okay hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:13 schreef kvn het volgende:
Mja nee laat dan maar doen
Vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef Koenijntje het volgende:
Uhm 600 mhz?
Ik snap niet echt het verschil tussen Apple en normale laptops/pcs
Waarmee is het te vergelijken?
ik ben ook benieuwd naar die fotoquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
En die foto ben ik wel benieuwd naar
het is heel simpel, als ik volgende week nog geen goede reacties heb op Nederlandse fora en veilingssitres, dan gaat ie op de amerikaanse eBay, dan weet ik zeker dat ik hem kwijt ben voor 550 euro. Foto ga ik nu makenquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:44 schreef kvn het volgende:
Ja kijk het is dat al een G4 1,2 heb, die is ongeveer 2 keer zo duur, nieuw, dus vind ik 550 een beetje veel voor een 2e hands iBook, al is het een Apple :p
ik heb ook wel graag een ferrari voor een tientje hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:39 schreef kvn het volgende:
Mja het leek me een leuk cadeau voor mn dinnetje, maar niet voor 550 Euro. Verder ben ik het wel je prijs eens hoor, mn vorige iBook heb ik ook niet goedkoop weggedaan ( Clamshell ). Succes ermee!
Gelukkig is dat de prijs die iedereen zou vragen voor een vergelijkbare iBook, als het je niet bevalt, zoek dan een anderequote:Op zaterdag 17 december 2005 16:15 schreef kvn het volgende:
Mja, jouw iBook is kwa specs precies de helft van de mijne kwa processor, dus eigenlijk vraag je een nieuwprijs zo :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |