Spel opnieuw installeren en je serial goed invullenquote:Op maandag 12 december 2005 11:10 schreef mikey99 het volgende:
[..]
ga er maar van uit dat ik een officiele versie heb, meteen gekocht toen het spel uit kwam, vandeweek weer gevonden na opruimen van mijn kast, en wilde het online spelen, maar alles ontploft dus......:(
en bij campaign gebeurt het niet, vroeger kon ik skirmish ook gewoon spelen, daar gebeurde het laatst ook bij....
Dit gaat om Rise of Nationsquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Piemol het volgende:
Kan iemand me vertelllen waarom ik niet in staat ben op via LAN dit spel te spelen met een kameraad van me, terwijl het netwerk elkaars machine gewoon pingt, de XP firewalls uitstaan, geen andere firewalls die aanwezig zijn,,,,,
iemand?
Zwaar frustrerend!
Komt het omdat ik 2 netwerkkaarten in mijn computer heb ; 1 die gebruikt wordt voor de LAN en de ander die gebruikt wordt voor de Internetverbinding...met een switch ertussen
...help
Gaat het nu over RA2? in dat geval moet je even kijken naar je netwerk protocollen. De meeste spellen kunnen gewoon over TCP/IP gespeeld worden maar volgens mij moet RA2 over IPX, je moet dus wel beiden je IPX goed hebben ingesteld. Ik hebh hier thuis eerst de IPX settings moeten aanpassen voor ik met meerdere pc's dit spel kon spelen. Je kan zien of je IPX hebt geinstalleerd als je op naar Configuratiescherm => Netwerkverbindingen => de goede netwerkverbinding aanklikken en dan eigenschappen. daar kun je ook protocollen toevoegen als ze er nog niet staan vermeld.
Het kan zijn dat Westwood Online maar 1 computer per ip toelaat. Ik weet het niet zeker, maar ik had geloof ik hetzelfde probleem als jij omdat hij zat te zeiken dat de ip's hetzelfde warenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:03 schreef ruffian het volgende:
ik heb ook leuk voor 5 euro bij de intertoys 3 x red alert 2 gekocht
zodat we hier met zijn 3e lekker kunnen knallen tegen elkaar
via het netwerk lukt niet
ipx wil niet luisteren
maar aangezien we legalen versies hebben kunnen we ook online
we hebben het 1 x gekunnen en nu blijft hij zeggen could not connect to westwood online
check your internet....ja duh als dat niet werkten zat ik hier niet
wat kan nu het probleem zijn?
we draaien alle 3 op win xp
Dvdtje/cdtje van call of duty 2 bij de opstart eruit halen doet wonderen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:11 schreef Field het volgende:
Hay!
Ik ben de gelukkige eigenaar van het spel, Call of duty 2.
Nu is het probleem alleen dat ik het niet kan spelen.... Tenminste.... Ik kan hem spelen, totdat ik m'n pc opnieuw opstart, want daarna start mijn pc niet meer op.
Elke keer als ik de game installeer, kan ik mijn pc niet meer herstarten. Ik moet dan in de veilige modus een systeem herstel uitvoeren wil ik mijn pc weer kunnen gebruiken.
Heeft iemand een idee hoe dit kan? En interessanter nog; hoe ik dit kan voorkomen?
Tnx!
Was Crimson Skies niet uit de 3dfx periode?quote:Op zondag 18 december 2005 18:18 schreef PieterPost het volgende:
Hey,
Ik hep pas weer Crimson Skies geinstalleerd op m'n pc.
Het spel werkt wel met hardware rendering aan, maar alle text in drop-down menu's is veranderd in gekleurde blokken. Als ik het spel draai op software rendering werkt alles wel goed, op de slechtere grafics na...
nieuwe HP Pavilion, nvidia 6200 turbocache 256mb, xp
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt
Ik heb nog wel een voodoo 3 2000 in de aanbieding.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:57 schreef Emerica het volgende:
[..]
Was Crimson Skies niet uit de 3dfx periode?Dat we nog met voodoo 3D kaartjes doodgegooid werden. Ik denk dat je 3D kaart te snel/ andere structuur voor dat spel heeft dan waarvoor het gemaakt is, voor zo'n oud spel valt eigenlijk weinig te verzinnen dan misschien te klooien met de settings zoals resolutie en het soort kleuren (32 bit of 24 bit). En hou je 3d kaart up to date.
toch bedanktquote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een voodoo 3 2000 in de aanbieding.
Misschien is mn monitor te groot ofzoquote:Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver
...initializing QGL
...WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available
...shutting down QGL
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Onjuist, Theme Park is bij mijn weten een DOS-spel, en DOS heb je niet op een 3 maanden oude laptop :-)quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:16 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik ben aan het proberen om het spel Theme Park (ja, best wel oud spel ja) te installeren op mijn laptop. Aan de laptop kan het niet liggen. Deze is net 3 maanden oud en zeker voorzien van alles wat nodig is voor dit spel.
Denk een driver probleem, wat is je videokaart + driver?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef ErikT het volgende:
Hoi! Medal of Honour gekocht en geïnstalleerd. Maar hij doet t niet.
Hij zegt:
[..]
Misschien is mn monitor te groot ofzo
ga hem dalijk maar terug brengen denk ikquote:Op woensdag 28 december 2005 16:44 schreef ruffian het volgende:
Mijn vriendin heeft het spel playboy the mansion gekocht.
Nu heeft ze het spel geinstalleerd op haar pc en loopt hij vast op het moment dat het spel start
De intro's werken wel maar wil je het echt gaan spelen springt hij gewoon uit.
Nu stond er op internet een patch die enkele crashes zou verhelpen.
Als ze die op haar eigen pc installeerd (p3 1000mhz) dan zegt hij dat het spel niet geinstalleerd is
Nu dacht ze misschien ligt het aan de pc dus heeft ze hem ook op haar laptop gezet (Celeron M 800Mhz) hetzelfde verhaal alleen kan ze hier wel de patch installeren
Maar dan crasht hij dus weer
Wat kan ze nog meer uitproberen
(Het spel terug brengen zal weinig nut hebben aangezien ze geen spellen terug nemen)
(Geknipt uit men eigen topic)
Ik had dit ook ( bij meer spellen ) en achteraf bleek dat de extra voeding die aan mn videokaart hing kapot was ( het defect zat bij de videokaart ) en hij crashede ( en daarmee mn pc ) alleen als hij NET dat beetje meer stroom nodig had ( thus bij grote en veel graphicsquote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Agiath het volgende:
Dus ik heb Half-Life 2 al een tijdje
En ik ben opnieuw gaan spelen, alleen nu heb ik de settings wat hoger gezet (alles op z'n hoogst eigenlijk)
Dit loopt gewoon soepel alleen dan opeens loopt ie zomaar vast na een tijdje (meetal als ie aan het laden is)
Gewoon helemaal vast, moet dan de PC helemaal resetten om weer iets te kunnen doen. Dus niet iets van Crtlaltdel om er weer uit te komen...
Hoe kan dit? Videokaart word ook niet te heet ofzo, heb gekeken niet hoger dan 50 C
specs
Video kaart Sapphire RADEON X800XL (256 MB)
CPU Type AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3200+
Moederbordnaam Asus A8N-SLI Deluxe (3 PCI, 2 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)
Kijk eens of er patches ofzo zijn...(ik denk dat je die maar op P2P netwerken moet gaan zoeken.,,)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:58 schreef Merson het volgende:
Ik speel Dune2.
En telkens als ik een Heavy Vehicle Factory wil plaatsen (3e level) loopt die vast. Heel erg frusterend.
Geen foutmelding of iets, hij stopt gewoon met bewegen. Muis kan ik nog wel bewegen, maar nergens meer op klikken of het beeld verplaatsen.
Iemand een andere oplossing dan nooit een Heavy Vehicle factory bouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |