al gedaan...staat in mijn postquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:00 schreef mschol het volgende:
weet je zeker dat je de laatste versie van directx hebt ( 9.0c )
je kan natuurlijk altijd proberen em opnieuw te installeren (directX )
Als ik al die topics open zou laten zou het een teringzooi zijn in GAM, het is al heel lang zo, dit topic staat niet voor niets sticky.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:33 schreef Jo0Lz het volgende:Wat een beleid, een topic waarin om hulp gevraagd wordt sluiten, zodat hij in een onoverzichtelijk topic moet posten.
Gelukkig kan ik hem nu helpen via een andere weg.![]()
Gelukkig maar danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als ik al die topics open zou laten zou het een teringzooi zijn in GAM, het is al heel lang zo, dit topic staat niet voor niets sticky.
HOI,quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:43 schreef Guidow het volgende:
Ik heb het spel Crashday, maar hij werkt niet op mijn pc. Ik krijg steeds de melding
"assertion failed!
DifuseShader
(file ..\propcore\engine.cpp, line 173
Track Stack:"
Volgens de website van Atari zou die het gewoon moeten doen met mijn video kaart, en ik heb ook al een patch gedownload. WEet iemand wat er nog meer mee mis kan zijn? of wat die melding nou precies inhoud?
Geen idee. Kijk even op internet zijn meestal wel patches beschikbaar an, bij populaire spellen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:50 schreef Lanvin het volgende:
en Tony2 die wil niet op XP he?
Dan zou ik ff langs de winkel gaan en een nieuw exemplaar halen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
nee zowel spel als PS2 helemaal brandnieuw en niks mee gedaan....
en groeven heb ik alleen in me banden
Dus je hebt hem illegaal? Tief op met je warez!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:33 schreef mini-lellan het volgende:
Als ik Rollercoaster Tycoon 1 wil opstarten geeft die deze melding:
Exeption Raised - Acces Violation
Ontbrekend of ontoegankelijk gegevendbestand
Tis niet heel erg want wou tog al een doos met originele game en alle uitbreidingen kopen majah...alsnog frustrerend
Okee.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:29 schreef mini-lellan het volgende:
Heb het nu OOK al met rct 2 en die heb ik 2 dagen geleden gekocht voor 4 euro bij de E-Plaza![]()
![]()
en 1 is niet illigaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |