abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34524344
Ik vind die zender juist niet
Children of the night. What music they make.
pi_34533451
Hallo, ik heb sinds 2 dagen een groot probleem met BF2 het probleem is dat als ik bf 2 speel ik kies een map laad hem in wil een spawnpoint kiezen maar dat kan niet want in-game doet mijn muis het niet.. weet iemand wat ik hierteggen kan doen?

alvast bedankt
pi_34534209
Net Doa 4 gehaald voor de 360.. Om in het spel te komen moet je op de START knop drukken, maar dat werkt niet! Helemaal geen reactie.
Met de controller is niks mis.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:11:28 #54
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34552008
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind die zender juist niet
Zit er niet een klein schakelaartje op die rf kabel of achterop de nes? Volgens mij moet die schakelaar maar 2 standen hebben. Probeer de andere en zoek nog eens.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:13:44 #55
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34552062
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Dopperking het volgende:
Net Doa 4 gehaald voor de 360.. Om in het spel te komen moet je op de START knop drukken, maar dat werkt niet! Helemaal geen reactie.
Met de controller is niks mis.
Terug naar de winkel dan maar.
Tof apparaat, die 360. Ziet er mooi uit, maar je kan er niet op spelen...
pi_34617289
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:13 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Terug naar de winkel dan maar.
Tof apparaat, die 360. Ziet er mooi uit, maar je kan er niet op spelen...
Het is niet de 360 maar het spel, ben tevreden over de 360.. waarschijnlijk een productie fout in Dead or Alive.. zijn er al meerdere retour naar de winkel.
pi_34722444
Hij doet het.. xbox staat standaard op 50hz aanpassen naar 60 en het draait..
pi_34772937
ik zit met het volgende probleem:
ik wilde weer eens simcity 4 gaan spelen dus ik installeer deze (simcity 4 deluxe)
vervolgens start hij zelf de titel op, dit gaat goed en zonder problemen...
vervolgens wil ik em patchen met de officiele update, dit gaat ook goed(patch gehaald via http://simcity.ea.com/, de autoupdate heeft ier nooit gewerkt, ook nu niet. dus handmatig updaten)
heb gekozen voor SKU2
quote:
For the following territories download the sku 2 update. The territories include South America, Africa (except South Africa), Europe, Russia, Mexico and Central America.
als ik deze heb geinstalleerd en vervolgens het spel wil starten, krijg ik het laad scherm (dat met die brug, je zzit nog niet in het spel) en daar blijft hij dan ongv 5-10minuten op staan en dan krijg ik een error terug van windows dat sc4.exe gecrasht is...
de BAT update toepassen wil ook niet helpen

ook als ik een verse install heb en ik wil mijn oude regio\\\'s gebruiken , dus ik plaats ze in my documents dan crasht het spel ook (dit heb ik bij de eerste uitleg NIET gedaan)

het spel heeft altijd al gedraait, het is uiteraard een legale versie (anders kan je niet bij de patches komen )

iemand die een oplossing weet?
mijn pc gegevensbestanden (msinfo32 en dxdiag):
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/fok/dxdiag.txt
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/fok/msinfo32.txt
pi_34874113
Jo,

import ps2 gekocht, beeld is zwart/wit. Vriend van mij heeft bij dezelfde site dezelfde 'soort' ps2 besteld, en bij hem is t beeld niet zwart/wit. Me TV is net een jaar oud en is toch vrij state-of-the-art... In systeemconfiguratie switchen tussen RGB output en die andere haalt niks uit, ik denk ik vraag t hier eerst voordat ik weer zo'n RGB kabel oid moet aanschaffen..

BVD

Ok.. Kleine update.. Op de TV in de woonkamer doet ie t WEL, terwijl die tv veel ouder is.. wtf

[ Bericht 19% gewijzigd door Jajong op 08-02-2006 19:42:28 ]
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34875089
Hallo luitjes! Ik heb sinds kort het meesterlijke spel Half Life 2 geinstalleert, maar ik zit nu met een probleempje. In het begin bewogen de guards en de citizens gewoon. Maar nu doen ze allemaal ineens niks meer Dus zo is het spel niet leuk meer omdat er geen weerstand is en vaak blokkeren die mannetjes ook doorgangen!!

Heeft iemand dit ook gehad? Kan ik daar ergens een patch voor downloaden ofzo??

Alvast bedankt!
pi_34875681
Tip: Geen spellen downloaden, heb je minder problemen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34902667
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef Jajong het volgende:
Jo,

import ps2 gekocht, beeld is zwart/wit. Vriend van mij heeft bij dezelfde site dezelfde 'soort' ps2 besteld, en bij hem is t beeld niet zwart/wit. Me TV is net een jaar oud en is toch vrij state-of-the-art... In systeemconfiguratie switchen tussen RGB output en die andere haalt niks uit, ik denk ik vraag t hier eerst voordat ik weer zo'n RGB kabel oid moet aanschaffen..

BVD

Ok.. Kleine update.. Op de TV in de woonkamer doet ie t WEL, terwijl die tv veel ouder is.. wtf
Lijkt er dan toch op dat je TV gewoon geen NTSC (Amerikaans beeldformaat) Ondersteunt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34905451
Ik zoek voor F1 manager van EA sports een patch of update zodat ik het ook in XP kan spelen. Ik kan het spel starten maar verder dan het intro filmpje komt hij niet.

Ik krijg de volgende foutmelding;
quote:
In F1 MANAGER.ICD is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:09:46 #64
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_35062480
Ik vraag het nog maar een keertje: Is er iemand die "Oppai Slider 2" aan de praat heeft gekregen op z'n pc? thx
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:53:11 #65
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_35110400
Ik heb zojuist een psp aangeschaft, kom thuis, flep de accu erin, spel erin en aanzetten maar.
Maar wat blijkt nu: Hij kan de disc niet lezen die erin zit (terwijl ik 'm er toch echt goed ingedaan heb)

Iemand tips om dit probleem te verhelpen?
  Moderator vrijdag 17 februari 2006 @ 12:37:51 #66
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_35184524
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef ErikT het volgende:
Hoi! Medal of Honour gekocht en geïnstalleerd. Maar hij doet t niet.
Hij zegt:
[..]

Misschien is mn monitor te groot ofzo
Jij hebt een Nvidia kaart nietwaar? Dan moet je even nieuwe drivers installeren. Dan doet ie t wel Ik speel al lang geen spellen meer op de pc, maar ik heb een GeForce 3 in mijn pc zitten, en als ik die foutmelding kreeg (of soortgelijk) dan installeerde ik de nieuwste Detonator drivers en het werkte weer.

Volgens mij heten die drivers nu anders, maar dat weet ik niet zeker. Ik speel nu op een xbox dus ik heb dit soort gedoe iig niet meer, das wel een pluspunt
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 19 februari 2006 @ 19:44:19 #67
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_35265046
Vraagje, heb california games op mijn notebook, maar de snelheid van het spel is erg laag. Hoe kan ik dit opkrikken?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_35367143
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:53 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik heb zojuist een psp aangeschaft, kom thuis, flep de accu erin, spel erin en aanzetten maar.
Maar wat blijkt nu: Hij kan de disc niet lezen die erin zit (terwijl ik 'm er toch echt goed ingedaan heb)

Iemand tips om dit probleem te verhelpen?
kijken of hij ander spelletje wel pakt, zo niet helpdesk van sony bellen, krijg je hoogst waarschijnlijk binnen een week een nieuwe (ik had lees problemen, vorige week op gestuurd, deze week pcies 7 dagen erna een nieuwe)
pi_35367164
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij hebt een Nvidia kaart nietwaar? Dan moet je even nieuwe drivers installeren. Dan doet ie t wel Ik speel al lang geen spellen meer op de pc, maar ik heb een GeForce 3 in mijn pc zitten, en als ik die foutmelding kreeg (of soortgelijk) dan installeerde ik de nieuwste Detonator drivers en het werkte weer.

Volgens mij heten die drivers nu anders, maar dat weet ik niet zeker. Ik speel nu op een xbox dus ik heb dit soort gedoe iig niet meer, das wel een pluspunt
Nvidia Forceware
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:52:05 #70
30560 2Mini
Official Logo
pi_35375340
Ik heb hier CS 1 Anthology, alleen hij werkt niet.
Hij zegt dat ik het later nog eens moet proberen.

Iemand enig idee? Normaal kom ik er wel uit met de FAQ van steam, alleen nu dus niet.
Camera 1... 1!
  zondag 26 februari 2006 @ 17:21:12 #71
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_35515741
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb hier CS 1 Anthology, alleen hij werkt niet.
Hij zegt dat ik het later nog eens moet proberen.

Iemand enig idee? Normaal kom ik er wel uit met de FAQ van steam, alleen nu dus niet.
Wat werkt er niet?
Op welk punt zegt ie dat je t later nog eens moet proberen?
Heb je t al 'later nog eens geprobeerd?'
  zondag 26 februari 2006 @ 18:16:04 #72
30560 2Mini
Official Logo
pi_35517228
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Wat werkt er niet?
Op welk punt zegt ie dat je t later nog eens moet proberen?
Heb je t al 'later nog eens geprobeerd?'
Ja.. later werkt ook niet..

Hij wilt cs gewoon niet opstarten.. met steam zeg maar
Camera 1... 1!
pi_35517292
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:16 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Ja.. later werkt ook niet..

Hij wilt cs gewoon niet opstarten.. met steam zeg maar
hmm kan je wel inloggen met steam zelf?
  zondag 26 februari 2006 @ 18:37:48 #74
30560 2Mini
Official Logo
pi_35517902
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:18 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm kan je wel inloggen met steam zelf?
jawel
Camera 1... 1!
pi_35519799
Eigen topic was dichtgegooid, dus dan op verzoek hier maar...

Heb zojuist voor het eerst Grim fandango gespeeld... Althans de demo. Helaas heb ik wat problemen met de demo. Bij het spelen zijn de graphics namelijk nogal verkloot. Over het beeld loopt een soort van witte sneeuw / ruis / artifacts. Ik heb de laatste Catalyst driver gedownload van de ATI website, maar deze verhielpen het probleem helaas niet. Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

AMD Athlon 2000
ATI Radeon 9800, driver 6.14.0010.6599 (volgens dxdiag)
SB Live!
512 MB RAM
Bananenyoghurt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')