abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35340638
J. D. Jaber - Don't Wake Me Up

Ook al zo'n lekker nummer. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_35414102
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:51 schreef riley het volgende:
50 euri valt nog wel mee voor Gitano
I know, ik klaag ook niet. Is dik het dubbele waard. Kan mezelf wel voor mn kop slaan trouwens, gisteren Ghecko - Firelight door mn neus laten boren. Was vergeten net voor het eind mn veiling te checken, is zo'n beetje mijn meest fav. Italo plaat, kon ik hebben voor 25 euro en ik ben het vergeten, log ik in 5 min na de veiling. Kan wel janken echt
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:43:26 #53
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_35417295
Weet iemand hoe het italo nummer heet met de volgende fragmentjes tekst erin: "the radio doesn't work","invaders shoot their lasers","you're not in danger fear is a stranger" het lijkt zo een beetje vreemd misschien maar de stukjes zitten niet achter elkaar in het nummer
Ik heb al op google gezocht naar de lyrics in combinatie met deze stukjes tekst maar daar vind je niets. Ik post het hier in het italo topic omdat ik het nummer heb gehoord in de "Disco Sintetico" italo mix en italo doorgaans niet zo heel bekend is.

ik ben dus benieuwd wie het heeft gemaakt en wat de titel nou precies is.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_35417582
Den Harrow - Broken Radio

Is de B-kant van Charleston. Lekker nummer
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
pi_35421780
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:55 schreef sourcy het volgende:
you faggots
iets zegt me dat ik dat niet serieus hoef te nemen
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_35422512
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

iets zegt me dat ik dat niet serieus hoef te nemen
Ach ja, als ik enthousiast Italo aan vrienden laat horen dan hoor ik ook steevast 'beetje gay he?'
Wat alleen maar bewijst dat het genre een grote comeback gaat maken (is al bezig), gays zijn immers altijd hip en trendy
pi_35435446
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:49 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Ach ja, als ik enthousiast Italo aan vrienden laat horen dan hoor ik ook steevast 'beetje gay he?'
Wat alleen maar bewijst dat het genre een grote comeback gaat maken (is al bezig), gays zijn immers altijd hip en trendy
M'n vriendin is ook niet altijd even enthousiast als ik de hele avond dit genre opzet... blijkbaar kruipt er een bepaald soort twijfel tevoorschijn
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38307737
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:09 schreef qltel het volgende:

[..]

Ik heb ze hier allemaal.. En persoonlijk vind ik nr. 3 (da's toch nummer 3, die blauwe, die begint met Void Vision van Cyber people) de beste. Void Vision daarvan moet je trouwens eens in mono beluisteren. en dan in stereo..
Ah, die kwam ik gisteren tegen op de MeiMarkt in Tilburg. En gekocht natuurlijk

Net als deze: http://www.discogs.com/release/139987
Uitgezocht in het donker, kom ik thuis, is-ie geremixt door Ben Liebrand. Moet 'm nog op gaan zetten, maar zal alsnog tegenvallen

Daarnaast nog een aantal nieuwere platen:
lee marrow - to go crazy (in the 20th century)
black box - everybody everybody
Lelijke @@p!
pi_38309205
Een tip: Alisha - All night passion

Niet zozeer italo maar van die USA high energy.
  maandag 29 mei 2006 @ 21:50:04 #61
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_38347298
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ah, die kwam ik gisteren tegen op de MeiMarkt in Tilburg. En gekocht natuurlijk

Net als deze: http://www.discogs.com/release/139987
Uitgezocht in het donker, kom ik thuis, is-ie geremixt door Ben Liebrand. Moet 'm nog op gaan zetten, maar zal alsnog tegenvallen

Daarnaast nog een aantal nieuwere platen:
lee marrow - to go crazy (in the 20th century)
black box - everybody everybody
Potver, luis, had jij alle leuke platen al weggesnaaid

Kwam nul Italo meer tegen, ben tussen 12 en 4 's nachts geweest. Wel een 40-tal lp's, allemaal leuk 80's spul, Curiosity Killed The Cat, Human League t/m Kim Wilde en whatever. Meeste in prima conditie, gemiddelde aanschafprijs: 50 cent
pi_38360901
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:50 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Potver, luis, had jij alle leuke platen al weggesnaaid
Op het stadhuisplein tegen het stadskantoor aan stond in een hoekje een bak met ook nog de nodige Belgische New Beat-platen. Daar vond ik het meeste italo-spul, ergens rond een uur of half 11. Drie voor vijf euro. Je moet er echt als de kippen bij zijn, anders is het weg
Lelijke @@p!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:32:30 #63
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_38390560
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Op het stadhuisplein tegen het stadskantoor aan stond in een hoekje een bak met ook nog de nodige Belgische New Beat-platen. Daar vond ik het meeste italo-spul, ergens rond een uur of half 11. Drie voor vijf euro. Je moet er echt als de kippen bij zijn, anders is het weg
Titels?
pi_38397197
trolltopic
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38439343
?
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:59:26 #66
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_38444529
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:41 schreef riley het volgende:

?
Riley, dit is Willie. Willie dien je niet serieus te nemen.

Tot zover alles wat je over hem hoeft te weten
pi_38444938
Den Haag is passe. Tegenwoordig is Tilburg het epicentrum van de italo-dorks. .

Captain_Redbeard en KH, tijd voor een Tilburgse italomeet.

Lang geleden dat ik in Tilburg ben geweest . Anders geldt trouwens ook C_R... .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_38499383
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:32 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Titels?
Pff weet ik niet meer. Ik heb wat amper bekende namen gezien. Meer op de producers gelet, maar het was niet bekend genoeg om het 's nachts te onthouden. Ik denk in ieder geval geen eersteklas spul te hebben gemist.
Lelijke @@p!
pi_38499924
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:11 schreef teknomist het volgende:
Den Haag is passe. Tegenwoordig is Tilburg het epicentrum van de italo-dorks. .

Captain_Redbeard en KH, tijd voor een Tilburgse italomeet.

Lang geleden dat ik in Tilburg ben geweest . Anders geldt trouwens ook C_R... .
italo dorks
We waren het er net over eens dat we heel hip zijn

Ik ben bij lange na niet zo'n italomaniak als Kamphuys . Die paar 12"-jes van mij kunnen niet op tegen wat hij waarschijnlijk heeft.

Overigens is het inderdaad veel te lang geleden dat ik in Rotterdam ben geweest.
Lelijke @@p!
pi_38560219

Zo'n uitvreter vroeg er nog 2 euro voor ook op de braderie. Die mag-ie hebben
Lelijke @@p!
pi_38564919
Ik ben veslaafd aan Sabrina Salerno, ben nu bezig met een concert van haar aan het downloaden.
De policy is ook van toepassing op de sig.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 08:28:05 #72
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_38582321
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 11:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

italo dorks
We waren het er net over eens dat we heel hip zijn

Ik ben bij lange na niet zo'n italomaniak als Kamphuys . Die paar 12"-jes van mij kunnen niet op tegen wat hij waarschijnlijk heeft.

Overigens is het inderdaad veel te lang geleden dat ik in Rotterdam ben geweest.
Valt wel mee hoor, ik hoop pas een half jaartje ofzo en zoveel knaken heb ik nou ook weer niet. Op Discogs heet ik ook Kamphuuys dus kijk maar eens.

Overigens Tekno, ik ben met een verhuis bezig, per 1 augustus heb ik wat meer ruimte dus dan wordt een meet ook wat makkelijker
pi_38589294
Ik heb wel een aardig grote stapel, maar vanwege niet al te netjes DJ'en zijn die nu bijna allemaal vuil. Moeten binnenkort dus door de Knosti (schoonmaak systeem, werkt erg goed), maar jezus dat is een klus waar ik tegenop zie.
pi_38712447
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:22 schreef riley het volgende:
Alisha - All night passion
Welke edit/versie?
pi_38712482
* KonnieKipke luistert altijd fresh fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')