denk dat je meer success zal hebben op het jowood forumquote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef mamapan het volgende:
Heb SpellForce platinum edition gekocht, maar hij wil niet afspelen. Het CD-DVD rom station vraagt om een schijf. Gewone DVD's worden wel afgespeeld. Creative CD-DVD 12x is de speler.
Kan iemand helpen aub?
Patch ook geinstalleerd?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:46 schreef groningerstudent het volgende:
Eigen topic was dichtgegooid, dus dan op verzoek hier maar...![]()
Heb zojuist voor het eerst Grim fandango gespeeld...Althans de demo. Helaas heb ik wat problemen met de demo. Bij het spelen zijn de graphics namelijk nogal verkloot. Over het beeld loopt een soort van witte sneeuw / ruis / artifacts. Ik heb de laatste Catalyst driver gedownload van de ATI website, maar deze verhielpen het probleem helaas niet. Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
AMD Athlon 2000
ATI Radeon 9800, driver 6.14.0010.6599 (volgens dxdiag)
SB Live!
512 MB RAM
http://www.ninth-world.com/giFAQ.phpquote:How can I change AA and AF settings with the ATI control panel?
If you dont have the ATI control panel installed, then you probably dont need it. it looks like this. To enable the AA and AF settings:
Right click the ATI taskbar icon
Settings > ATI Display Settings
Make sure the 3D tab is selected
There are 2 radio buttons here, one for Direct X and one for Open GL. Choose one of these Radio Buttons (Grim Fandango will use Direct3d) and then click Use Custom Settings. Finally click the Custom button.
Deselect Application Controlled, and slide both bars to the desired levels. Example
Make sure you go back and do the same for the other radio button.
support daar is ook niet echt super jhoor...quote:Op maandag 27 februari 2006 13:41 schreef JanaX het volgende:
[..]
denk dat je meer success zal hebben op het jowood forum
Volgens mij zou hij het gewoon moeten doen. Probeer anders te klagen bij het software bedrijfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:25 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik heb sinds gister een psp en daar heb ik ook het programma ''films op psp'' bij gekocht. een goed programma niks mis mee. Ik heb een video omgezet naar MPEG4 en toch pakt mijn psp hem niet
Ik heb de volgende stappen ondernomen:
Een mapje psp gemaakt, daarna een mapje MP_ROOT, en daarna een mapje 100MNV01
En toen het bestandje erin gezet en mijn psp pakt hem niet
HELP!
alsvast bedankt
probleem had ik eerste keer ook, format je mem card opnieuw dan maakt hij die mapjes automatisch aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:25 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik heb sinds gister een psp en daar heb ik ook het programma ''films op psp'' bij gekocht. een goed programma niks mis mee. Ik heb een video omgezet naar MPEG4 en toch pakt mijn psp hem niet
Ik heb de volgende stappen ondernomen:
Een mapje psp gemaakt, daarna een mapje MP_ROOT, en daarna een mapje 100MNV01
En toen het bestandje erin gezet en mijn psp pakt hem niet
HELP!
alsvast bedankt
Maar de persoon wie mij wil joinen, krijgt connection timed out. Iemand een oplossing?quote:The following ports are used by NHL 2006 and must be opened on your router:
TCP: 80, 445, 13500, 23901-23909, 1795-1797
UDP: 3658-3659, 1795-1797
Ik vertel je wat het probleem is als je stopt met die irriterende V. aan het eind van al je posts.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waarom die smiley? BF1942 heerscht
Maarreh, het zou maar zo een algemeen probleem kunnen zijn, dus ik ben in DIG ook al aan het vragen.
V.
...en toen werd je gillend wakker en had je in je broek gepoeptquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:36 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik vertel je wat het probleem is als je stopt met die irriterende V. aan het eind van al je posts.
heb je IPX aangezet in WinXP?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:03 schreef ruffian het volgende:
ik heb ook leuk voor 5 euro bij de intertoys 3 x red alert 2 gekocht
zodat we hier met zijn 3e lekker kunnen knallen tegen elkaar
via het netwerk lukt niet
ipx wil niet luisteren
maar aangezien we legalen versies hebben kunnen we ook online
we hebben het 1 x gekunnen en nu blijft hij zeggen could not connect to westwood online
check your internet....ja duh als dat niet werkten zat ik hier niet
wat kan nu het probleem zijn?
we draaien alle 3 op win xp
ALs je dat (al) gedaan hebt, doe je dit:quote:Configuratiescherm > Netwerk -en Internetverbindingen > netwerkverbindingen > rechterklik op je netwerkkaart > eigenschappen > installeren > en dan (dacht ik) protocol (anders kijk je bij zowel protocol, client als server) en dan iets met IPX.
Vervolgens ga je bij RA2 (ik heb Yuri's revenge maar ik denk dat dat hetzelfde is) naar de instellingen en dan internet of netwerk oid. Daar kun je bovenaan kiezen uit van die codes in een dropdown menu. Daar kies je de code die je net genoteerd hebt, en nu zou het moeten werken. Althans, bij ons op het netwerk spelen we het spel wekelijksquote:Start > uitvoeren > cmd
ipconfig /all
noteer het fysieke adres
quote:Hey ik heb daarnet Day of Defeat Source geinstalleerd en nu ik hem wil spelen krijg ik allemaal rare dingen te zien. Als ik een spel start zie ik allemaal paars/zwarte hokjes, alsof de textures ontbreken ofzo![]()
Weet iemand de oplossing hiervoor?
AMD Sempron 2400+
768MB RAM
nVidia FX5200 128 MB
Terug laden?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef JanaX het volgende:
save game terug laden? lijkt mij een corrupte save game iig
Nee helaasquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef JanaX het volgende:
[..]
ja als in, een save game laden voor je laatste save game (dus de 1na laatste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |