quote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef Slarioux het volgende:
3 á 4.
Sorry, was ze nog niet eerder tegengekomen.quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik word af en toe toch wel wat moe van die 'hoelang duurt overboeken van a naar b' topics
Bedanktquote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef Slarioux het volgende:
3 á 4.
Max 5 .quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef kokos het volgende:
Hoe lang duurt het
Op hoeveel werkdagen moet ik rekenen?
Postbank is goedkoper.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef SolarX het volgende:
[me=SolarX]Ga naar een normale bank joh! Wat heeft de postbank nou voor voordelen?
Snap ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef SolarX het volgende:
* SolarX snapt niet dat mensen het nog steeds pikken dat het 3-4 werkdagen duurt
Ga naar een normale bank joh! Wat heeft de postbank nou voor voordelen?
Sinds wanneer is een giro niet meer 'normaal'???quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef SolarX het volgende:
* SolarX snapt niet dat mensen het nog steeds pikken dat het 3-4 werkdagen duurt
Ga naar een normale bank joh! Wat heeft de postbank nou voor voordelen?
Dat ligt niet aan de Postbank.(zoveelste keer)quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:27 schreef SolarX het volgende:
Sinds andere banken wel "normale" serviceniveau's hebben. 3 dagen voor het ophogen van een getalletje (simplistisch gezien) vind ik absurd, heb ik bovendien geen tijd voor
Wanneer gaan ze het snappen...?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de Postbank.(zoveelste keer)
Ik kan dezelfde vraag stellen: waarom duurt het zo lang voordat Rabo overgemaakt heeft naar de Postbankquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:07 schreef SolarX het volgende:
Al lag het aan moedertje natuur zelf, ik ga er alsnog niet op wachten. Maar blijf maar lekker
Nee, dan zou ik het de Rabobank moeten vragen, maar goed: ik weet het antwoord al: Het ligt aan Interpay...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:14 schreef SolarX het volgende:
Vraag het de postbank, naar ABN-AMRO duurt het namelijk een dag.
Waarom hebben andere banken dat dan niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik het de Rabobank moeten vragen, maar goed: ik weet het antwoord al: Het ligt aan Interpay...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |