Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 10. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen donderdag 15 november 2001
Edit: Groepsfoto weer ff aangepast.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 16-11-2001 01:19]
00.00
Het rijke gedeelte is inmiddels klaar met nomineren. "De stem" roept dat Kelly naar de dagboekkamer mag komen. Daar aangekomen doet ze eerst een haarflip. Ik denk aan haar lippen af te kunnen lezen dat ze zegt; Ik nomineer Coos. (Maar dat kan wishful thinking zijn)
Ik heb Coos niet goed kunnen zien maar GJ is de hele tijd in een andere stream in close up.
0.00 Diane is terug uit de dagboekkamer. Kelly grapt : We hebben alles gehoord. Danielle vervolgt : Ik vond dat dansje zo leuk wat je deed. Sandy : Ik denk dat ik als eerste moet.
0.01 Speaker : Wil Kelly naar de dagboekkamer komen ?
Breedbandstream 1
0.03 In arm wordt Coos vanuit allerlei hoeken in beeld genomen en wordt er op hem ingezoomd. Andries op de achtergrond : We moeten eerst maar eens een rondje gaan maken wie er captain wil worden.
0.04 Kelly is terug. Kelly : Coos. Coos gaat naar de dagboekkamer. Kelly : Ik heb er ook helemaal niet over nagedacht. Ik heb er geen moeite mee. Gewoon de eerste keer dat ik er geen moeite mee heb.
0.06 Gert Jan tegen iemand in rijk : Ik denk dat als ik nou twintig wijn voor me had. Sandy onderbreekt : Niet praten Gert. Lullig om dat te zeggen. Gert Jan : Ja. Kelly : Ik heb zo'n rotweek gehad van de week. Sandy : Het was ook geen leuke week. Kelly : Sommige dingen gingen wel beter. Sommige dingen gingen in één keer beter. Gert Jan : Dit is voor het eerst dat ik hoop op een battle. Eerst had ik, als ik hier nog een dag zit, het doet me niet zo veel, maar ik hoop dat we morgen een battle krijgen die we positief afsluiten. Coos is terug uit de dagboekkamer. Coos : Ze hebben niet gezegd wie de volgende is. Speaker : Wil Gert Jan naar de dagboekkamer komen ? Kelly : Succes.
gert jan opent een gesprek met de vurige wens om een battle
"zodat we dag positief kunnen afsluiten"
gertjan wordt naar de dagbk geroepen
kelly roept "succes"
iedereen is weer stil
coos komt uitvoerig in beeld, die zal op dit moment wel genomineerd worden
hij schudt nog eens troosteloos zijn hoofd
Nu is Gert Jan aan de beurt. Iedere keer is (tot nu toe) diegene aan de beurt die net door zijn/haar voorganger genomineerd is... toeval??
GJ nomineert Pascal!!!!
(tot nu toe alles nog via liplezen duidelijk gezien!)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 16-11-2001 00:14]
Sandy nomineert Coos!
Gert Jan: Coos én Pascal in beeld, Pascal wat meer dan Coos? Geen idee. Hij zou toch niet Pascal genomineerd hebben?
Sandy nomineert Coos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |