Al krijg ik natuurlijk weer helemaal niks van die 'liefde'.quote:
Ik stel me bij jou nu zoiets voor:quote:Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hemd met daarover een gestreepte vest
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al krijg ik natuurlijk weer helemaal niks van die 'liefde'.
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al krijg ik natuurlijk weer helemaal niks van die 'liefde'.
Je wordt een beetje overschaduwd door MissB.quote:
quote:
quote:
GRAAG OF NIET, GREPPELSLET DIE JE D'R BENT!!!111!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al had ik natuurlijk wel meer SHO-liefde () verwacht.
NEEM JIJ DIE DRUPPEL VAN JE EN GA TOCH LEKKER OP EEN ANDERE GLOEIENDE PLAAT DRUIPEN!!!111quote:Op woensdag 14 december 2005 14:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GRAAG OF NIET, GREPPELSLET DIE JE D'R BENT!!!111!!!(( (:(
![]()
![]()
rr
:R
rrr: :8
![]()
:
![]()
!1
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:30 schreef LeBeau het volgende:
NEEM JIJ DIE DRUPPEL VAN JE EN GA TOCH LEKKER OP EEN ANDERE GLOEIENDE PLAAT DRUIPEN!!!111;r:R
![]()
![]()
; (!!
quote:
Ik heb gewoon veel liefde in mequote:Op woensdag 14 december 2005 14:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij hebt de subtiliteit van een kanonskogel!
![]()
Maar weinig solitaire-powers!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel liefde in me
Dat lag dus aan jou, want bij Bupa heb ik nooit problemen om te winnenquote:
quote:
quote:
Wat is er mis met je huidige abo dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ik kan pas oktober 2006 mijn adsl abo opzeggen. Of nu overstappen op een ander abo.
Ik slaap er nog even een nachtje over.
Dat ik daarmee ook vast zit aan KPN, terwijl ik nooit bel met mijn vaste telefoon. Zonde geld.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:17 schreef Svensational het volgende:
Wat is er mis met je huidige abo dan?
Je kan een goedkoper KPN Abo nemen, dan liggen je tarieven wel iets hoger. Nadeel is dat je daar dan ook weer een jaar aan vastzitquote:Op woensdag 14 december 2005 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ik daarmee ook vast zit aan KPN, terwijl ik nooit bel met mijn vaste telefoon. Zonde geld.
En volgens mijn snelle berekeningen ben ik met een uitgebreider abo (met telefonie erbij) goedkoper uit. Maar eigenlijk wil ik kabel, zodat ik helemaal geen vaste telefoonlijn meer nodig heb. En eigenlijk ben ik ook niet goed in snel rekenen.
Ja, maar dan heb ik nog steeds én een internetprovider én een kpn abo en dat wil ik dus niet meer.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:22 schreef Duiveltja het volgende:
Je kan een goedkoper KPN Abo nemen, dan liggen je tarieven wel iets hoger. Nadeel is dat je daar dan ook weer een jaar aan vastzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |