ik zou die website niet al te serieus nemen... als ze Augustus al als Augustes schrijvenquote:Op woensdag 14 december 2005 09:40 schreef detulp050 het volgende:
http://www.vakantiereiswi(...)rient-palace-resort/
Daar staan veel ervaringen. Zelf ben ik nog nooit in Alanya geweest, wel in Antalya. Hou wel rekening met een lange transfer van het vliegveld naar je hotel!
Ik heb het ook gezien; niet frisquote:Op woensdag 14 december 2005 19:20 schreef Martineke het volgende:
daar denkt trosradar van een paar weken geleden heel anders over, gezien hun onderzoeken,
Kusadasi is leuker als Marmaris, maar dat vindt iedereen weer verschillend denk ikquote:Op woensdag 14 december 2005 09:41 schreef mikey99 het volgende:
alanya is kut alanya is klote, marmaris of marmutlar doen!
Weet jij of de strandbar Inclusive is? In sommige boeken staat van wel en in sommige weer nietquote:Op woensdag 14 december 2005 09:02 schreef Fiduci het volgende:
hallo allemaal,
ik wil in april naar het Orient Palace hotel ( 5 sterren all Inclusive) in Alanya gaan.
Nu was ik benieuwd of iemand ervaringen met dit hotel had? Zo ja, dan zou ik ze graag hier horen.
Groetjes....
Ook bij all in? want je hebt ook ultra all inquote:Op maandag 9 januari 2006 14:38 schreef Fiduci het volgende:
Is inclusive
Orient Palace is 1 van de beste 5-sterren hotels in Alanya. Het hotel ziet er erg mooi uit en heb er nooit klachten over gehad (heb zelf als hostess ook in dit hotel gewerkt zomer 2005).quote:Op woensdag 14 december 2005 09:02 schreef Fiduci het volgende:
hallo allemaal,
ik wil in april naar het Orient Palace hotel ( 5 sterren all Inclusive) in Alanya gaan.
Nu was ik benieuwd of iemand ervaringen met dit hotel had? Zo ja, dan zou ik ze graag hier horen.
Groetjes....
Weet je toevallig het verschil tussen ultra all in en all in ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:38 schreef Stjeafke het volgende:
[..]
Orient Palace is 1 van de beste 5-sterren hotels in Alanya. Het hotel ziet er erg mooi uit en heb er nooit klachten over gehad (heb zelf als hostess ook in dit hotel gewerkt zomer 2005).
Enige nadeel:
Niet aan het strand gelegen, maar op een berg....je moet dus een eindje lopen. Er gaat wel op bepaalde tijden een busje.
Meer vragen zijn welkom
Heb het even nagevraagt, bij ultra krijg je dus blijkbaar geimporteerde drankjes en bij all in niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Weet je toevallig het verschil tussen ultra all in en all in ?
De ene reisorganisatie die all in heeft zegt dat geimporteerde drankjes incl. zijn en de andere die zegt weer dat dat niet zo is... beetje irritant...
Enigste verschil die ik ontdekt heb is dat je met ultra je kluisje gratis krijgtmaar verder
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |