ja dutsje, dat had ik al gezegdquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:32 schreef Lieke_K het volgende:
't nummer Open Book is zo verslavend!![]()
Kheb gisteren een cd-bon van ¤10,- gekregen maar ik kan niet kiezen welke cd ik s zal kopen... Misschien die wel
Ik ga You Could Have It So Much Better maar verpatsen en dan koop ik die met die DVD erbij denk ik. Weet iemand of die de moeite waar is???
Hmmhmm, *eens met lienelien is*. Die limited edition heb ik eigenlijk meer voor de heb, evenals het originele cdtje. Een keer geripped naar mp3, en sindsdien staan ze mooi in de kast samen met de dvdquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja dutsje, dat had ik al gezegd
niet helemaal geweldig, staan 1 of 2 clips op, een interview en nog wat gedoe. Maar koop dan gewoon de FF dvd met de live concerten en karaokenummers![]()
ja dies idd pas nieuw, ¤20quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:42 schreef JeroenV het volgende:
Is die live dvd nieuw ofzo? Daar gaat weer mijn geld...
Hij heeft ook nog bij een ander bandje gezeten, weet de naam even niet meer...quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:36 schreef prototype het volgende:
Hmmmm, kent iemand the Karelia (bandje waar voorman Kapranos eerst bij zat). Is het het kopen waard?
20? Waar. want ik heb hem alleen nog maar voor 25 zien liggen. Scheelt toch weer wat in deze dure tijden.quote:
Bij het optreden kostte hij 20 euro, maar hij is idd 25 euro in retail. Je moet even de dichstbijzijnde Plato opzoeken, toffe gasten en hij kost daar 20,99quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:13 schreef Maravilla het volgende:
[..]
20? Waar. want ik heb hem alleen nog maar voor 25 zien liggen. Scheelt toch weer wat in deze dure tijden.![]()
Bij Kroese in Nijmegen ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:27 schreef prototype het volgende:
[..]
Bij het optreden kostte hij 20 euro, maar hij is idd 25 euro in retail. Je moet even de dichstbijzijnde Plato opzoeken, toffe gasten en hij kost daar 20,99
Ja, ik vond 'm best grappig, maar 'k vind covers van Franz door anderen niet veel voorstellen, andersom echter welquote:Op maandag 26 december 2005 17:01 schreef Lieke_K het volgende:
Ik hoorde vanmiddag Take Me Out uitgevoerd door de Scissor Sisters! (Had m ff gedownload) Verwachtte er best veel van (vind Scissor Sisters echt gaaaaaaaf), maar ik vond het niet veel voorstellen...! Wel leuk, maar niet echt super... Iemand ook wel 's gehoord??
Gwenquote:Op maandag 26 december 2005 17:27 schreef prototype het volgende:
[..]
andersom echter welFranz Ferdinand - What You Waiting For vind ik echt ronduit geniaal
Hehe, mooi, nu kan je praktisch dvd 1 vergeten en meteen dvd 2 met live @ brixton academy in je dvd schuivenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |