Nogsteeds niet zo fijn als ik me geschoren hebquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:02 schreef innovative het volgende:
[..]
Streepje gaat ook best... en ik vind ontstekingen nog steeds niet praktisch...
Jij scheert je koppie minder vaak dan dat wij seks hebben hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:04 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nogsteeds niet zo fijn als ik me geschoren heb
Gelukkig wel zeg... Voelt zo al niet fijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef innovative het volgende:
[..]
Jij scheert je koppie minder vaak dan dat wij seks hebben hoor
De seks of de irritatie van het scheren?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:57 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg... Voelt zo al niet fijn
Vooral het laatste, maar in die zin dus ook de combinatiequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:04 schreef innovative het volgende:
[..]
De seks of de irritatie van het scheren?![]()
volledig mee akkoordquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef innovative het volgende:
Same here... teken van fysieke volwassenheid is haar daar. En als ik naar mezelf kijk (wetende dat ik 20 ben) als ik het een keer kaal heb geschoren, dan vind ik dat ook maar lelijk en kinderlijk.
Er zijn wel meer secundaire kenmerken, de vagina van een vrouw ziet er gewoon anders uit dan van een pre puberaal meisje....quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:16 schreef GF het volgende:
[..]
Het is een secundair geslachtskenmerk die je dan niet hebt. Net zoals dat kind. Zo gek is dat dus helemaal niet.
En hiermee wil je zeggen dat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn wel meer secundaire kenmerken, de vagina van een vrouw ziet er gewoon anders uit dan van een pre puberaal meisje....
Dat kaalscheren je niet tot een pre puberaal meisje maakt....quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:16 schreef GF het volgende:
[..]
En hiermee wil je zeggen dat?
Die andere ontwikkelingen ga je ook niet tegen. Kan niet zo direct als je scheren, maar toch.
Er wordt ook helemaal niet gezegd dat je een pre-puberaal meisje wordt van scheren, alleen dat sommige mensen het ermee associëren. Dat is heel iets anders.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:43 schreef erodome het volgende:
Dat kaalscheren je niet tot een pre puberaal meisje maakt....
Simpel....
En dat ligt dus bij die mensen zelf en niet bij het scheren, want een geschoren volwassen kutje ziet eruit als een geschoren volwassen kutje en niet als een pre-puberaal vaginaatje...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:44 schreef innovative het volgende:
[..]
Er wordt ook helemaal niet gezegd dat je een pre-puberaal meisje wordt van scheren, alleen dat sommige mensen het ermee associëren. Dat is heel iets anders.
Dat ligt ook bij mensen zelf... er is toch nergens gezegd dat het een kinderkutje is? Er wordt alleen gezegd dat mensen het er op vinden lijken en het daarom niet mooi vinden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:22 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat ligt dus bij die mensen zelf en niet bij het scheren, want een geschoren volwassen kutje ziet eruit als een geschoren volwassen kutje en niet als een pre-puberaal vaginaatje...
Inderdaad, en de enige overeenkomst die er dan nog is is het ontbreken van haar en dat maakt je echt niet opeens pre-puberaal. Kan me voorstellen dat mensen het met haar mooier vinden, mag best. Maar ga het dan niet vergelijken met kinderen want die vergelijking gaat gewoon niet op. Een volwassen vrouw met een kaalgeschoren schaamstreek ziet er imo echt niet uit als een meisje van 10.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:22 schreef erodome het volgende:
En dat ligt dus bij die mensen zelf en niet bij het scheren, want een geschoren volwassen kutje ziet eruit als een geschoren volwassen kutje en niet als een pre-puberaal vaginaatje...
De vrouw zelf lijkt ook niet net een kind, maar sommigen vinden de schaamstreek er wel op lijken...quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef Openminded het volgende:
[..]
Inderdaad, en de enige overeenkomst die er dan nog is is het ontbreken van haar en dat maakt je echt niet opeens pre-puberaal. Kan me voorstellen dat mensen het met haar mooier vinden, mag best. Maar ga het dan niet vergelijken met kinderen want die vergelijking gaat gewoon niet op. Een volwassen vrouw met een kaalgeschoren schaamstreek ziet er imo echt niet uit als een meisje van 10.![]()
uh, een heggeschaar is dat niet gevaarlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:29 schreef Lil_G_Baby het volgende:
Nee een don't, zowel bij de man als vrouw.. anders gaat de heggeschaar d'r doorheen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |