gelijk heb je, ook Floris is met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef TC03 het volgende:
Het is Van Bommel, met een hoofdletter V. Stelletje taalverloochenaars!
Wat dacht je van Van Lier?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:28 schreef Freeflyer het volgende:
ik heb wel meer klachten over van bommel dan alleen dat...
ook ik was van mening dat van bommel een kwaliteitsschoen was totdat ik:
* de originele schoenzool het niet langer dan een halfjaar uithoudt
* ieder half jaar de zolen versleten had
en dan draag ik ze gemiddeld 2x per week -> kantoorbaan
daarnaast nog veel gezeik gehad over veters en de tong van de schoen.
van bommel heeft redelijk afgedaan bij mij, heb nu nog 1 paar, heb nog niet een vervangend merk kunnen vinden.
Jammer dat je dat zegt, want het is typisch 'des paupers' om een degelijk schoenenmerk zo af te schilderen. Verder is er altijd baas bovenbaas, en kan je stellen dat Sabelt ook voor paupers is, en alleen maatschoenen het echte werk zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:55 schreef cultheld het volgende:
Van Bommel is voor paupers: Koop Sabelt
Om te stellen dat ze geen goede schoenen maken gaat mij toch echt te ver. Ik heb 8 jaar oude van Bommels die er nog presentabel uit zien, ze zijn een paar keer verzoold.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:04 schreef Mastroianni het volgende:
Van Bommel maakt niet echt goede schoenen. Wil je in dezelfde stijl blijven moet je richting Crockett & Jones. Ze zien iets duurder (vanaf 300 euro zo'n beetje) maar véél beter. Bovendien zijn de leesten stukken eleganter dan de (toch vaak) bonkige modellen van Van Bommel.
Floris Van Bommel maakt wel leuke modellen, maar ik heb 2 paar gehad en nooit meer. Wat een slechte kwaliteit is dat. Echt om te huilen.
Is het zo raar dat je verwacht dat je er langer mee doet dan 2 a 3 jaar?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:30 schreef maertz het volgende:
Ook ben ik van mening dat mensen zich tegenwoordig enorm laten hypen over schoen-kwaliteit. Sommige mensen verwachten denk ik teveel van een schoen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef Solitarias het volgende:
VB wordt gemaakt in Indonesie en Bulgarije (of Roemenie, dat ben ik ff kwijt)
Onzin, die maken ze gewoon ergens in Brabant
Betekent dat dat het betere schoenen zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:39 schreef Mastroianni het volgende:
Een schoenmaker die ik ken heeft nog ergens een Van Bommel uit de 18e of 19e eeuw. Zo worden ze nu niet meer gemaakt hoor bij VB
De Bommels van de laatste jaren zijn gewoon niet meer wat het geweest is. Over smaak valt te twisten, ik vind ze niet mooi. Maar de kwaliteit is gewoon drastisch gedaald in de laatste jaren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef maertz het volgende:
[..]
Betekent dat dat het betere schoenen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |