Quequote:Op woensdag 14 december 2005 12:05 schreef lienelien het volgende:
spiegelaar.
als je nóg 10x zegt hoe geweldig This Boy in Leuven was in tegenstelling met de deceptie in de HMH...quote:
Ja, wie waren die andere twee dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
alleen stonden ze in Leuven ook spontaan met z'n 6-en opt podium?![]()
een of andere gitaarspelende gek die er dacht ik aant begin ook al bij stond, en een 'iemand' met een soort van trojaanse helm op met een groene hanenkamquote:Op woensdag 14 december 2005 15:09 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ja, wie waren die andere twee dan?
Boh! Was jij die gek die voor me stond te springen dan? Kon niks zien door jouw gehuppel! Voortaan ga je maar achter me staan ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 16:59 schreef obs het volgende:
In Leuven was het echt vet, vooral de opening met "This Boy"! Geweldig! Springe dat ik deed, het viel me vooral op dat iedereen dat deed, na de eerste toon al!
Download deze codec even..quote:Op donderdag 15 december 2005 11:42 schreef lienelien het volgende:
waarom zijn de filmpjes bij mij zwart? ik zie niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiks
ahh, dat helptquote:Op donderdag 15 december 2005 16:09 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Download deze codec even..
http://www.soft32.com/download_102727.html
Ik ben 4 buttons en talloze muntjes kwijtgeraakt in de zaal, omdat ik zonodig zo'n sjappie moest zijn die overal tegen aan sprongquote:Op donderdag 15 december 2005 16:38 schreef Lieke_K het volgende:
Ohh t was gaaaf hehBeetje jammer dat ik echt knallende koppijn had, dan zijn al die tegen-je-aan-springende sjappies niet zo'n succes.... En ik ben gewoon al n button kwijt!!
Jammerjammerjammer...
T-shirt is gelukkig nog wel heel!![]()
Stond redelijk hoor.. Lijkt wat verder weg zo op die filmpjes, maar denk dat ik op 8/10 meter stond ofzo, vond t primaquote:Op donderdag 15 december 2005 18:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
ahh, dat helpt![]()
jammer dat je niet zo ver vooraan stond! Maar wel leuk om 't weer even terug te zien![]()
![]()
Ooh, mijn fout, ze waren idd 6 euro, 'k was niet helemaal helder meer daarnaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef Lieke_K het volgende:
Ah echt? Haha tsja... Nou moet ik toegeven dat toen ik van de week de ouwe cd van FF ging kopen bij Kroese (die is ook aangesloten bij dat Plato-gebeuren), wél 2 gratis cd-tjes kreeg![]()
En die buttons waren ¤6,- ...
oh, zo ver vooraan stond ik ook ongeveer, 't lijkt best ver!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Stond redelijk hoor.. Lijkt wat verder weg zo op die filmpjes, maar denk dat ik op 8/10 meter stond ofzo, vond t prima![]()
Ohh die cd'tjes waren niet van Franz helaasquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:01 schreef prototype het volgende:
Ooh, mijn fout, ze waren idd 6 euro, 'k was niet helemaal helder meer daarnaWow, welke 2 cdtjes heb je gratis erbij gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |