hier misschien?quote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar vind ik op dit tijdstip nog iemand om m'n lusten op te botvieren...![]()
http://dating.fok.nlquote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar vind ik op dit tijdstip nog iemand om m'n lusten op te botvieren...![]()
leerquote:
12quote:
en jij lijkt wel een ouwe zuurpruimquote:
Ben ik ookquote:Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
en jij lijkt wel een ouwe zuurpruim
Ik ben Pim Fortuyn niet...quote:Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is dan wel were begrijpelijk
Maar 12 jarig mannetje he?
een fossielquote:Op maandag 12 december 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar als jij al oud bent... Ben ik... prehistorisch?
Dan ben je weer opnieuw in de mode...quote:Op maandag 12 december 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij is vooral dood volgens mij!quote:
Damn! Kun je niet gewoon even doen alsof je een jonge god(t) bent? Dan kan ik ook nog even mee...quote:
Ik ben wel lekkerquote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn! Kun je niet gewoon even doen alsof je een jonge god(t) bent? Dan kan ik ook nog even mee...
Ik heb een fotoboekquote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar daar heb ik niet zo veel aan...
Je bent ouder dan ik. Trek je conclusiesquote:Op maandag 12 december 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
vrouwen conserveren beter... dat heeft iets met het vetgehalte te maken dacht ikquote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn! Kun je niet gewoon even doen alsof je een jonge god(t) bent? Dan kan ik ook nog even mee...
Ben je ook lekker?quote:Op maandag 12 december 2005 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik. Trek je conclusies.
Ja en mannen worden lekkerder naarmate ze ouder wordenquote:Op maandag 12 december 2005 22:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
vrouwen conserveren beter... dat heeft iets met het vetgehalte te maken dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |