3 x jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:57 schreef diamant het volgende:
wat zijn verder de specs van de defecte laptop?
cd/dvd rom?
floppy?
usb?
Oke, mocht het niet lukken dan mail ik je...quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
7,50 voor het Wireless LAN-kaartje, mocht je er niet uitkomen met de rest.
Hij zou wel moeten opladen, alleen er is schijnbaar iets mis met het voedingsgedeelte. (Of met de adapter... maar de accu is 100% zeker nog goed. Alleen er zit geen stroom meer in... ga wel ff wat aan het fixen vanaaf ofzo, misschien krijg ik het geheel nog aan de praat...)quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat wil dat zeggen, gaat nog wel aan? Hij laadt dus niet meer op?
Doe es als je wilt.. dan heb ik wellicht interesse en doe ik een bod.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:05 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Hij zou wel moeten opladen, alleen er is schijnbaar iets mis met het voedingsgedeelte. (Of met de adapter... maar de accu is 100% zeker nog goed. Alleen er zit geen stroom meer in... ga wel ff wat aan het fixen vanaaf ofzo, misschien krijg ik het geheel nog aan de praat...)
OK..quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Doe es als je wilt.. dan heb ik wellicht interesse en doe ik een bod.
Heb je hier een typenummer van? M.a.w.: doet-ie het onder Linux en is-ie 32 bit?quote:LAN 10/100 PCMCIA IBM + Dongle
Het is een Clevo (quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als je nou vertelt wat voor laptop het betreft, misschien relevant mbt accu.
Ik ook intresse in SODIMMquote:Op woensdag 14 december 2005 11:47 schreef StonedKinG het volgende:
Tussenstand :
Remcodelft en EdvanDeBerg hebben intresse in respectievelijk LAN en SO-DIMM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |