abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:55:32 #151
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_33148019
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:51 schreef Mister1977 het volgende:
Nounou wat een plaatje in die openingspost. Groeit jouw haar op je kop ook zoals onder haar oksel? Als dat je beeld is, zul je wel een haartrauma hebben.

Zo kan het ook hoor:
[afbeelding]
Edit:
Ah nee, het groeit eerlijk gezegd wel leuk bij jou.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_33156103
Liefst helemaal kaal... ben ik ook.

Maar streepje geen bezwaar natuurlijk.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 17 december 2005 @ 11:11:30 #153
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33156390
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:22 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik vind zulke discussie's trouwens echt waardeloos. Waarom wil iedereen de anderen toch overtuigen van hun eigen mening? Zulke types die hoog van de toren blazen hoe ze genieten van hun 'kaal kutje' moeten zeker blijven scheren.
Jij bent waardeloos in een discussie zeg! Je ziet niet eens in dat de discussie hier niet gaat omdat de een de ander wil overtuigen van het kaal scheren van zijn geslachtsdelen!
De discussies die hier worden gevoerd gaan om de beargumentatie van de keuze van een persoon!
En het doel is niet de ander te overtuigen van het al dan niet kaalscheren van een geslachtszone, maar het gaat om de beargumentatie van de eigen mening.
Kijk net als jij:
quote:
Ik doe het niet, ik vind het eveneens écht, maar dan ook écht lelijk en kinds aandoen.
Je zegt dat je het lelijk vindt, waarom vind je het dan lelijk?
Of anders gesteld, wat vind je mooi aan haren op de geslachtdelen?

Je zegt dat je het kinds vindt aandoen, dus iemand met een cup a of nog kleiner moet ook maar snel borstvergroting nemen, want het doet kinds aan???

Of ben ik jou nou mijn mening aan het opdringen dat je jezelf kaal moet scheren??
Dacht het van niet!!
Ik wil gewoon duidelijke beargumentatie en vraag daar om, zonder dat ik wil dat jij je kutje kaal scheert, geloof me!!
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_33156605
Als je je niet wil scheren doe je het toch niet? Is jouw zaak!

Mijn voorkeur gaat uit naar geschoren dames en ik vind het helemaal niet kinds aan doen. Ik vind het mooi en prettiger ogen dan een bos haar.
pi_33158320
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:11 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Jij bent waardeloos in een discussie zeg! Je ziet niet eens in dat de discussie hier niet gaat omdat de een de ander wil overtuigen van het kaal scheren van zijn geslachtsdelen!
De discussies die hier worden gevoerd gaan om de beargumentatie van de keuze van een persoon!
En het doel is niet de ander te overtuigen van het al dan niet kaalscheren van een geslachtszone, maar het gaat om de beargumentatie van de eigen mening.
Kijk net als jij:
[..]

Je zegt dat je het lelijk vindt, waarom vind je het dan lelijk?
Of anders gesteld, wat vind je mooi aan haren op de geslachtdelen?

Je zegt dat je het kinds vindt aandoen, dus iemand met een cup a of nog kleiner moet ook maar snel borstvergroting nemen, want het doet kinds aan???

Of ben ik jou nou mijn mening aan het opdringen dat je jezelf kaal moet scheren??
Dacht het van niet!!
Ik wil gewoon duidelijke beargumentatie en vraag daar om, zonder dat ik wil dat jij je kutje kaal scheert, geloof me!!
Ze vindt het lelijk en kinderachtig..2 dingen die niet goed samen gaan met sexy en opwindend...duidelijk zat toch.
underground forever baby
  zaterdag 17 december 2005 @ 13:22:00 #156
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_33159113
Daarom is een reden,
en zij die zich daar scheert,
heeft een kale schede.
...dass wir fliegen.
pi_33159353
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
Als je je niet wil scheren doe je het toch niet? Is jouw zaak!

Mijn voorkeur gaat uit naar geschoren dames en ik vind het helemaal niet kinds aan doen. Ik vind het mooi en prettiger ogen dan een bos haar.
Een bos haar is weer heel iets anders. Dat wil ik ook niet.

Mannen die kaal zijn beneden vergelijk ik al snel met flikkers Vooroordeel, boeiend

Bij een vrouw kan het wel. Al zie ik liever wat haar. Gewoon net iets langer dan van die kutstoppeltjes.
Unspoken words were understood
pi_33163486
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:32 schreef GF het volgende:

[..]

Een bos haar is weer heel iets anders. Dat wil ik ook niet.

Mannen die kaal zijn beneden vergelijk ik al snel met flikkers Vooroordeel, boeiend

Bij een vrouw kan het wel. Al zie ik liever wat haar. Gewoon net iets langer dan van die kutstoppeltjes.
Ik ken zoveel 'flikkers' met haar op hun zak en zoveel hetero's met kale ballen

[ Bericht 2% gewijzigd door -Petor- op 17-12-2005 16:34:41 ]
pi_33164138
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:29 schreef -Petor- het volgende:

[..]

Ik ken zoveel 'flikkers' met haar op hun zak en zoveel hetero's met kale ballen
Wat begrijp jij niet aan het woordje "vooroordeel"?
pi_33164328
denk het gedeelte "voor"
pi_33165263
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:32 schreef GF het volgende:

Mag best, kan ik me nog wel wat bij voorstellen ook eigenlijk. Ik scheer borst en oksels ook
pi_33167451
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:46 schreef Laton het volgende:

Ze vindt het lelijk en kinderachtig..2 dingen die niet goed samen gaan met sexy en opwindend...duidelijk zat toch.
ik vind dat ook meer dan duidelijk, het haar windt me op, maakt me geil en zo voort.

ik ben één keer daar geschoren voor een operatie, mijn vriend lachte me gewoon krom uit toen ik daarna terug het bed deelde, tot sex is het toen niet gekomen , hij vond het kale echt afgrijselijk , en ik denk er hetzelfde over. Ik was blij dat het een beetje was bijgegroeid

en waarom ik iets moois of lelijks vind, tja, dat is gewoon zo, is hetzelfde als bij muziek, smaken verschillen

en ja, ik vind het kinds aandoen, toen ik toen me zo zag in de kliniek, vond ik het er uitzien als een klein kind.

Ik vind het trouwens vreemd dat sommigen de link er niet willen tussen zien. Haargroei daar is een teken van in de puberteit komen/volwassenheid. Kleine kinderen zijn kaal. Nogal logisch dat de link gelegd wordt, want elke (ongeschoren) volwassene heeft daar haar, een kind niet.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_33167690
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:03 schreef Ivo1986 het volgende:
denk het gedeelte "voor"
Hebben jullie ook wel eens geleerd dat voorordelen niet goed zijn?
pi_33167785
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:02 schreef petitlapin het volgende:

Ik vind het trouwens vreemd dat sommigen de link er niet willen tussen zien. Haargroei daar is een teken van in de puberteit komen/volwassenheid. Kleine kinderen zijn kaal. Nogal logisch dat de link gelegd wordt, want elke (ongeschoren) volwassene heeft daar haar, een kind niet.
Maar ik hou wel van grote tieten hoor, dat je geen gekke dingen gaat denken...
pi_33167848
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:15 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Maar ik hou wel van grote tieten hoor, dat je geen gekke dingen gaat denken...
daarom laat ik ook een 'streepje' staan. met mijn cup a / b wil ik niet dat ik eruit zi als 11....pfffff
pi_33174418
Mijn ervaring is dat de meeste mannen kaal wel waarderen bij het sexen en ook qua uitzicht. Tis idd wel zo hygienisch bij het beffen (geen haar tussen den tanden) en je hebt beter uitzicht op hoe de boel hangt (nouja hangt hehe, dat klinkt een btje mannelijk maar ok).

Ik heb nog nooit een kale man in levende lijve gezien...maar als je m als man kaalscheert heb je het voordeel (zeker als je nogal zwaar behaard bent) dat ie wat langer lijkt, lijkt mij. Bovendien komt je vriendin/ minnares dan misschien wel eerder op het idee om eens aan je ballen te gaan lebberen.
Met veel haar erop (en veel geur erin) lijkt me dat niet zo prettig namelijk. Alsof ik de vacht van mn huisdier sta te likken (onee die heb ik niet).
Uberhaupt ziet ze je ballen dan natuurlijk meer zitten lijkt me en komt dan ook eerder op het idee er wat mee te doen (of dat nu zachtjes spelen of likken is).

Maargoed als je niet gebrand bent op ballenlikkerij, niet te erg stinkt daar vanwege het haar, het allemaal redelijk hygienisch en netjes is (heel heel erg veel haar mag dan wel iets bijgewerkt worden tot redelijke proporties), maakt het voor mij als vrouw weinig uit dat een man haar heeft. T heeft zelfs wel wat denk ik (nouja weinig vergelijkingsmateriaal, wil nog wel een keer een kale vent hehe maar 'haar' vind ik er denk ik toch iets geiler uitzien soms). Ik bedoel als je een vrouw beft zit het haar vd vrouw in de weg, als je een man pijpt niet (zolang het haar binnen redelijke proporties blijft dan), er zit immers geen/ niet zo veel haar op den penisch.

Bij vrouwen vind ik schaamhaar soms wel sexy, maar dat ligt gewoon heel erg aan de vrouw. Bij sommige vrouwen en op sommige momenten vind ik kaal mooier, en soms is MET haar juist weer geiler.

Er zitten ook veel nadelen aan kaal: als ik het scheer krijg ik na 1 dag alweer stoppels (voel ik dan), en meteen scheren kan dan niet want het scheermesje neemt die stoppels dan nog niet weg en ten tweede rasp ik de boel dan alleen maar kapot; krijg ik van die lelijke rode bultjes en wondjes, nee dat ziet er lekker uit
Voortdurende kaalheid is dus een onmogelijkheid (harsen daar beneden is tenminste niet aan mij besteedt denk ik...auw).
T doet trouwens ook zeer soms, als ik van die 1dags stoppels of van die wondjes heb (omdat ik toch zo kaal mogelijk wou zijn en dan toch maar scheren), als den penisch er dan langsschuift...of als ie omhoog schuift langs mijn venusheuvel (tegen de haren -stoppels- instrijken..auw).
Word ook vaak btje stroever ofzo als ik kaal ben. Soms blijft den penisch dan een btje hangen, alsof een stuk schaamlap mee naar binnen schuift ofzo. En t voelt eerder droog en dus pijnlijker aan bij mij.

Stoppels en wondjes doen ook zeer soms bij het dragen van ondergoed (en dan draag ik nog wel katoenen damesboxers vaak maar dan nog) of het dragen van maandverband.

Haren hebben trouwens wel degelijk functie: ze beschermen, verspreiden feromonen etc.
Ik wissel kaalheid en haargroei dan ook regelmatig af.
Soms zien haren er ook wel leuker uit bij mij dan kaal, ligt er btje aan (als ik een dikke buik heb staan haren leuker hehehe, breekt die lijn een btje van mn dikke buik )

O trouwens, toen ik begon met scheren (in 2001) deed ik het altijd in een streepje.
Nu is het OF haar (of iets tussen haar en kaal in natuurlijk) of helemaal kaal.
Als ik mn haar laat staan (zeker in de zomer) werk ik natuurlijk wel vaak mijn bikinlijn bij overigens.

[ Bericht 4% gewijzigd door tulpje6 op 17-12-2005 22:30:23 ]
pi_33180126
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:24 schreef tulpje6 het volgende:
Blablabla
Wow wat een verhaal!
Je kunt ook gelijk zeggen dat je kaal lekkerder vind....
pi_33183942
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:12 schreef -Petor- het volgende:

[..]

Hebben jullie ook wel eens geleerd dat voorordelen niet goed zijn?
Wel eens geleerd dat ze menselijk zijn?
pi_33183947
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:24 schreef tulpje6 het volgende:
(en veel geur erin)
Da's nou net mijn favoriete feature van schaamhaar bij mannen: het ruikt zo geil (mits ze wel dagelijks/om de dag douchen).
pi_33185104
quote:
Op zondag 18 december 2005 09:36 schreef innovative het volgende:

[..]

Wel eens geleerd dat ze menselijk zijn?
Uiteraard. Maar ik zou er niet zo trots op zijn...
pi_33185122
quote:
Op zondag 18 december 2005 09:37 schreef innovative het volgende:

[..]

Da's nou net mijn favoriete feature van schaamhaar bij mannen: het ruikt zo geil (mits ze wel dagelijks/om de dag douchen).
Ben ik het nog helemaal met je eens ook...zeker geil...
  zondag 18 december 2005 @ 11:47:36 #172
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_33185574
Bij mannen; less is more.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zondag 18 december 2005 @ 11:50:28 #173
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_33185631
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:47 schreef Little_Angel het volgende:
Bij mannen; less is more.
Be careful what you wish for...
  zondag 18 december 2005 @ 14:59:12 #174
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33190807
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:46 schreef Laton het volgende:

[..]

Het is maar om aan te geven dat de één hier niet de ander wil overtuigen van het kaalscheren zoals zij doet laten overkomen.
Ik wil enkel aangeven dat de discussies die hier worden gevoerd voornamelijk gaan om de onderbouwing van een standpunt.
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
  zondag 18 december 2005 @ 17:58:01 #175
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_33196105
De discussie geschoren of niet geschoren zal eindeloos doorgaan, gewoon omdat smaken verschillen. Punt is alleen dat gemiddel (let op dit woord, dus niet altijd) mensen die van kaal houden het slechter kunnen accepteren als iemand een andere mening heeft dan andersom. Goed voorbeeld daarvan is het babes en hunks forum. Als er een keer een mooie vrouw instaat die -ach jee- een beetje schaamhaar heeft, loopt het topic meteen vol met plaatjes van kale pruimen en scheermesjes. Ook in dit topic blijkt het weer. Schaamhaar moet weer overtrokken worden tot iets smerigs en goors getuige de foto in het begin. Nou ik heb nieuws voor jullie: ik, pro-schaamhaar, ga daar ook van over mijn nek. Dat plaatje heeft niks met de discussie te maken evenmin als onderstaand plaatje:

Nu de discussie, die leidt (ook nu weer in het zoveelste schaamhaar topic) tot het grote hygiene vooroordeel. Wel, hygiene heeft niks met schaamhaar te maken. Iemand die z'n pruim, lul of kont nooit wast, heeft een smerige pruim, lul en of kont, of er nu schaamhaar is of niet. Als je je scheert heb je dus niet per definitie een schone muts of zak, helaas, hoe schokkend het ook moge klinken, er komen weldegelijk nog steeds wasbeurten aan te pas.

Hygiene staat dus los van het punt of je het er smakelijk uit vindt zien. Dat is dus per persoon verschillend. De bos haar aan het begin van het topic vindt niemand er smakelijk uitzien dus daar zijn we snel klaar mee (vandaar dat het ook niet bijdraagt aan de discussie). Schaamhaar hoort net zoals de rest van je lichaam netjes VERZORGD te worden. Doe je dat niet, dat gaat het er niet mooi uitzien. Of het nu gaat om haar op je kont of je kop. Nagels moet je ook knippen, tanden moet je poetsen, oren moet je schoonmaken enz.

Nu is de vraag of schaamhaar er nog steeds ontsmakelijk uitziet, ook als het netjes is bijgewerkt. Als je vindt dat de dame (die ik even hiervoor postte) een onsmakelijk driehoekje heeft dan vind ik persoonlijk (met de nadruk op persoonlijk) dat je wel een probleem hebt, net als de persoon die altijd vies is van het geven van kusjes en smetvrees heeft. Let wel, de foto aan het begin van het topic vindt iedereen vies. Dat daar geen misverstanden over bestaan.

Stel nu dat je al je problemen hebt overwonnen en je krijgt geen last van antiperistaltische bewegingen bij het zien van een haartje ergens anders dan op het hoofd. Dan nog blijft de vraag of je het mooi of niet mooi vindt en of je het storend of niet storend of zelfs prettig vind om een kriebelende neus en lip te krijgen als je met een bef- of pijpbeurt bezig bent. Misschien vindt je het onprettig om een haartje in je mond te krijgen, misschien interesseert het je niet. Allemaal dingen die persoonlijk zijn. Dit is dus de kern van deze discussie. Mooi dus dat het even afgebakend is zodat we niet hoeven de verzanden in eindeloos geleuter en geschreeuw.

Mijn mening ik ben man dus ik beperk me nu even tot de poes: ik heb een voorkeur voor een net en vezorgd driehoekje of strookje. Het strookje moet liever niet zo'n klein ielig stukje zijn. Ook mag het gewoon naar onder doorlopen en het geslachtsdeel zelf bedekken (liever wel zelfs). Ik ben gewoon van mening dat er iets moet staan, het draagt bij tot de uitstraling van rijpheid en dat vind ik een mooie, erotische en spannende lading hebben. Ook vind ik het prettig om af en toe door die haartjes te kunnen woelen en ik heb er helemaal geen problemen mee dat mijn neus gaat kriebelen.

Nog een reden waarom ik liever wel een behaarde poes heb: ik vind een kale poes op een bepaalde manier wat minder mooi dan een behaarde. Ik vind dat altijd moeilijk uit te leggen maar het is waarschijnlijk dezelfde reden waarom ik met minder plezier naar bovenstaand dan onderstaand plaatje kijk.

Verder heb ik het geluk dat ik het een wel mooier vind dan het ander, maar van het ander niet meteen boven de wc hoef te hangen. Ik heb dus ruwweg twee keer zoveel kans op plezierge seks!

O ja, er zit een ironische ondertoon in deze post. Normaal moet je zoiets nooit zeggen natuurlijk maar ik heb geen zin om me dadelijk weer voor allerlei onnozele dingen te moeten verantwoorden.

"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')