Zit er niet een klein schakelaartje op die rf kabel of achterop de nes? Volgens mij moet die schakelaar maar 2 standen hebben. Probeer de andere en zoek nog eens.quote:
Terug naar de winkel dan maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Dopperking het volgende:
Net Doa 4 gehaald voor de 360.. Om in het spel te komen moet je op de START knop drukken, maar dat werkt niet! Helemaal geen reactie.![]()
Met de controller is niks mis.
Het is niet de 360 maar het spel, ben tevreden over de 360.. waarschijnlijk een productie fout in Dead or Alive.. zijn er al meerdere retour naar de winkel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:13 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Terug naar de winkel dan maar.
Tof apparaat, die 360. Ziet er mooi uit, maar je kan er niet op spelen...
als ik deze heb geinstalleerd en vervolgens het spel wil starten, krijg ik het laad scherm (dat met die brug, je zzit nog niet in het spel) en daar blijft hij dan ongv 5-10minuten op staan en dan krijg ik een error terug van windows dat sc4.exe gecrasht is...quote:For the following territories download the sku 2 update. The territories include South America, Africa (except South Africa), Europe, Russia, Mexico and Central America.
Lijkt er dan toch op dat je TV gewoon geen NTSC (Amerikaans beeldformaat) Ondersteunt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef Jajong het volgende:
Jo,
import ps2 gekocht, beeld is zwart/wit. Vriend van mij heeft bij dezelfde site dezelfde 'soort' ps2 besteld, en bij hem is t beeld niet zwart/wit. Me TV is net een jaar oud en is toch vrij state-of-the-art... In systeemconfiguratie switchen tussen RGB output en die andere haalt niks uit, ik denk ik vraag t hier eerst voordat ik weer zo'n RGB kabel oid moet aanschaffen..
BVD
Ok.. Kleine update.. Op de TV in de woonkamer doet ie t WEL, terwijl die tv veel ouder is.. wtf
quote:In F1 MANAGER.ICD is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Jij hebt een Nvidia kaart nietwaar? Dan moet je even nieuwe drivers installeren. Dan doet ie t welquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef ErikT het volgende:
Hoi! Medal of Honour gekocht en geïnstalleerd. Maar hij doet t niet.
Hij zegt:
[..]
Misschien is mn monitor te groot ofzo
kijken of hij ander spelletje wel pakt, zo niet helpdesk van sony bellen, krijg je hoogst waarschijnlijk binnen een week een nieuwequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:53 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik heb zojuist een psp aangeschaft, kom thuis, flep de accu erin, spel erin en aanzetten maar.
Maar wat blijkt nu: Hij kan de disc niet lezen die erin zit (terwijl ik 'm er toch echt goed ingedaan heb)
Iemand tips om dit probleem te verhelpen?
Nvidia Forcewarequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt een Nvidia kaart nietwaar? Dan moet je even nieuwe drivers installeren. Dan doet ie t welIk speel al lang geen spellen meer op de pc, maar ik heb een GeForce 3 in mijn pc zitten, en als ik die foutmelding kreeg (of soortgelijk) dan installeerde ik de nieuwste Detonator drivers en het werkte weer.
Volgens mij heten die drivers nu anders, maar dat weet ik niet zeker. Ik speel nu op een xbox dus ik heb dit soort gedoe iig niet meer, das wel een pluspunt![]()
Wat werkt er niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb hier CS 1 Anthology, alleen hij werkt niet.
Hij zegt dat ik het later nog eens moet proberen.
Iemand enig idee? Normaal kom ik er wel uit met de FAQ van steam, alleen nu dus niet.
Ja.. later werkt ook niet..quote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Wat werkt er niet?
Op welk punt zegt ie dat je t later nog eens moet proberen?
Heb je t al 'later nog eens geprobeerd?'
hmm kan je wel inloggen met steam zelf?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:16 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ja.. later werkt ook niet..
Hij wilt cs gewoon niet opstarten.. met steam zeg maar
jawelquote:Op zondag 26 februari 2006 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm kan je wel inloggen met steam zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |