Mijn ervaring is dat de meeste mannen kaal wel waarderen bij het sexen en ook qua uitzicht. Tis idd wel zo hygienisch bij het beffen (geen haar tussen den tanden) en je hebt beter uitzicht op hoe de boel hangt (nouja hangt hehe, dat klinkt een btje mannelijk maar ok).
Ik heb nog nooit een kale man in levende lijve gezien...maar als je m als man kaalscheert heb je het voordeel (zeker als je nogal zwaar behaard bent) dat ie wat langer lijkt, lijkt mij. Bovendien komt je vriendin/ minnares dan misschien wel eerder op het idee om eens aan je ballen te gaan lebberen.
Met veel haar erop (en veel geur erin) lijkt me dat niet zo prettig namelijk. Alsof ik de vacht van mn huisdier sta te likken (onee die heb ik niet).
Uberhaupt ziet ze je ballen dan natuurlijk meer zitten lijkt me en komt dan ook eerder op het idee er wat mee te doen (of dat nu zachtjes spelen of likken is).
Maargoed als je niet gebrand bent op ballenlikkerij, niet te erg stinkt daar vanwege het haar, het allemaal redelijk hygienisch en netjes is (heel heel erg veel haar mag dan wel iets bijgewerkt worden tot redelijke proporties), maakt het voor mij als vrouw weinig uit dat een man haar heeft. T heeft zelfs wel wat denk ik (nouja weinig vergelijkingsmateriaal, wil nog wel een keer een kale vent hehe maar 'haar' vind ik er denk ik toch iets geiler uitzien soms). Ik bedoel als je een vrouw beft zit het haar vd vrouw in de weg, als je een man pijpt niet (zolang het haar binnen redelijke proporties blijft dan), er zit immers geen/ niet zo veel haar op den penisch.
Bij vrouwen vind ik schaamhaar soms wel sexy, maar dat ligt gewoon heel erg aan de vrouw. Bij sommige vrouwen en op sommige momenten vind ik kaal mooier, en soms is MET haar juist weer geiler.
Er zitten ook veel nadelen aan kaal: als ik het scheer krijg ik na 1 dag alweer stoppels (voel ik dan), en meteen scheren kan dan niet want het scheermesje neemt die stoppels dan nog niet weg en ten tweede rasp ik de boel dan alleen maar kapot; krijg ik van die lelijke rode bultjes en wondjes, nee dat ziet er lekker uit
![]()
Voortdurende kaalheid is dus een onmogelijkheid (harsen daar beneden is tenminste niet aan mij besteedt denk ik...auw).
T doet trouwens ook zeer soms, als ik van die 1dags stoppels of van die wondjes heb (omdat ik toch zo kaal mogelijk wou zijn en dan toch maar scheren), als den penisch er dan langsschuift...of als ie omhoog schuift langs mijn venusheuvel (tegen de haren -stoppels- instrijken..auw).
Word ook vaak btje stroever ofzo als ik kaal ben. Soms blijft den penisch dan een btje hangen, alsof een stuk schaamlap mee naar binnen schuift ofzo. En t voelt eerder droog en dus pijnlijker aan bij mij.
Stoppels en wondjes doen ook zeer soms bij het dragen van ondergoed (en dan draag ik nog wel katoenen damesboxers vaak maar dan nog) of het dragen van maandverband.
Haren hebben trouwens wel degelijk functie: ze beschermen, verspreiden feromonen etc.
Ik wissel kaalheid en haargroei dan ook regelmatig af.
Soms zien haren er ook wel leuker uit bij mij dan kaal, ligt er btje aan (als ik een dikke buik heb staan haren leuker hehehe, breekt die lijn een btje van mn dikke buik
![]()
)
O trouwens, toen ik begon met scheren (in 2001) deed ik het altijd in een streepje.
Nu is het OF haar (of iets tussen haar en kaal in natuurlijk) of helemaal kaal.
Als ik mn haar laat staan (zeker in de zomer) werk ik natuurlijk wel vaak mijn bikinlijn bij overigens.
[ Bericht 4% gewijzigd door tulpje6 op 17-12-2005 22:30:23 ]