quote:Op woensdag 14 december 2005 00:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja dat is bijna net zo irritant als een layoutverneukende username
Die van jou nog nét nietquote:Op woensdag 14 december 2005 00:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja dat is bijna net zo irritant als een layoutverneukende username
nou nou, tut tut, zo erg is het nou óók weer niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 07:28 schreef OFfSprngr het volgende:
Stervende hoeren kankerkikker, op kutten met dat kloteding godverdomme!
quote:Op woensdag 14 december 2005 07:40 schreef TiepJoop het volgende:
Jah, gewoon linkjes en img's met imageshack in de naam niet accepteren bij de invoer maar een foutmelding geven
Als ze dat willen gaan doen mogen ze mij mailen, heb zekers wel een stuk of 10 scripts daar speciaal voor liggen die ik met plezier wil ombouwen, aanpassen etc voor FOK!quote:Op woensdag 14 december 2005 02:42 schreef NoBody122 het volgende:
Wanneer gaat Fok! zelf een foto-upload dienst voor diens eigen forum bieden? Dan zijn we voor altijd van dat gezeik met die ImageShack-alike crap verlost
Niet dat ik het ooit gebruik, leve mijn chello homepage ruimte
Ja, jij hebt natuurlijk nooit met je onderbroek op je enkels gezeten voor een foktopic met de glijmiddel al klaarstaand samen met de doekjes op FokUser Fotos om vervolgens alleen maar gele kikkers te zien.. en ik kan je vertellen, die dingen zijn echt niet chill om op te rukken!quote:Op woensdag 14 december 2005 07:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou nou, tut tut, zo erg is het nou óók weer niet.
quote:
Vind je? had eingelijk een andere willen plaatsen maar die had ook last van hotlinkingquote:
Kan de pagina niet vinden..quote:Op woensdag 14 december 2005 11:26 schreef patty het volgende:
http://www.xs.to
kort maar krachtig en het werkt
Welquote:Op woensdag 14 december 2005 12:49 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Kan de pagina niet vinden..![]()
www.putfile.com![]()
Ik denk dat Fok! dat momenteel niet kan omdat iedereen dan daar plaatjes gaat zitten hosten, en de Fok! servers dan helemaal traag worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:42 schreef NoBody122 het volgende:
Wanneer gaat Fok! zelf een foto-upload dienst voor diens eigen forum bieden? Dan zijn we voor altijd van dat gezeik met die ImageShack-alike crap verlost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |