O jawel, zeer gemeend, maar wat is er verder over te zeggen? Jij wilt het niet weten wat men van je vindt, als je uitgever het maar goed vindt, en ik wil de beste ter wereld zijn. Is de ene instelling beter dan de andere denk je? Zijn de resultaten anders?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:42 schreef OllieA het volgende:
Goh, ik dacht even dat er hier een gemeende discussie werd gevoerd, maar blijkbaar niet.![]()
En daarom heb ik mijn bijdrage even gewist.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:42 schreef OllieA het volgende:
Goh, ik dacht even dat er hier een gemeende discussie werd gevoerd, maar blijkbaar niet.![]()
Ha, AR.quote:
AR maakt gewoon te weinig huiswerkquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Er blijft zo weinig meer over van AR's huiswerk topic.
Die jongen probeert wat structuur in zijn leven te brengen. Niets mis met structuur. Structuur maakt het leven overzichtelijk: kant-en-klare brokken, hap-hap. Drie tekeningen in drie uur, driemaal in de week. Waarom niet ook drie eieren bij het ontbijt, driemaal onder de douche, driemaal masturberen en driemaal je moeder bellen? Het is héél artistiek om obsessief-dwangmatig het leven te verorberen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef zodiakk het volgende:
Sta jij ook elke dag om 7 uur op?quote:Op zaterdag 24 december 2005 07:56 schreef Koekepan het volgende:
Ja, precies, behalve als je wiskunde studeert, DAN IS HET OPEENS CIJFERTJESNEUKERIJ..
.
.
![]()
Gelukkig kerstfeest allemaal, trouwens.
![]()
Kijk, dat vind ik dan weer leuk, dat dat je is opgevallen, vooral omdat er over na is gedacht. Noem het De Avonden-stemming; ik word aan het einde van het jaar zo treurig van een bepaald slag jongens. Maar dit is een huiswerktopic en ik doe niet meer aan huiswerkbegeleiding.quote:Op zaterdag 24 december 2005 08:15 schreef Koekepan het volgende:
(Trouwens, drie keer klaarkomen, drie keer je moeder bellen: ik wil niet weten hoe bij jou de associatieve ketens lopen...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |