In ieder geval zie ik bij Ohra dat als je een doorlopend krediet neemt voor een bedrag > 10.000 euro, het rentepercentage 6,25% is. Dat is de laagste kredietrente (voor een vast tarief, dus geen rare actietarieven) die ik ken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef trigt013 het volgende:
nee, alleen maar persoonlijke lening
Waarom niet? Waarmee onderscheidt de Postbank zich dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:55 schreef Innisdemon het volgende:
Probeer eens Postbank. En kijk vooral niet alleen naar het rentepercentage !!!
Dat mag toch niet meer, in de zin van koppelverkoop?quote:Op woensdag 14 december 2005 08:07 schreef avotar het volgende:
Laat je goed informeren. De meeste krediet verstrekkers zullen je buiten een mooie rente, waarschijnlijk verplichten tot het aanschaffen van een koopsompolis om een en ander te verzekering in geval van overlijden etc. Je rente gaat dus dan wel een stuk naar beneden, maar het "schuldbedrag" wordt hoger.
Volgens mij zijn beiden redelijk betrouwbaar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:57 schreef trigt013 het volgende:
Ik kan ze oversluiten bij moneyyou naar een percentage van 6,9%
optie twee is Royal Bank of Scotland voor een percentage van 5,9%
maar zijn er ook nog betrouwbare banken of bedrijven die mijn kredieten kunnen oversluiten voor een gunstig tarief.
het is geen koppelverkoop als ze hiervoor slechts tussenpersoon zijn. (meen ik)quote:Op woensdag 14 december 2005 08:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat mag toch niet meer, in de zin van koppelverkoop?
Nee, dat is niet waar. Het is altijd koppelverkoop. Zo werken de jongens van Frisia. Zij willen dat je een risicoverzekering afsluit tegen koopsom. Omdat die koopsom toch een hoop geld kan zijn en de mensen niet voor niets een lening willen, wordt die koopsom er ook nog eens bijgeleend. Da's weer een verhoging van de lening.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:01 schreef avotar het volgende:
[..]
het is geen koppelverkoop als ze hiervoor slechts tussenpersoon zijn. (meen ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |