Ja, kom nou, meteen de ultieme vleeskeuring he!!quote:Zo zo, jij controleert gelijk of hij kaal is daar beneden?
De vrouwen van tegenwoordig wel......maar kan me voorstellen dat nog enkele boeren/innen de term kaal niet kennen!quote:Zo hoort elke vrouw te reageren, ben het dus helemaal met je eens!!
quote:Ah. Die kasthomo van jou scheert dus alles af
Tip: ga eens daten buitenom de plattelandsfeestjes!!quote:Ik weiger, gelukkig heeft geen enkele vrouw zich daar ooit druk om gemaakt.
Mocht het niet bekend zijn dan bied ik zelf aan om het te scheren. Vind ik altijd wel leuk om te doen.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:31 schreef miss.cutie4you het volgende:
De vrouwen van tegenwoordig wel......maar kan me voorstellen dat nog enkele boeren/innen de term kaal niet kennen!![]()
Score.quote:Tip: ga eens daten buitenom de plattelandsfeestjes!!![]()
Schijnt dat mannen, over het algemeen, het geil vinden k*tjes te scheren!.......quote:Mocht het niet bekend zijn dan bied ik zelf aan om het te scheren. Vind ik altijd wel leuk om te doen.
Wat weet je nu van mij? Helemaal niks. Dit soort opmerkingen zijn heel erg makkelijk en nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:31 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Tip: ga eens daten buitenom de plattelandsfeestjes!!![]()
Tip: lees mijn gehele opmerking eens!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat weet je nu van mij? Helemaal niks. Dit soort opmerkingen zijn heel erg makkelijk en nergens op gebaseerd.
Dooddoeners van jewelste.
Als iedereen die net zo'n hekel heeft aan haar als jij, zijn/haar kop nou kaalscheert. Dan kunnen jullie elkaar lekker gemakkelijk vinden (hoef je niet al gelijk bij een eerste date al de broek omlaag te trekken).quote:Op zondag 7 mei 2006 14:46 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wanneer ik al interesse heb in een kerel, en ik ontdek ook nog eens een bos schaamhaar!=>hij krijgt twee dagen de tijd om zijn dreads te verwijderen!
Gatver de gatverDat komt er bij mij anders niet in!
![]()
Gelukkig hoef ik me daar nu niet meer druk om te maken!
Rianne heeft al eenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:34 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als iedereen die net zo'n hekel heeft aan haar als jij, zijn/haar kop nou kaalscheert. Dan kunnen jullie elkaar lekker gemakkelijk vinden (hoef je niet al gelijk bij een eerste date al de broek omlaag te trekken).
Dan laat ik mijn haar staan en dan weet ik ook meteen dat ik safe zit als ik een vrouw met een mooie haardos date.
Jij hebt echt geen idee hè, hoe dom die reactie van je was.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:32 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Tip: lees mijn gehele opmerking eens!
Zo'n dooddoener is het niet.....het verdiend wel een reactie van je!!![]()
PUNT!
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee hè, hoe dom die reactie van je was.
Misschien hebben andere mensen een andere smaak e.dDat jij het zo belangrijk vindt dat een man kaal is zegt meer over jou.
![]()
Hoezo.....dat nu weer....iedereen heeft toch zijn voorkeurquote:Op zondag 7 mei 2006 18:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat jij het zo belangrijk vindt dat een man kaal is zegt meer over jou.![]()
Zelfde soort staat er toch, niet hetzelfde mesjequote:
Nee, daar gaat het helemaal niet over. Ierdereen heeft inderdaad zo zijn voorkeur.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:48 schreef kluivie het volgende:
[..]
Hoezo.....dat nu weer....iedereen heeft toch zijn voorkeuren tja henkie als jij het niet wilt scheren prima toch.....ieder zijn meug
Whahaha, DIE opmerking zegt wat over JOU!quote:Ik vind het wel triest dat misscutie het zó belangrijk vindt dat mannen kaal zijn bij hun pik. Dan ga je niet echt verder dan uiterlijk hè.![]()
same here.. mijn vriendin ook dus ik moest er ook aan gelovenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:03 schreef pastor1986 het volgende:
ik vind kaal het mooist en het lekkerst:)
ach het went hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 21:09 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het alleen zo lullig staan onder de douche. sta je daar met die kinderlijk uitziende grote lul...
maw, tondeuse. 5 mm.
En vrouwen geilen toch op een grote lulquote:Op maandag 8 mei 2006 21:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach het went hooren zo kinderlijk ziet hij er ook niet uit
Misschien niet, maar ik vind het er toch kinderlijk uitzienquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:43 schreef elby1988 het volgende:
dat kinderlijk is ook een nogal bekrompen reden, alsof de lengte nu en toen je 10 was hetzelfde is/was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |