Ok, als ie warmer is dan zou het een centimeter of 4-5 verschil kunnen maken....quote:Op woensdag 14 december 2005 03:34 schreef melke het volgende:
Haar naam, toch best wel een schattig gebaar. Hoop alleen voor hem dat ze zonder al die camera's wat liever en warmer is
Ikkequote:Op woensdag 14 december 2005 03:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, als ie warmer is dan zou het een centimeter of 4-5 verschil kunnen maken....
Maar met zo'n haardos wil toch geen enkele vrouw? Welke zelfrespecterende man heeft nog schaamhaar???
Wat een gore gozer, en als hij zich scheert, dan lijkt het nog wat, dat er iets zit.... Dit is raad je plaatje....
Dus je hebt het liever over het schaamhaar van Roel?quote:Op woensdag 14 december 2005 03:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was een retorische vraag......
Ik blijf liever on-topic.
Superskunk?quote:Op woensdag 14 december 2005 03:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar zal hij aan denken?
Dat praten valt wel mee. Ik mocht ook niets naar buiten brengen, maar staat ook breeduitgemeten op FOK!quote:Op woensdag 14 december 2005 04:09 schreef Dropkick het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat ze na het huis niet mochten praten wat ze met het geld doen als ze winnen.Ik lees op de talpasite dat het hun wel gevraagd is wat ze met een kwart miljoen zouden doen.
Jammer van haar beleid, maar ze is best lief. Ze heeft iets..... Ik denk eerder dat het aan het team ligt wat ze om haar heen heeft, maar niet aan haar zelf.... Vergeet niet dat het Talpa is he??quote:Op woensdag 14 december 2005 04:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mummie leeft nog...
[afbeelding]
(caradoc)
Volgens mij horen ze tijdens liveuitzendingquote:Op woensdag 14 december 2005 09:03 schreef pullup het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb het gisteren niet zo goed kunnen volgen.
is die opdracht gelukt uiteindelijk ?
ok maar alles was in ieder geval af dusquote:Op woensdag 14 december 2005 09:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Volgens mij horen ze tijdens liveuitzending![]()
Het lijkt er wel op van wel na drie uur mocht iedereen mee helpen met het inpakken van die PooH dingen. En roel had het raden van de voorwerpen aan de muur ook goed.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:03 schreef pullup het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb het gisteren niet zo goed kunnen volgen.
is die opdracht gelukt uiteindelijk ?
Yesquote:Op woensdag 14 december 2005 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]
ok maar alles was in ieder geval af dus
Ok bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |