hehe ja of zon WFF worstelaar figuur..quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:22 schreef sr_firewire het volgende:
OMG ! WTF, wat een lelijk ding. Als je onopvallend wil zijn, doe dan gewoon een hooded shirt aan, met eronder een sjaal die je gezicht tot over je neus bedenkt....
Je lijkt wel een ninja met die dingen..... zou er eerder om lachen als ik zo iemand tegenkwam.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:30 schreef zoalshetis het volgende:
handig als er rellen uitbreken.
pfffff. Als er rellen uitbreken hoor je een hooded sweater te dragen met een sjaal of iets dergelijks voor je mond, maar niet zo'n afgrijselijk afthans ding.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:30 schreef zoalshetis het volgende:
handig als er rellen uitbreken.
t is wel handig... dan denken de cops dat je spiderman bent en mag je gewoon weer doorgaan met rellenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:45 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
pfffff. Als er rellen uitbreken hoor je een hooded sweater te dragen met een sjaal of iets dergelijks voor je mond, maar niet zo'n afgrijselijk afthans ding.
Mag ik een foto van je met dit ding aan ? Kan ik je tenminste uitlachen.quote:
doe je de groeten aan de pliesie?quote:
Zichzelf respecterende groepen voetbalsupporters dragen hun eigen kledingmerk, en niet zo'n paupere trui met een nog pauper mutsje dat er bij hoort.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:04 schreef Marty26 het volgende:
Is goed voor voetbal hooligans en Bankovervallers of een terrorist...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |