abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33127670
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:54 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

doch praktisch...
Streepje gaat ook best... en ik vind ontstekingen nog steeds niet praktisch...
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:04:12 #127
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33127725
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:02 schreef innovative het volgende:

[..]

Streepje gaat ook best... en ik vind ontstekingen nog steeds niet praktisch...
Nogsteeds niet zo fijn als ik me geschoren heb
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_33127905
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:04 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Nogsteeds niet zo fijn als ik me geschoren heb
Jij scheert je koppie minder vaak dan dat wij seks hebben hoor
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:57:41 #129
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33129328
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef innovative het volgende:

[..]

Jij scheert je koppie minder vaak dan dat wij seks hebben hoor
Gelukkig wel zeg... Voelt zo al niet fijn
©DiscoveryChannel
pi_33129539
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:57 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Gelukkig wel zeg... Voelt zo al niet fijn
De seks of de irritatie van het scheren?
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:05:53 #131
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33129558
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:04 schreef innovative het volgende:

[..]

De seks of de irritatie van het scheren?
Vooral het laatste, maar in die zin dus ook de combinatie
©DiscoveryChannel
pi_33131963
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef innovative het volgende:

Same here... teken van fysieke volwassenheid is haar daar. En als ik naar mezelf kijk (wetende dat ik 20 ben) als ik het een keer kaal heb geschoren, dan vind ik dat ook maar lelijk en kinderlijk.
volledig mee akkoord

Ik vind zulke discussie's trouwens echt waardeloos. Waarom wil iedereen de anderen toch overtuigen van hun eigen mening? Zulke types die hoog van de toren blazen hoe ze genieten van hun 'kaal kutje' moeten zeker blijven scheren. Ik doe het niet, ik vind het eveneens écht, maar dan ook écht lelijk en kinds aandoen. Maar iedereen doet maar op, als ik er in mijn bed maar niet mee geconfronteerd wordt, want bij het zicht van een kaalgeschoren man zou ik echt in lachen uitbarsten en zal mijn libido met de noorderzon verdwenen zijn.

Voor een vrouw vind ik het ook lelijk, maar ja, een andere naakte vrouw zal nooit in mijn bed te vinden zijn ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_33132193
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:16 schreef GF het volgende:

[..]

Het is een secundair geslachtskenmerk die je dan niet hebt. Net zoals dat kind. Zo gek is dat dus helemaal niet.
Er zijn wel meer secundaire kenmerken, de vagina van een vrouw ziet er gewoon anders uit dan van een pre puberaal meisje....

Vind het in het geheel niet kinderlijk, dat gaat gewoon niet want ik ben al heel lang niet kinderlijk meer
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:16:58 #134
91306 GF
Kingwood
pi_33133515
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Er zijn wel meer secundaire kenmerken, de vagina van een vrouw ziet er gewoon anders uit dan van een pre puberaal meisje....
En hiermee wil je zeggen dat?

Die andere ontwikkelingen ga je ook niet tegen. Kan niet zo direct als je scheren, maar toch.
Unspoken words were understood
pi_33134411
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:16 schreef GF het volgende:

[..]

En hiermee wil je zeggen dat?

Die andere ontwikkelingen ga je ook niet tegen. Kan niet zo direct als je scheren, maar toch.
Dat kaalscheren je niet tot een pre puberaal meisje maakt....
Simpel....

En nee, die andere ontwikkelingen ga je niet tegen, is ook het doel niet he je als een pre puberaal meisje voordoen, je scheert je omdat dat je persoonlijke voorkeur is, net zoals je haardracht op je hoofd, de kleding die je kiest, de make-up op je hoofd enz enz enz enz enz....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:15:21 #136
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33135404
kaal
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_33135912
maakt me eerlijk gezegd niet veel uit, al vind ik een "kaal kutje" minder aantrekkelijk dan een onderhouden kutje...
maja das meer persoonlijke voorkeur...
pi_33135945
Mensen, waarom zou je over smaak gaan discussiëren..? Jullie kunnen elkaar toch niet overtuigen.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33136095
Ik vind kaal niet bijzonder mooi, maar wel veel lekkerder. Dus iig de schaamlippen kaal (of heel kort). Rest wel graag bijgewerkt in lengte en 'omtrek', maar is minder belangrijk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_33138186
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:43 schreef erodome het volgende:
Dat kaalscheren je niet tot een pre puberaal meisje maakt....
Simpel....
Er wordt ook helemaal niet gezegd dat je een pre-puberaal meisje wordt van scheren, alleen dat sommige mensen het ermee associëren. Dat is heel iets anders.
pi_33141046
Kaal. Of een streepje
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_33141091
ik eis altijd van een vrouw dat er een motief in geschoren wordt dat respect betuigd aan het A-team..verder minsens 3 lange haren aan elke kant..om Lambik te eren..en een kleine snor onder de klit is ook niet mis..een beetje exclusiviteit is nooit weg.
underground forever baby
pi_33142182
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:44 schreef innovative het volgende:

[..]

Er wordt ook helemaal niet gezegd dat je een pre-puberaal meisje wordt van scheren, alleen dat sommige mensen het ermee associëren. Dat is heel iets anders.
En dat ligt dus bij die mensen zelf en niet bij het scheren, want een geschoren volwassen kutje ziet eruit als een geschoren volwassen kutje en niet als een pre-puberaal vaginaatje...
pi_33142571
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:22 schreef erodome het volgende:

[..]

En dat ligt dus bij die mensen zelf en niet bij het scheren, want een geschoren volwassen kutje ziet eruit als een geschoren volwassen kutje en niet als een pre-puberaal vaginaatje...
Dat ligt ook bij mensen zelf... er is toch nergens gezegd dat het een kinderkutje is? Er wordt alleen gezegd dat mensen het er op vinden lijken en het daarom niet mooi vinden.

En ja, ik vind het er ook op lijken. Als je dichtbij komt zie je het verschil wel, maar als ik sta is het gewoon een stuk vlees met een snee er in en geen haren... En dat verschilt niet echt veel van een kinderkut hoor...
pi_33142653
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:22 schreef erodome het volgende:
Inderdaad, en de enige overeenkomst die er dan nog is is het ontbreken van haar en dat maakt je echt niet opeens pre-puberaal. Kan me voorstellen dat mensen het met haar mooier vinden, mag best. Maar ga het dan niet vergelijken met kinderen want die vergelijking gaat gewoon niet op. Een volwassen vrouw met een kaalgeschoren schaamstreek ziet er imo echt niet uit als een meisje van 10.
pi_33142718
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef Openminded het volgende:

[..]

Inderdaad, en de enige overeenkomst die er dan nog is is het ontbreken van haar en dat maakt je echt niet opeens pre-puberaal. Kan me voorstellen dat mensen het met haar mooier vinden, mag best. Maar ga het dan niet vergelijken met kinderen want die vergelijking gaat gewoon niet op. Een volwassen vrouw met een kaalgeschoren schaamstreek ziet er imo echt niet uit als een meisje van 10.
De vrouw zelf lijkt ook niet net een kind, maar sommigen vinden de schaamstreek er wel op lijken...

Ik weet van mezelf ook echt wel dat ik 20 ben en zo zie ik er ook uit. Maar als ik kaal ben daar beneden en ik sta voor de spiegel, kijkend naar die bepaalde regio, vind ik het er ook maar kinderlijk uit zien. Dát stukje, dus. De rest niet. Want staand is en blijft het zoals ik het net omschreef, een stuk haarloos vlees met een snee erin. Zo ziet een kinderkut er ook uit op afstand.
pi_33144100
Nee een don't, zowel bij de man als vrouw.. een klein beetje alá maar niet dat je op een gegeven moment de bomen door het bos niet meer ziet, anders gaat de heggeschaar d'r doorheen..
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:02:01 #148
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_33144912
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:29 schreef Lil_G_Baby het volgende:
Nee een don't, zowel bij de man als vrouw.. anders gaat de heggeschaar d'r doorheen..
uh, een heggeschaar is dat niet gevaarlijk
pi_33145082
Kaal associeer ik met uitgezakte te erg gebruinde vrouwen met tatoeages van dolfijntjes en intiempiercings die bij Menno Buch vanalles etaleren waar wij liever van verschoond hadden willen blijven.

Ja dat is een vooroordeel, maar ik kan het niet helpen dat ik die associatie heb. Ik ga dus voor MET een beetje haar, uiteraard wel goed bijgewerkt en verzorgd. Overigens vond ik toen ik het in een ver verleden wel een tijdje kaal had het feit dat alles dan gevoeliger is juist een nadeel, want ik had de indruk dat de boel door die voortdurende stimulatie juist ongevoeliger werd. Gewenning. Schijnt bij besneden mannen ook zo te zijn.
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:51:59 #150
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_33147927
Nounou wat een plaatje in die openingspost. Groeit jouw haar op je kop ook zoals onder haar oksel? Als dat je beeld is, zul je wel een haartrauma hebben.

Zo kan het ook hoor:
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')