abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:11:05 #76
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_33034792
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

Woon jij aan een watertje richting de hoogvliet??
Nee, meer de andere kant en nog erger................. heel dichtbij de woonplaats van Dido
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:14:27 #77
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33034817
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:11 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Nee, meer de andere kant en nog erger................. heel dichtbij de woonplaats van Dido
Nou in Aalsmeer staat een huis richting de hoogvliet die was in oktober al helemaal af, kerstman in de tuin met licht , daarnaast een palmboom en durf nu niet meer naar de Hoogvliet, wil niet weten wat voor landingsbaan er nu ligt. Maar richting Dido staat ook meestal wel het een en ander, Hoofddorp staat altijd vol
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_33034837
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:06 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Zal ik je voorstellen aan onze buren? Die zijn vanaf de zomer al bezig om de tuin in kerstsfeer te krijgen
Aangezien we niet ver van Schiphol wonen zijn ze erg gevaarlijk bezig, de piloten zouden die fel verlichte tuin wel is kunnen aanzien voor een landigsbaan
Er staan werkelijk waar een slee met 4 rendieren in de tuin In de neuzen van die beestjes zit een rood lampje en op eerste kerstdag geven ze een tuinfeest met alles erop en eraan

Oh dat meen je zeg..... dat is wel heel erg. Vooral ook omdat ze er al zo vroeg mee beginnen.... arme jij
pi_33034838
Jezus wat een anti kerstsfeer. Doe es gezellig!
Onderschriftloos
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:18:12 #80
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_33034843
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:

[..]

Mijn familie is helemaal verzot op kerst. (behalve mijn ouders gelukkig)
Ze gaan alle foute cliche trapjes af.

-Kerstkaarten sturen naar mensen die je niet meer spreekt, alleen omdat zij jou ook een kaart stuurden vorig jaar.
-Groot buffet, want overvloedig eten is wat ons allemaal samenbrengt met kerst.
-Sinterklaas ook nog ingeruild voor kerst qua kado's, want overvloedigheid kent geen mate.
-Ieder jaar een ongeschreven wedstrijdje wie de meeste crap gekocht heeft om in de boom te smijten, want de mooiste boom hebben, dat is de filosofie achter kerst.
-En dan ook nog een kunstboom hebben, omdat die net ff wat langer meegaat.

Let wel, ik zie deze mensen nog maar heeeeel sporadisch.
Het nadeel is vaak dat de mensen niet meer weten waar kerst voor staat
Laten we die 2 dagen aardig zijn, alles vergeten, vrede op aarde enz. en na kerst is de ruzie weer terug en alle andere dingen die ze al deden
Ik zou graag zien dat de mensen de kerstgedachte ook is in januari of april hadden maar dan hoor je ze niet
Ik zal maar niet vertellen wat wij met kerst doen maar we doen het veel vaker in het jaar (en nee, ik heb het niet over sex, jullie stelletje ...................)
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_33034850
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:17 schreef melke het volgende:
Je klinkt als iemand die kerst op de goede manier weet te vieren. Leg eens uit hoe dat ook alweer ging.
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:20:45 #82
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_33034860
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

Nou in Aalsmeer staat een huis richting de hoogvliet die was in oktober al helemaal af, kerstman in de tuin met licht , daarnaast een palmboom en durf nu niet meer naar de Hoogvliet, wil niet weten wat voor landingsbaan er nu ligt. Maar richting Dido staat ook meestal wel het een en ander, Hoofddorp staat altijd vol
Ik heb het over Aerdenhout en daar kom je ook de meest verschrikkelijke dingen tegen nu
Zal morgen is een foto proberen te maken
Met dank aan Laysa.
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:22:53 #83
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33034873
kerst hoort te wezen een daklozenkrant kopen, dan snel de super in met je 250 euri aan boodschappen aprekenen en dan nog naar de slager, bakker en slijter. na afloop al je drank en voer weggooien en genieten van het feit dat je toch maar een daklozenkrant gekocht hebt. dat is kerst toch??
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:24:21 #84
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33034884
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik heb het over Aerdenhout en daar kom je ook de meest verschrikkelijke dingen tegen nu
Gut dan woon je nog erger dan ik
pi_33034885
Wat is die zeker iemand een doordrammer zeg!! En zoiets is 40 plus, tjonge jonge, daar valt me de bek toch van open
Onderschriftloos
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:27:09 #86
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_33034905
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:16 schreef Sjet het volgende:

[..]

Oh dat meen je zeg..... dat is wel heel erg. Vooral ook omdat ze er al zo vroeg mee beginnen.... arme jij
Alle ramen zitten nu al een paar weken onder de kunstsneeuw en sinds gister (of eergister) staat er een bewegende kerstman in de tuin (1,80 hoog)
Er staan struiken en bomen in hun tuin waar ze de kerstverlichting het hele jaar in laten zitten want scheelt weer werk
Gelukkig hebben we er niet zoveel last van maar in het weekend stoppen er vaak auto's voor het hek om foto's te maken van hun kersttuin
Moet er wel bij zeggen dat het geweldige buren zijn hoor, zou ze absoluut niet willen ruilen maar op het gebied van kerst vieren en versieren, verschillen we nogal
Met dank aan Laysa.
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:28:04 #87
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_33034911
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:17 schreef melke het volgende:
Zo genoeg
Met dank aan Laysa.
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:29:23 #88
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33034918
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:27 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Alle ramen zitten nu al een paar weken onder de kunstsneeuw en sinds gister (of eergister) staat er een bewegende kerstman in de tuin (1,80 hoog)
Er staan struiken en bomen in hun tuin waar ze de kerstverlichting het hele jaar in laten zitten want scheelt weer werk
Gelukkig hebben we er niet zoveel last van maar in het weekend stoppen er vaak auto's voor het hek om foto's te maken van hun kersttuin
Moet er wel bij zeggen dat het geweldige buren zijn hoor, zou ze absoluut niet willen ruilen maar op het gebied van kerst vieren en versieren, verschillen we nogal
pi_33034925
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:28 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Zo genoeg
Is niet gemeend....
Onderschriftloos
pi_33034934
ff on-topic;

Ze slapen..
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:32:28 #91
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_33034941
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

Gut dan woon je nog erger dan ik
Ik zou het niet weten maar je moet niet alles geloven wat je over Aerdenhout leest, er zijn ook normale buurten hier zonder die kakteven met een hete aardappel in hun keel
Met dank aan Laysa.
pi_33034947
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:32 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten maar je moet niet alles geloven wat je over Aerdenhout leest, er zijn ook normale buurten hier zonder die kakteven met een hete aardappel in hun keel
Dat probleem heb ik ook altijd als ik zeg dat ik in Wassenaar woon..
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:35:16 #93
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33034962
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:32 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Nou ik voel me in Amstelveen al een vreemde eend in de beit door al die kak dames. en ja Dido shopt hier graag, ik vind het een bout centrum
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:37:01 #94
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33034972
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:

[..]

zitten we allemaal in het zelfde schuitje
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:40:51 #95
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_33035006
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:30 schreef melke het volgende:

[..]

Is niet gemeend....
Jawel hoor Ik hou niet van kerst maar als jij er wel een goed gevoel bij hebt, heb ik daar echt niets op tegen
Ik zou alleen de "kerstgedachte" van de mensen ook in de andere maanden van het jaar willen zien
Tijdens de laatste week van het jaar worden er opeens bezoekjes gebracht aan mensen in verzorgingscentra, bejaardenhuizen, ziekenhuizen enz. maar ik zie het echt van dichtbij dat er mensen daarna MAANDEN moeten wachten op een volgend bezoekje of een kaartje of een belletje en daar kots ik echt op En dat zijn dan nog de familieleden, ze hebben gewoon geen tijd (of het fatsoen) om hun ouwe tante te bezoeken (behalve als tante veel geld op de bank heeft staan)
Met dank aan Laysa.
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:41:06 #96
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33035009
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:43:10 #97
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33035024
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:40 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Jawel hoor Ik hou niet van kerst maar als jij er wel een goed gevoel bij hebt, heb ik daar echt niets op tegen
Ik zou alleen de "kerstgedachte" van de mensen ook in de andere maanden van het jaar willen zien
Tijdens de laatste week van het jaar worden er opeens bezoekjes gebracht aan mensen in verzorgingscentra, bejaardenhuizen, ziekenhuizen enz. maar ik zie het echt van dichtbij dat er mensen daarna MAANDEN moeten wachten op een volgend bezoekje of een kaartje of een belletje en daar kots ik echt op En dat zijn dan nog de familieleden, ze hebben gewoon geen tijd (of het fatsoen) om hun ouwe tante te bezoeken (behalve als tante veel geld op de bank heeft staan)
en daarna lopen ze met een schuldgevoel omdat ze niet meer zijn geweest, te triest voor woorden
pi_33035034
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:31 schreef Lamon het volgende:
ff on-topic;

Ze slapen..
He shit zeg.... mis ik dat allemaal?
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:45:19 #99
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_33035040
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:

[..]

Aerdenhout is erger dan Wassenaar Laat je nakijken, kakker
Maar ff zere neus, ik zeg vaak dat ik in Haarlem woon en dan ben je van al het gezeur af Ze denken werkelijk dat iedereen in Aeredenhout op de lijst van de Quote 500 staat
Met dank aan Laysa.
pi_33035064
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ja graag Ben dol op foto's!
Ik ging jaren geleden elk jaar op 'schiettenten-tocht'..... Langs huizen die hun ramen [en de rest] helemaal in de verlichting hebben, het lieftst gekleurde lampjes. En echt bonus was het als het dan ook nog een soort 'loop'verlichting was..... echt als een schiettent
Ja hele foute humor hadden we, maar o, wat hadden we een lol. We wisten op een gegeven moment precies de buurten te vinden waar het 't ergste was...... En konden ook gelijk zien als er in zo'n buurt verhuist was
Ja............... dat waren nog eens kersten........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')