quote:kewl
Op woensdag 29 oktober 2003 10:15 schreef baukel het volgende:
op www.3voor12.nlen dan luisterpaal
kun je zijn laatste album beluisteren ;-))
quote:Zo'n gevoel heb ik eigenlijk ook wel, maar aangezien ik ook wel van stevigere muziek houd wilde ik deze ook hebben
Op woensdag 12 november 2003 21:33 schreef Puur het volgende:
Rock 'n Roll laat ik lopen. Volgens mij is dat niet de Ryan Adams die hij wil zijn. Love is Hell 1&2 op 10" vinyl staan in bestelling!
quote:Heb er al wel 100 reviews over gelezen
Op vrijdag 14 november 2003 14:53 schreef Puur het volgende:
Een review van Love is Hell pt. 1 op TinyMixTapes
quote:moah....dat weet ik zo net nog niet...als je denk dat hij alleen "rustige gitaar/singer/songwriter muziek wilt maken, moet je maar eens naar "The Finger" luisteren...
Rock 'n Roll laat ik lopen. Volgens mij is dat niet de Ryan Adams die hij wil zijn. Love is Hell 1&2 op 10" vinyl staan in bestelling!
[Dit bericht is gewijzigd door ForrestX op 14-11-2003 18:41]
quote:Je weet het niet, je weet het niet.....
Op vrijdag 14 november 2003 18:40 schreef ForrestX het volgende:
moah....dat weet ik zo net nog niet...als je denk dat hij alleen "rustige gitaar/singer/songwriter muziek wilt maken, moet je maar eens naar "The Finger" luisteren...
Ik heb altijd de indruk dat hij zich meer op z'n gemak voelt met het singer/songwriter gebeuren.
quote:Hij heeft ook in punkbandjes gespeeld in NYC dus dat lijkt me niet
Op vrijdag 14 november 2003 19:18 schreef Puur het volgende:[..]
Je weet het niet, je weet het niet.....
Ik heb altijd de indruk dat hij zich meer op z'n gemak voelt met het singer/songwriter gebeuren.
quote:Waar heb je deze besteld? In Nederland?
Maar hij staat er nu niet meer tussen. Logisch ook, want pt. 2 is nog niet uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 18-11-2003 12:02]
quote:Waarom dat in hemelsnaam
Op woensdag 19 november 2003 22:50 schreef ullie het volgende:
Ik liep vandaag Concerto even binnen en daar was ie aan 't optreden. Ben maar weer weggelopen na een nummer...
Hij trad trouwens vanavond op in Paradiso, het concert had je live kunnen bekijken maar niet getreurd het concert blijft online beschikbaar op http://www.fabchannel.com/
Jammer genoeg speelde ie (op 'La Cienga just smiled') alleen maar nummers van z'n laatste 2 cd's (dus Rock 'n Roll en Love is Hell) die ik beide niet heb en er dus ook nog geen nummer van ken.
Ja... ik vond het erg leuk..
quote:hehehe...ik wilde het al aan je vragen na gisteren.
Op woensdag 19 november 2003 13:16 schreef Puur het volgende:
Ik stel mijn mening bij. Ook Rock 'n Roll is absoluut Ryan Adams!
Ik ben er nog niet uit of ik gisteren wel of niet vond tegenvallen...
Het geluid heb ik in Paradiso zeker wel eens beter gehoord, maar ik denk dat dat voor een groot gedeelte te wijten is aan de kapotte mic. die pas aan het einde vervangen werd. Volgens mij was die het hele concert al stuk nl. Voor de rest vond ik het optreden af en toe wat eentonig. De acoustische set brak het geheel wel...en hoe meer ik er over terug denk, hoe beter het eigenlijk wordt. Uiteraard was het concert veel te kort...en had Ryan het volgens ij wel naar z'n zin! Hij is wel degelijk Rock 'N Roll !!!.
quote:ff toevoegen nog...Come pick me up van Heartbreaker en Gimme a Sign van Nuclear(volgens mij..niet 100% zeker)
Op donderdag 20 november 2003 11:27 schreef BrakkeAap het volgende:
kheb hem gister in Paradiso gezien..
Erg leuk concert... Hij was zo dronken als een tor (of zo gedroeg ie zich) maar 't ging allemaal wel goed.Jammer genoeg speelde ie (op 'La Cienga just smiled') alleen maar nummers van z'n laatste 2 cd's (dus Rock 'n Roll en Love is Hell) die ik beide niet heb en er dus ook nog geen nummer van ken.
Ja... ik vond het erg leuk..
quote:lijkt me niet he, hij stond woensdagavond te knallen in Paradiso... Ik kom net terug van z'n akoestische optreden in Concerto (donderdag dus), wat geweldig was (en totaal verschillend van gister). Paradiso was trouwens net als voorgaande edities weer magistraal. Het duurde even voordat 'ie erin kwam, maar daarna was 'ie niet te stuiten.
Op woensdag 19 november 2003 22:50 schreef ullie het volgende:
Ik liep vandaag Concerto even binnen en daar was ie aan 't optreden. Ben maar weer weggelopen na een nummer...
Denk trouwens dat je This Is It bedoelt ipv Gimme A Sign... ("Don't waste my tííííííme!!!")
quote:Ik moet wel bekennen dat ik alleen maar 'Gold' van 'm heb
Op donderdag 20 november 2003 20:33 schreef ForrestX het volgende:[..]
ff toevoegen nog...Come pick me up van Heartbreaker en Gimme a Sign van Nuclear(volgens mij..niet 100% zeker)
quote:Shit..concerto gemist...
Op vrijdag 21 november 2003 01:09 schreef habermas het volgende:[..]
lijkt me niet he, hij stond woensdagavond te knallen in Paradiso... Ik kom net terug van z'n akoestische optreden in Concerto (donderdag dus), wat geweldig was (en totaal verschillend van gister). Paradiso was trouwens net als voorgaande edities weer magistraal. Het duurde even voordat 'ie erin kwam, maar daarna was 'ie niet te stuiten.
Denk trouwens dat je This Is It bedoelt ipv Gimme A Sign... ("Don't waste my tííííííme!!!")
van answeringbell...oude nummers die hij woensdag speelde:
Come Pick Me Up
La Cienega Just Smiled
My Winding Wheel
To Be Young (Is To Be Sad, Is To Be High)
Ze zitten aan elkaar als ware het één plaat. Erg leuk om te hebben.
quote:denk dat je daarvoor bij de Love Is Hell disks moet zijn... zit een beetje tussen Heartbreaker en Gold in qua stijl en prductie...
Op donderdag 4 december 2003 21:24 schreef placebeau het volgende:
heb eindelijk rock'n roll in handen gekregen
het is een degelijke plaat
maar de nummers die ik geweldig vond op de vorige CD's staan hier niet meer op. Hopelijk keet hij volgende CD weer wat op zijn stappen terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |