Nietus, egnie.quote:
*op tenen staan gaat*quote:Nu dan maardoet
![]()
kassaquote:
* PrintScreen blij isquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nietus, egnie.![]()
[..]
*op tenen staan gaat*
Ho-hoooi, PS!![]()
vermoordenquote:
Ja, ik zwaaide naar je terwijl ik op je tenen stond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen blij is
Au, dat doet zeer hoor
Heej Arcee![]()
gevangenisstrafquote:
Vond het idd wel ietwat een vreemd gedoe, dacht aan een streekgebonden gewoontequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik zwaaide naar je terwijl ik op je tenen stond.![]()
PS
bankstelquote:
Ik kan je geruststellen, wij zwaaien hier niet naar elkaar als we op elkaars tenen staan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vond het idd wel ietwat een vreemd gedoe, dacht aan een streekgebonden gewoonte
Arcee![]()
sofaquote:
Bij elkaar op de tenen staan doen jullie wel?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kan je geruststellen, wij zwaaien hier niet naar elkaar als we op elkaars tenen staan.
liggenquote:
busquote:
Ja, daar hebben we dan ook een markt bij met kraampjes en attracties, enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:47 schreef PrintScreen het volgende:
Bij elkaar op de tenen staan doen jullie wel?
touwtrekkenquote:
Klinkt okay, en dat heugelijke feit doet zich hoe vaak per jaar voor?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we dan ook een markt bij met kraampjes en attracties, enzo.
doorprikkenquote:
receptquote:
machinequote:
Oh, zo vaak mogelijk. Je zou m'n tenen 'es moeten zien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klinkt okay, en dat heugelijke feit doet zich hoe vaak per jaar voor?![]()
apparaatquote:
Die zien er echt uit alsof je op je tenen getrapt bent?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, zo vaak mogelijk. Je zou m'n tenen 'es moeten zien.![]()
scherenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |