovendien is gisteren alles gemeten incl vetpercentage enzo en heb ik ineens weer wat meer motivatie gevonden![]()
Je kunt ook biertjes drinken, erg goed voor je polsen bicepsquote:Op woensdag 14 december 2005 12:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben ook trots op mijn mediaheldin hoor
Ik kom niet verder dan mezelf voornemen te gaan fitnessen, als er weer eens 37 euro maandgeld van mijn rekening is afgeschreven
Daar lijkt het wél op inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2005 12:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent van de Roel modus naar de Lieske modus gegaan![]()
![]()
Ja Roel heeft een beetje namaak-gesport...... en hij heeft gelachenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer voor 1h30
nog wat gemist?
Whehehe...!quote:
Dank je. tot vanmiddag!quote:
Hij was er (oprecht) stuk van.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind Roel ook blijer en meer betrokken zonder dido trouwens
Degenen die op dit moment pluspunten aan het vergaren zijn zijn Ingrid en Roel. Nathalie stijgt heel langzaam. Joost daalt lichtelijk. En Lieske blijft bezig aan een vrije val.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij was er (oprecht) stuk van.
Maar vanmorgen idd wel ff gelachen om hem, met dat quasi meedoen.
Vannacht heeft hij een gesprek gehad met Nathalie, over de vraag of Lieskes (niet bestaande) 25.000 euro beloning, verband houdt met het vertrek van Dido.
En of Dido misschien met een beloning is vertrokken.
In jouw hoofd is Lieske al weken bezig met een vrije val. Kap toch eens met het voorspiegelen van jouw achterlijke hersenspinsels alsof het vaststaande feiten zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Degenen die op dit moment pluspunten aan het vergaren zijn zijn Ingrid en Roel. Nathalie stijgt heel langzaam. Joost daalt lichtelijk. En Lieske blijft bezig aan een vrije val.
Halloquote:
quote:
Hij begint weer bij te trekken idd. Maar ergens heeft het 'hondjes' gedrag tijdens Dido's aanwezigheid toch wel een deukje in zijn imago achtergelatenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind Roel ook blijer en meer betrokken zonder dido trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |