abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33066320
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:32 schreef Muerte het volgende:

[..]

Dank je1 Als het doorgaat word ik ambtenaar!
Nou ja dan is het in ieder geval minder druk dan de (BB cap) baan die je nu hebt
pi_33066330
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:32 schreef Muerte het volgende:

[..]

Dank je! Als het doorgaat word ik ambtenaar!
Dat moet kunnen hoor...
Ik hoorde laatst dat ook ambtenaren gewoon mensen zijn

pi_33066345
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef essie05 het volgende:

[..]

Nou ja dan is het in ieder geval minder druk dan de (BB cap) baan die je nu hebt
In ieder geval kan hij dat dan nog tussen het werk door blijven doen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_33066360
Jemig...ze hebben hun ontbijt nog niet eens achter hun kiezen en ze hebben het alweer over het avondeten..ach ja je moet wat daar he?
pi_33066391
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef essie05 het volgende:

[..]

Ik heb nu ook al een hele drukke baan hoor! Maak me alleen niet zo druk meer, mijn contract loopt deze maand af, dus 2e kerstdag om 6 uur trap ik af en de rest van het jaar maak ik mijn vrije dagen op.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_33066395
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:34 schreef pullup het volgende:

[..]

In ieder geval kan hij dat dan nog tussen het werk door blijven doen
Oke Muerte gaan voor die (ambtenaren)baan.
pi_33066396
He wat heerlijk.......... NatteLie die belooft geen hap door haar keel te krijgen......
pi_33066446
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:34 schreef Sjet het volgende:
Dat moet kunnen hoor...
Ik hoorde laatst dat ook ambtenaren gewoon mensen zijn
Zie je, je moet altijd nog even wakker blijven.
Ambtenaren zijn gewone mensen, net als ik ben ook ambtenaar, nog even dan

Nu ben ik weg en lees wel terug
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_33066449
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:36 schreef Muerte het volgende:

[..]

Ik heb nu ook al een hele drukke baan hoor! Maak me alleen niet zo druk meer, mijn contract loopt deze maand af, dus 2e kerstdag om 6 uur trap ik af en de rest van het jaar maak ik mijn vrije dagen op.
Oke..excuses.In deze tijd verwacht je dat iemand die solliciteerd baanloos is.
Maar soms moet je je horizon verbreden......hoop dat het je lukt in ieder geval.
pi_33066469
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:28 schreef Kleintje het volgende:
wat een loser is het toch ook he. Slapen, slapen, slapen...
Hij lag er pas om 0400 in terwijl de rest om 0100 ging slapen , dus tel uit je winst...Als ie om 1300 opstaat heeft hij evenveel als rest geslapen.
pi_33066483
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:38 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Het is voor een baan in jouw stad Henk!
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_33066492
Ik kijk op de klok...de tijd vliegt weer als het gezellie is.Ik moet snel gaan douchen nu moet mijn dochter zo uit school halen... Ben er straks weer.
pi_33066531
quote:

[..]

Welterusten Henk
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 10:43:19 #289
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33066550
Nogmaals dan..Hoe gaan ze vanavond controleren of de opdracht van NatteLie gelukt is?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33066570
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:43 schreef Manu82 het volgende:
Nogmaals dan..Hoe gaan ze vanavond controleren of de opdracht van NatteLie gelukt is?
Ik neem aan dat ze gewoon volgen wat er in het huis gebeurt
pi_33066577
Nog ff snel dan van de Menno site...speciaal voor Sjet:

Nieuws
14 december 2005

Terug in Nederland en dan ook nog terug in het BB huis!
Wat was mijn vakantie top. Heerlijk weer, lekker golfen, duiken en dan eindigen met 5 uur vertraging op het vliegveld van Lanzarote.. beetje jammer, maar goed ik bekijk alles positef.. kortom mijn vakantie heeft vijf uur langer geduurd, wat wil je nog meer?!

Maandagavond heb ik natuurlijk weer naar de reguliere uitzending gekeken, toch leuk dat je na een maand uit het huis te zijn nog zoveel zendtijd krijgt. Ik weet zeker dat jullie benieuwd zijn naar mijn mening. Allereerst wil ik zeggen dat ik het lief vond wat Ingrid over mij zei. De ophef die Roel had over mij snapte ik totaal niet, waar maak je je druk om. Zeker als hij de beelden terug ziet zal hij nog wel een keer achter zijn oren krabben.. (hebben jullie mij in een onderbroek gezien?). Nee, ik vond het super hoe Ingrid en Joost het voor mij opnamen. Over Roel wil ik nog het volgende zeggen.. hij meet wel met twee maten. Hij vertelde over "jongens-regels".. is er dan ook een regel dat je eerst met een meisje mag zoenen, de liefde verklaren aan de ander, vervolgens weer de eerste zoent (en meer) en toch verliefd wordt op de ander??? Nee, dan weet ik niet waar hij zich druk overmaakt..

Omdat er ook zoveel lieve opmerkingen zijn over Ingrid en mij, zal ik ook hierover een keer een reactie geven. Wat er was tussen Ing en mij in het huis was echt heel erg leuk.. zeker de eerste weken. We hebben erg veel lol gehad samen en dat stukje genegenheid was erg prettig. Wel waren we allebei ervan bewust dat we in het Big Brother huis zaten en niet precies wisten hoe het zou zijn na het huis.. en dat weten we nog steeds niet. Natuurlijk gaan we een keer een goed gesprek hebben. Natuurlijk heeft ze rot dingen over mij gezegd, maar goed.. ik weet ook heel goed dat het huis rare dingen met je doet. Maar hoe het afloopt zullen we wel zien.. ik beloof dat ik jullie hierover op de hoogte zal houden!

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties.. ik blijf ze zeker lezen. Een mooie mededeling voor sommigen tot slot.. komende donderdag ben ik natuurlijk weer in de "live-uitzending"!!!

Groetjes Menno
pi_33066650
vraag: wat staat er tegenover die geheime missie van Natte Lie?
Lijkt mij dat er toch wel wat tegenover moet staan, wil jij je medebewoners zo onderuit halen. Ik zou het niet zomaar doen.
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 10:49:50 #293
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33066690
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:48 schreef Kleintje het volgende:
vraag: wat staat er tegenover die geheime missie van Natte Lie?
Lijkt mij dat er toch wel wat tegenover moet staan, wil jij je medebewoners zo onderuit halen. Ik zou het niet zomaar doen.
Volgens mij is hier al eerder gezegd dat je geheime missies niet mag weigeren, maar wel verneuken en dat heeft ze volgens mij al half gedaan door de manier waarop ze het Roel vertelde...
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33066692
quote:

[..]

Was maar een geintje hoor Henkie Mijn vader was ook altijd ambtenaar
pi_33066706
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:44 schreef essie05 het volgende:

Nieuws
14 december 2005

Terug in Nederland en dan ook nog terug in het BB huis!
Wat was mijn vakantie top. Heerlijk weer, lekker golfen, duiken en dan eindigen met 5 uur vertraging op het vliegveld van Lanzarote.. beetje jammer, maar goed ik bekijk alles positef.. kortom mijn vakantie heeft vijf uur langer geduurd, wat wil je nog meer?!

Maandagavond heb ik natuurlijk weer naar de reguliere uitzending gekeken, toch leuk dat je na een maand uit het huis te zijn nog zoveel zendtijd krijgt. Ik weet zeker dat jullie benieuwd zijn naar mijn mening. Allereerst wil ik zeggen dat ik het lief vond wat Ingrid over mij zei. De ophef die Roel had over mij snapte ik totaal niet, waar maak je je druk om. Zeker als hij de beelden terug ziet zal hij nog wel een keer achter zijn oren krabben.. (hebben jullie mij in een onderbroek gezien?). Nee, ik vond het super hoe Ingrid en Joost het voor mij opnamen. Over Roel wil ik nog het volgende zeggen.. hij meet wel met twee maten. Hij vertelde over "jongens-regels".. is er dan ook een regel dat je eerst met een meisje mag zoenen, de liefde verklaren aan de ander, vervolgens weer de eerste zoent (en meer) en toch verliefd wordt op de ander??? Nee, dan weet ik niet waar hij zich druk overmaakt..

Omdat er ook zoveel lieve opmerkingen zijn over Ingrid en mij, zal ik ook hierover een keer een reactie geven. Wat er was tussen Ing en mij in het huis was echt heel erg leuk.. zeker de eerste weken. We hebben erg veel lol gehad samen en dat stukje genegenheid was erg prettig. Wel waren we allebei ervan bewust dat we in het Big Brother huis zaten en niet precies wisten hoe het zou zijn na het huis.. en dat weten we nog steeds niet. Natuurlijk gaan we een keer een goed gesprek hebben. Natuurlijk heeft ze rot dingen over mij gezegd, maar goed.. ik weet ook heel goed dat het huis rare dingen met je doet. Maar hoe het afloopt zullen we wel zien.. ik beloof dat ik jullie hierover op de hoogte zal houden!

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties.. ik blijf ze zeker lezen. Een mooie mededeling voor sommigen tot slot.. komende donderdag ben ik natuurlijk weer in de "live-uitzending"!!!

Groetjes Menno
Menno blijft erg slap met zijn reactie Menno je mag het best wat harder zeggen hoor.
pi_33066819
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:50 schreef regenworm het volgende:

[..]

Menno blijft erg slap met zijn reactie Menno je mag het best wat harder zeggen hoor.
Menno is duidelijk geen fokker
pi_33066901
Ik vind Menno wel een lieffie (logisch, is mijn husband in wording )
Maar hij mag zeker wel meer van zich af bijten!
  woensdag 14 december 2005 @ 10:57:43 #298
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33066908
Ik vind dat hij Roel toch wel aardig scherp neerzet.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_33066946
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:44 schreef essie05 het volgende:

Dank je wel Essie
Wat grappig, ik heb vannacht daar nog gekeken...... niks nieuws En nu wel
Heerlijk, Lanzarote..... ben ik ook al 3x geweest, heb ik mijn duikbrevet gehaald.

Ik vind dat Menno het heel goed zegt hoeft niet harder, het komt duidelijk over, dat is het belangrijkste. Ik vind juist zoals b.v. Roel het zegt [wat harder dus] dat die zich daarmee erg laat kennen. En al helemaal omdat hij ook nog eens niet precies weet wat er nou precies gebeurt is. Ik denk ook dat daar Menno zijn 'toon' vandaan komt; hij weet hoe het zit
pi_33066956
Dat wel, absoluut. Maar hij is weer erg mild over Ingrid.
maar goed, dat gaat toch niets worden. Hij heeft mij verteld dat ie met mij gaat trouwen

Overigens, als je zo'n opdracht niet mag weigeren, dan ga je toch heerlijk allerlei andere dingen vertellen? Dan roddel je wel. Ik zou gewoon zeggen dat ik niet meer wist wat ik moest zeggen. Ik zou zulke dingen dus neit vertellen over mijn bewoners!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')