quote:
Maak in Onzin een topic waarin je een uitgebreide monoloog begint over de voordelen van TorD boven die van CUB en waarom je vindt dat CUB afgeschaft moet worden en iederen moet gaan TorD'en!
Have fun!!!
quote:Hey lurker!!! Ga eens meedoen dan, chicken
Op vrijdag 16 november 2001 00:12 schreef Cora het volgende:
Dare?
[..]
quote:Ja, jammer hoor!
Op vrijdag 16 november 2001 00:17 schreef Harrie het volgende:
die Quote is gewoon stom, alles meteen verpesten.
quote:*streept Gboy27 af van het lijstje gratis bitterballen
Op vrijdag 16 november 2001 00:25 schreef Gboy27 het volgende:
Ja, jammer hoor!
Voortaan géén kroketten van Cora Mora meer voor mij...
quote:Talk to the hand...
Op vrijdag 16 november 2001 00:19 schreef calvobbes het volgende:
Cora is stom
quote:*tegen hand zegt : "Cora is stom"
Op vrijdag 16 november 2001 00:31 schreef Cora het volgende:[..]
Talk to the hand...
quote:Wat lul jij nou weer vaag? Internet leer je mensen tot op zekere hoogte kennen, iets intikken kan iedreen en mensen uitschelden oid ook. IRL ligt dat toch anders dus kijk niet gek op als ppl irl totaal anders zijn dan op internet.
Op vrijdag 16 november 2001 00:09 schreef Gboy27 het volgende:
Sedert ik mee doe aan het té gekke spel Truth or Dare (afgekort TorD) kan de Coyote Ugly Bar (afgekort CUB) me nauwelijks meer intereseren! Ik vind de CUB maar een slappe bedoeling, prietpraat! Bij TorD leer je de mensen véél beter én sneller kennen! En dat is in het snelle tijdperk van het internet toch veel handiger! Bij TorD weet je direkt wat je aan iemand hebt en wat voor vlees je in de kuip hebt!!! Er zijn in die korte, maar snelle tijd al veel warme vriendschappen ontstaan. Sedert anderhalve week hebben we zelfs al een eigen chatgedeelte opgebouwd op mIRC.
Kortom, er is veel voor te zeggen om het hele CUB gedoe maar af te schaffen en mee te gaan doen aan Truth or Dare!!!
quote:dat jij overal overheen kosts wisten we al
Op vrijdag 16 november 2001 11:29 schreef Stranger het volgende:
het is allebeimaarjah.. ieder zijn/haar smaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |