Ook goeiemorgenquote:
Moks!quote:
Ynsk! Waar ben jij dan eest en is dat ook de reden voor je gelukkige staat van dienst?quote:
ik was alleen thuis, ben nu op het werkquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ynsk! Waar ben jij dan eest en is dat ook de reden voor je gelukkige staat van dienst?
Ik ben alleen maar blij dat onze vertrouwensband zo groot is dat je zulke intieme details met mij deelt...quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik was alleen thuis, ben nu op het werk
de reden dat ik me happy voel
voelde me gister niet lekker, moest ongesteld worden, dus had veel buikpijn en voelde me heel alleen. nu heeft mijn lichaam zijn werk gedaanen voel ik me weer een stuk beter
sollie voor de details
ik ga ervan uit dat jij dat ook met mij doetquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar blij dat onze vertrouwensband zo groot is dat je zulke intieme details met mij deelt...
Uiteraard!quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat jij dat ook met mij doet
nah het hoeft niet perse over ongesteldheidsproblematiek te gaan hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:39 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen allemaal,.
Ergens denk ik dat je lang kunt wachten op verhalen over AirwiNs ongesteldheidsproblematiek Ynske.
@ Cara, hoe komt het?
Ik mag hopen dat dat wachten een eeuwigheid gaat duren, want ik geloof niet dat ik het wil wetenquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:39 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen allemaal,.
Ergens denk ik dat je lang kunt wachten op verhalen over AirwiNs ongesteldheidsproblematiek Ynske.
Onder andere door dezelfde problemen als Ynske..hoe langer dat het duurt, hoe belabberder dat ik me voel...quote:
Ik heb wel regelmatig last van welgesteldsheidsproblematiek...quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:39 schreef Frezer het volgende:
Ergens denk ik dat je lang kunt wachten op verhalen over AirwiNs ongesteldheidsproblematiek
kruikje in bed erbij doet wonderenquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Onder andere door dezelfde problemen als Ynske..hoe langer dat het duurt, hoe belabberder dat ik me voel...![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah het hoeft niet perse over ongesteldheidsproblematiek te gaan hoor
Het blijft maar druk.quote:heo is het met mijn broertje
goh... we leven allemaal met je mee..quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig last van welgesteldsheidsproblematiek...![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig last van welgesteldsheidsproblematiek...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |