Ik kliktequote:Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vriendin wil niet van haar oude vriendje af

Daar!quote:

quote:

quote:

Normaal, bij linkjes van onbetrouwbare sujetten, ja. Maar van AirwiN had ik dit niet verwachtquote:

BttDquote:Op maandag 12 december 2005 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaal, bij linkjes van onbetrouwbare sujetten, ja. Maar van AirwiN had ik dit niet verwacht.

Het is een zij!quote:

Gelukkig heb ik weer aan jouw verwachtingen voldaan dan!quote:Op maandag 12 december 2005 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaal, bij linkjes van onbetrouwbare sujetten, ja. Maar van AirwiN had ik dit niet verwacht.

Zie je nou hoezeer ik van slag ben?quote:

Ik merk het!quote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie je nou hoezeer ik van slag ben?.

u bent niet alleen heer Litphoquote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]

Blij dat ik in ieder geval niet te boek sta als onbetrouwbaar sujetquote:Op maandag 12 december 2005 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaal, bij linkjes van onbetrouwbare sujetten, ja. Maar van BttD had ik dit niet verwacht.

Nou ja, nu wel natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Blij dat ik in ieder geval niet te boek sta als onbetrouwbaar sujet![]()

Gaat helemaal goedkomen mopquote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]

D'oh!quote:

Beantwoord jij je MSN vanavond niet trouwens?quote:

Waar vind ik op dit tijdstip nog iemand om m'n lusten op te botvieren...quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef Mokster het volgende:
Ook ik vind het een uitermate geile foto

ze moet lerenquote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beantwoord jij je MSN vanavond niet trouwens?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |