quote:
Die "krampjes" zijn maar een fase... toch? TOCH??
![]()
Nee, met een huilend kind kun je niet relaxed gamen, heb wel wat zitten bekijken en gekloot.
Van de ene verbazing in de andere inderdaad.. ben er nog niet uit hoe die chat werkt ook hoor.
Eerst had ik struik aan de lijn... zegt ie mzzl, zit ik te kijken bij Hexic, beetje uitleggen aan mn chick dat ze dat morgen wel kan spelen want ik weet dat ze ardade spelletjes heel leuk vind. Komt ie op MSN dat ie me nog hoort
![]()
HOE ZET JE DAT UIT DAN?
Ik weet hoe ik iemand kan inviten voor een private chat maar, uit zetten weet ik niet
![]()
Ja PGR3.. he lekker.. weer een lege garage, auto kopen.. starten. Alles ziet er zo mooi uit he.. echt lekker. Lekker menu in het spel, die leaderboards al lekker gevuld, die gfx..
Ben gewoon wat aan het kloten, beetje gotham tv gekeken, door de garage gewandeld, 2 auto's gekocht.
Eerste race op zilver gedaan, tweede race ging al op goud, derde onderdeel meteen maar op platinum gehaald. Dat is jammer, ik had daar echt het idee alsof ik voor zilver ging, maar dat was gewoon platinum. Dus ja dat is allemaal wel een stuk makkelijker.
Foto gemaakt natuurlijk, baan gecreerd gewoon een beetje van alles proberen te zien...
De machine heeft bij mij echt een goeie indruk, al die mogelijkheden, dat heerlijke menuutje, en gelukkig inderdaad zo aangemeld op live.
Wat ik me afvraag.. mijn huidige abbo is gezet op goud, en loopt in Maart af.
Als ik nou de premium in Maart had gekocht en aangesloten, had ik dan een jaar "gratis" goud gehad? Want vlgs mij word mn abbo in Maart dan wel verlengd maar moet ik wel weer een live kit scoren..