Ach ga toch weg. Ik schreef iets heel andersquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gezien!![]()
Maar ja, het is weggehaald dus bewijzen kan ik het nu niet meer.
Ingrid heeft nog wel een paar pilletjes tegen paranoia, Melke.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef melke het volgende:
[..]
Wel toevallig dat 2 berichtjes waar zijn naam in staat beide verwijderd zijn dan he
Wie verwijderd ze dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
En ook geen Weblogger op FOK, vandaar dat ik denk dat het vergezocht is![]()
Waarom zou je zijn naam op de blog zetten dan?? Ik neem aan als het stukjes zijn die kwetsend zijn, die verwijderd worden. Niemand zit te wachten dat users hier elkaar aan vallen...????? Zo maar een idee van mij hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef melke het volgende:
[..]
Wel toevallig dat 2 berichtjes waar zijn naam in staat beide verwijderd zijn dan he
Paranoia? Kom op zeg! 2 berichtjes waarin ik schreef dat Lieske ook gebrekken heeft, 2 berichtjes waarin ik vroeg of Scan niet een beetje een obsessie had worden alle 2 verwijderd. Beetje heeel erg vreemd en verdachtquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ingrid heeft nog wel een paar pilletjes tegen paranoia, Melke.
Is er geen Feed back op de blog en misschien anders even vragen in de Feed Back van dit forum?quote:
Ik was ook niet geschokt.quote:
Da's oppervlakte.quote:Ingrid zoent iig geen mensen die net hebben gekotst![]()
Oh ok, nu snap ik het wat beter. Was dat een reactie of had je dat in de blog zelf gezet? Lijkt me sterk dat Scan gemachtigd is om andermans/vrouws berichten te verwijderen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef melke het volgende:
[..]
Paranoia? Kom op zeg! 2 berichtjes waarin ik schreef dat Lieske ook gebrekken heeft, 2 berichtjes waarin ik vroeg of Scan niet een beetje een obsessie had worden alle 2 verwijderd. Beetje heeel erg vreemd en verdacht
Dat is inderdaad wel héél toevallig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef melke het volgende:
[..]
Paranoia? Kom op zeg! 2 berichtjes waarin ik schreef dat Lieske ook gebrekken heeft, 2 berichtjes waarin ik vroeg of Scan niet een beetje een obsessie had worden alle 2 verwijderd. Beetje heeel erg vreemd en verdacht
Ik ben helemaal niet zo'n 'scheld je mede poster uit' geval. Zo ben ik helemaal niet. Ik schreef dat iedere bewoner zijn goede en slechte kanten heeft en dat Lieske ook gebrekken heeft en dat ze niet verheerlijk of heilig verklaard hoeft te worden. Daarbij vroeg ik of het niet een beetje een obsessie was. En hoppa verwijderdquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waarom zou je zijn naam op de blog zetten dan?? Ik neem aan als het stukjes zijn die kwetsend zijn, die verwijderd worden. Niemand zit te wachten dat users hier elkaar aan vallen...????? Zo maar een idee van mij hoor.
Met dit verschil dat Robin geen ene bal om Desiree gaf en dat Menno wel degelijk gek was/is? op Ingrid.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
Ik denk meer in de trend van:
Ingrid/Menno
Desiree/Robin
Was een reactie op de blog met de foto's en opheerlijking van Lieske. Heb het er nu ook gevraagd, ben benieuwd of ik een reactie krijgquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ok, nu snap ik het wat beter. Was dat een reactie of had je dat in de blog zelf gezet? Lijkt me sterk dat Scan gemachtigd is om andermans/vrouws berichten te verwijderen.
Denk je dat Talpa zó ver gaat? Als dat ooit uitlekt krijgen ze de stemmers op hun dak.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Dido dat gedaan heeft. Ze zat er zo doorheen en vaak in de dbk de laatste week. Misschien een constructie van, we laten je eruitstemmen... heb je je geld nog.
Het is één uur, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Waar is:
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/15/ScreenHunter_194_000.jpg]afbeelding][/url]
Eigenlijk??
Had haar niet zien vertrekken naar bedje dus vandaar. d8 dat ze nog stond te douchenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is één uur, wat denk je zelf![]()
Lijkt mij een nette reactiequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:59 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n 'scheld je mede poster uit' geval. Zo ben ik helemaal niet. Ik schreef dat iedere bewoner zijn goede en slechte kanten heeft en dat Lieske ook gebrekken heeft en dat ze niet verheerlijk of heilig verklaard hoeft te worden. Daarbij vroeg ik of het niet een beetje een obsessie was. En hoppa verwijderd
Ik weet niet of dit hetzelfde is... maar scan had een bericht geplaatst op het blog... en er zat een naam fout in... Dido en Joost moest Dido en Roel zijn. Dus dat had ik als bericht gezet. Keek ik later... was mijn bericht weg en de tekst goed gezet. Dus wie dat doet...quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Was een reactie op de blog met de foto's en opheerlijking van Lieske. Heb het er nu ook gevraagd, ben benieuwd of ik een reactie krijg
Waar zie jij nieuwe namen dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:02 schreef bloodymary het volgende:
Wat is het hier eigenlijk veranderd! In het begin van BB5 zat ik dag en nacht te lezen en te posten hier en op een gegeven moment werd dat saai en dus minder en ik zie nu bijna alleen maar nieuwe namen en nog nauwelijks oude bekenden.
Oke nu snap ik het ook beter, ik zit nu ook bij het Lieske-verheerlijking-foto-topic te kijken en lees de reacties hieropquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Was een reactie op de blog met de foto's en opheerlijking van Lieske. Heb het er nu ook gevraagd, ben benieuwd of ik een reactie krijg
Jezus wat een zooitje daar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit hetzelfde is... maar scan had een bericht geplaatst op het blog... en er zat een naam fout in... Dido en Joost moest Dido en Roel zijn. Dus dat had ik als bericht gezet. Keek ik later... was mijn bericht weg en de tekst goed gezet. Dus wie dat doet...
ze hebben het in BB3 bij Andries gedaan. Hij zat toen al in de finale [ laatste 4] maar wist wel dat hij niet echt veel kans maakte. Hem [of ik geloof zelfs iedereen] werd een oprotpremie geboden die hij gretig aangreep.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:01 schreef F4iTH het volgende:
Denk je dat Talpa zó ver gaat? Als dat ooit uitlekt krijgen ze de stemmers op hun dak.
Maar zoals eerder al iemand zei, zo'n oprotpremie kan uiteraard ook nog komen na de exit van aanstaande Donderdag. Dan zitten ze namelijk nog met 4 man in het huis en kan er nog altijd eentje weg. Het is alleen des te leuker als ze nu al met een premie komen en dat de bewoner die een zak geld weigert, een paar dagen later eruit wordt gestemd. Ik wil tranen zien!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |