abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33076279
Als er een deurwaarder aan mijn deur zou komen voor iemand anders, zou ik 'm vragen voor wie hij komt. Uiteraard noemt hij de naam van de vorige bewoner. Dan zeg ik simpelweg: "Die woont hier niet meer" en doe de deur dicht. Mochten ze toch proberen binnen te komen, bel ik de politie. Huisvredebreuk enzo.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_33090653
Dat is een beetje slordig van de afzender,als ik me goed herinner is het zelfs verplicht een afzender op het poststuk te zetten,doordat het retouradres ontbreekt kan je de sokken niet (ongefrankeerd) doorsturen naar het nieuwe adres dus ik denk dat je je maar niet al te veel zorgen moet maken hierover,nog even een vraagje krijg je nog rekeningen van het energiebedrijf op naam van de vorige bewoner (voor de stroom van de wietplantage?) zoja is het misschien verstandig even bij de woningbouwvereniging een verklaring te vragen dat de vorige bewoner ontruimt is anders word je misschien straks afgesneden of komt er een deurwaarder de woning leeghalen.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')