Dan moet je er eens wat tempo achter gaan zetten. Scheelt misschien ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:23 schreef Bartoli het volgende:
het is ook een opdracht die een normaal werkend mens nooit in 4uur zou halen. Dus wat dat betreft is dit opgezet spel
Ik zie het jullie ook niet in 4uur halenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:36 schreef melke het volgende:
[..]
Dan moet je er eens wat tempo achter gaan zetten. Scheelt misschien ook
Maar het is juist de bedoeling dat ie het niet haaltquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:36 schreef melke het volgende:
[..]
Dan moet je er eens wat tempo achter gaan zetten. Scheelt misschien ook
Hoe weten jullie zo zeker dat de opdracht niet gehaald mag worden? Staat dat ergens?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar het is juist de bedoeling dat ie het niet haaltDaarom zijn m.n. Joost en Nathalie non stop aan het converseren om als stoorzender te werken voor Roel
Dat is juist niet de bedoeling, dit is een geheime opdracht om de weekopdracht te saboterenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:39 schreef melke het volgende:
Ze kunnen hem wel wat meer aanmoedigen en steunen zeg!
Is juist niet de bedoeling dat die het haaltquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:39 schreef melke het volgende:
Ze kunnen hem wel wat meer aanmoedigen en steunen zeg!
Ik zie steeds een kruisje bij je... (nu goed)quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:40 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe weten jullie zo zeker dat de opdracht niet gehaald mag worden? Staat dat ergens?
Dat doe je niet als iets gehaald moet worden, *zelfs* Joost niet.quote:Joost is irritant
De Bewoners proberen Roel onder het genot van een wijntje, een sigaretje en een hapje te motiveren om toch vooral de Opdracht goed te volbrengen. "Je kunt mensen toch nog een leuke laatste week bezorgen, vlak dat niet uit", aldus Nathalie. "Kom op Roel, doe je best!", zegt Ingrid. Joost is ondertussen druk aan het kletsen over koetjes en kalfjes. Tot overmaat van ramp zet hij, gevolgd door de anderen, een nummer van Gerard Joling in. Roel trekt dat niet. ""Alsjeblieft man, wat kan jij slap lullen! Je bent net een ratelband!", schreeuwt Roel. Hij vindt dat Joost moet ophouden met zijn geratel, of anders moet hij de Geheime Kamer maar verlaten! "Maar dan weet ik niet wat ik moet doen", sipt Joost.
Een ROOD kruisje?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie steeds een kruisje bij je... (nu goed)
Een aanname waarin 'we' op de SC collectief in zijn gaan gelovenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:40 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe weten jullie zo zeker dat de opdracht niet gehaald mag worden? Staat dat ergens?
Ik zie ze welquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie steeds een kruisje bij je... (nu goed)
Massahysteriequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een aanname waarin 'we' op de SC collectief in zijn gaan geloven![]()
O jee.... ik voel die foto van Naat weer opkomen nu... dus ik ga er maar niet op inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |