Ik ben gewoon nieuwsgierig naar relaties, en probeer mij er iets bij voor te stellen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heehee relatietherapeut spelen is mijn terrein he!
Maar nee, het zit er niet in, het werkt niet
En als hij een periode alles neukte wat los en vast zat, in de kroeg, in het studentenhuis en op de sportschool niet? Drie dagen dronken met een meid een disco uitrollend. Dan niet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:42 schreef Moja het volgende:
Maar ik zou het toch wel een onwijse afknapper vinden![]()
nee... natuurlijk niet.. want dan is het een "echte man"...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:09 schreef SunChaser het volgende:
En als hij een periode alles neukte wat los en vast zat, in de kroeg, in het studentenhuis en op de sportschool niet? Drie dagen dronken met een meid een disco uitrollend. Dan niet?
Tja, volgens mij hebben we het dan over de gemiddelde studentquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En als hij een periode alles neukte wat los en vast zat, in de kroeg, in het studentenhuis en op de sportschool niet? Drie dagen dronken met een meid een disco uitrollend. Dan niet?
Uhm... chill out, we houden het wel een beetje gezellig hier.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou, als jij mijn vriendin was (God beware...) dan zou ik je een keiharde trap onder die dikke (van hypocrisie) reet van je geven. Kortzichtig mens, dus een student mag zich wel de tyfus neuken met weet ik veel wie en op mij knap je af?
FUCK YOU!
Je vergeet neuken onder de kerk met paasvee ! foeiquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, is jouw mening.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef Moja het volgende:
[..]
Tja, volgens mij hebben we het dan over de gemiddelde studentdus nee
![]()
als iemand naar de hoeren moet gaan om aan zijn trekken te komen vind ik een afknapper. Maar verder super dat ze er zijn hoorieder z'n eigen ding.
iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou, als jij mijn vriendin was (God beware...) dan zou ik je een keiharde trap onder die dikke (van hypocrisie) reet van je geven. Kortzichtig mens, dus een student mag zich wel de tyfus neuken met weet ik veel wie en op mij knap je af?
FUCK YOU!
Bah vieze hoerenloper.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
FUCK YOU!
Nee hoor, helemaal niet. Ik ben alleen ontzet vanwege zoveel onnozel- en kortzichtigheid. Ik vraag me alleen af waar voor jou het verschil in zit. Ben ik in jouw ogen geen echte man? Omdat ik niet op eigen kracht een vrouw versier? Nee, een vrouw dronken voeren of met een supermakkelijk type meegaan die je niet eens hoeft te versieren, dat maakt je een echte man.quote:
Daar moet je altijd 5 jaar bij optellenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Boeien, deze week nog een heerlijk jong chickie van 22 genaaid. Mmmh, lekker hoor!
Dat vond die vent van 60 ook vast, die er 10 minuten eerder op lag.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik ben alleen ontzet vanwege zoveel onnozel- en kortzichtigheid. Ik vraag me alleen af waar voor jou het verschil in zit. Ben ik in jouw ogen geen echte man? Omdat ik niet op eigen kracht een vrouw versier? Nee, een vrouw dronken voeren of met een supermakkelijk type meegaan die je niet eens hoeft te versieren, dat maakt je een echte man.
Boeien, deze week nog een heerlijk jong chickie van 22 genaaid. Mmmh, lekker hoor!
Waar baseer jij dat nou weer op?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Jij zal nooit eerlijk tegenover je vriendin zijn mocht je nog ooit in staat zijn die een te krijgen, want zodra ze hoort dat je een hoerenloper bent, dan trapt ze je de deur uit.
Omdat vrouwen hoerenlopers verafschuwen. En als ze dat niet doen zijn 't zelf gootsletten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat nou weer op?
User:American_Nightmarequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Omdat vrouwen hoerenlopers verafschuwen. En als ze dat niet doen zijn 't zelf gootsletten.
Op die manier dek je jezelf wel heel erg in nietwaar?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Omdat vrouwen hoerenlopers verafschuwen. En als ze dat niet doen zijn 't zelf gootsletten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |