abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:03:31 #1
129685 Snowhand
strongest hand around
pi_33042555
Voor mij is het nu echt afgelopen, er zijn een aantal dingen die niet kloppen bij FOK, dat is oa moderatie en verwijderen/afsluiten van threads die krities zijn, ik vind dat zo storend dat ik er mee kap..
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:33 schreef CartWOman het volgende:
Er wordt dus aan gewerkt, Snowhand.
Verdere vragen/opmerkingen graag via mail aan de weblogcrew.
Waarom sluit je een thread met kritiek op jullie manier van doen nu af ?

Mag er niet gediscussieert worden hoe we hier met elkaar omgaan?
slowly snowy
pi_33042579
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:03 schreef Snowhand het volgende:
Voor mij is het nu echt afgelopen, er zijn een aantal dingen die niet kloppen bij FOK, dat is oa moderatie en verwijderen/afsluiten van threads die krities zijn, ik vind dat zo storend dat ik er mee kap..
[..]

Waarom sluit je een thread met kritiek op jullie manier van doen nu af ?

Mag er niet gediscussieert worden hoe we hier met elkaar omgaan?
Je topic ging toch over de BB blog? Correct me if I'm wrong.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:06:51 #3
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_33042621
Naast het feit dat je dit zelf al meerdere keren hebt gemeld staat de BBlog volkomen los van het forum. Zowel in de leiding erachter als in de manier van werken.

Er is niet echt een FB mogelijkheid met betrekking tot de BBlog, je kan hierover echter altijd mailen met Weblog@fok.nl en er zal op gereageerd worden.
pi_33042665
Dat bedoel ik.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 14:12:11 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33042747
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:29 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Om even een misverstand uit de weg te ruimen. De BBlog heeft behoorlijk veel meer views dan het bb forum.
Gefeliciteerd!
Kunnen jullie hier dan optiefen met die hoerige kutbanner? Die paar extra kijkertjes vanaf het forum hebben jullie dan toch niet nodig?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_33042804
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Kunnen jullie hier dan optiefen met die hoerige kutbanner? Die paar extra kijkertjes vanaf het forum hebben jullie dan toch niet nodig?
ik krijg juist de hoeren van collega bezoekers van dit forum dat sommigen het juist handig vinden .
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:15:37 #7
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_33042829
Over die banner zijn we gewoon uitgepraat
pi_33042843
Gert, leave it, please.
pi_33043044
Zo zal het wel duidelijk zijn.

Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')