Vertel eens: heeft Satan je ooit kwaad gedaan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:10 schreef Repeat het volgende:
[afbeelding]
zegt feest
[afbeelding]
zegt tentamen
heb ik overwogen, maar mezelf kennende kom ik dan alsnog om 6 uur 's morgens rollend van dat feest vandaan...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:12 schreef mazaru het volgende:
Of je gaat gewoon naar dat feest, en je gaat op een normale tijd weg, zodat je ook je tentamen nog kunt doen.
doe ik! En mn tante!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:14 schreef BGN het volgende:
Bel je moeder, vraag wat zij zou doen.
de enige slimme personen die weten waar het tentamen over gaat moeten het zelf ook makenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
ga naar het feest en laat iemand anders in jouw plaats het tentamen maken. een slim persoon bij voorkeur
en dan met je brakke harses die vragen maken zeker ? Nee lijkt me niet te gaan werken.... Jammer, dat wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:27 schreef JonKeL het volgende:
ik zou het allebei doen, eerst losgaan op dat feest, richting het einde doe je het wat rustiger met de drank. En daarna ga je in 1x door naar dat tentamen.
Voor welk vak is het tentamen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
en dan met je brakke harses die vragen maken zeker ? Nee lijkt me niet te gaan werken.... Jammer, dat wel.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:50 schreef Repeat het volgende:
ik ga maar niet. Mijn toekomst is het belangrijkst.
![]()
[/opa]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |