abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7126346
Gold is idd errug goed... lijkt een beetje op de Counting Crows, ook een geweldige band vind ik.
  dinsdag 3 december 2002 @ 22:31:58 #102
10358 TequiLa
TequiLa is the Devils Sweat...
pi_7130777
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 16:31 schreef D3nn15 het volgende:
Ik heb Demolition nu een paar keer beluisterd en snap eerlijk gezegd niet wat iedereen zo goed vind aan die man
Demolition is een CD met niet uitgebrachte demo's... Deze haalt het qua kwaliteit dan ook niet bij Gold of Heartbreaker. Hoewel ik wel vind dat er wat juweeltjes op staan (de rustige nummers, die rock / punk nummers vind ik ook niet bijzonder)
TequiLa aka Flow --> Jimmy Loo --> Flowing Productions --> Flowsplace --> Club KRANG
  woensdag 4 december 2002 @ 10:09:43 #103
26025 habermas
niets van dat alles
pi_7136303
Ik vind 't ook zijn zwakste tot nu toe. De 48 Hours tracks zijn sterk (Desire/Hallelujah/Chin Up Cheer Up), evenals Tomorrow, maar de rest is niet denderend...
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  donderdag 5 december 2002 @ 01:16:03 #104
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_7153672
lag het aan de verkoudheid of had Ryan vandaag (gisteren...) een slechte bui. Ik vond het geen slecht optreden, best goed eigenlijk, maar ben heel blij dat ik naar Tilburg ben geweest.

Tequila en ik zijn vrijdag bij Barend en Van Dorp

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_7154758
In de NRC van 4 december stond een recensie van "Greg Wood - Ash Wednesday" Dit is een alt.country/indie rock man van de oude stempel. In de recensie stond o.a.: "Ryan Adams mocht willen dat hij zo'n mooie plaat maakt". Dit omdat Adams toch de ongekroonde koning van het genre is. Ik ben niet zo van de een op een vergelijkingen maar dit geeft wel motivatie om eens naar Greg Wood te luisteren.
  donderdag 5 december 2002 @ 11:31:56 #106
10358 TequiLa
pi_7156920
Ik houd eigenlijk helemaal niet zo van dat ge-country. Je vindt er ook weinig van op terug op de solo albums van Adams. Maar ik ga eens even luisteren. Thanks voor de tip. Commentaar volgt!
TequiLa aka Flow --> Jimmy Loo --> Flowing Productions --> Flowsplace --> Club KRANG
pi_7172544
Gisterenavond heb ik Ryan in Groningen gezien. Hij had een moeilijke start op het podium maar kwam helemaal los. Het hed hem nogal dwars gezeten dat hij eerder in Utrecht een matig concert had gegeven. Ik Groningen stond ie weer lekker te kletsen en te spelen. Twee uur en een kwartier heeft ie staan spelen "Ik speel zolang als het fysiek mogelijk is", zelfs de parkeergarage moest langer voor hem opengehouden worden. Al met al een erg leuk en goed concert.

-edit- Wat ook nog opviel is dat hij meer nieuwe nummers en nummers van Heartbreaker speelde ipv van de krakers Gold en Demolition, gelukkig wat zowel het nieuwere werk als heartbreaker vind ik van betere kwaliteit als wat er tussenin zit. -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 06-12-2002 08:36]

vrijdag 6 december 2002 @ 11:31:50 #108
26025 habermas
niets van dat alles
pi_7174666
Hmmm, als ik dit zo lees wil ik toch eigenlijk wel heel graag naar Brussel... Als iemand nog een kaartje over heeft hoor ik graag!

Tilburg en Utrecht waren goed, maar niet denderend vond ik. In Tilburg was 'ie bezopen, maar wel praatgraag, (de muziek zelf was alleen wat minder), in Utrecht was het omgekeerd. Top-performance, maar het leek niet of 'ie er echt zin in had...

Ik zal die Greg Woods ook 'es uit gaan checken.

edit: vanavond bij Barend en Van Dorp

[Dit bericht is gewijzigd door habermas op 06-12-2002 18:01]

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_7192558
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 08:30 schreef Puur het volgende:
Gisterenavond heb ik Ryan in Groningen gezien. Hij had een moeilijke start op het podium maar kwam helemaal los.
Ik was er ook bij in Groningen... Ik vond 't zeker een goed concert.
Alleen jammer dat ie niet wat meer nummers van Gold speelde.
Ik had Wild Flowers of Fire Cracker graag live gehoord.
Maar aan de andere kant vond ik de live versie van Sylvia Plath erg mooi! Die viool-begeleiding was prachtig.

Wat kan die vent trouwens vaag lullen zeg Op een gegeven moment had ie 't nog over Friends... Phoebe was volgens hem altijd stoned of iets dergelijks. Maar gelukkig had ie zelf ook in de gaten dat 't nergens heen ging: "I'm wasting time again I believe"
Erg komische man... Een persoonlijkheid.

Leve Ryan

pi_7193361
Ook het lokale suffertje heeft er een recensie over geschreven, zie hier. Voor hun doen een aardig stuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 08-12-2002 12:59]

maandag 9 december 2002 @ 13:04:05 #111
10358 TequiLa
pi_7220855
Shit nu baal ik er wel van dat ik Groningen gemist heb. Tilburg vond ik toch een stuk beter dan Utrecht, dat inderdaad wat tegen viel. Hij was dan ook nogal ziek.
Gelukkig was ik vrijdag bij Barend en van Dorp en sta ik op de foto met hem! Fx trouwens ook !

Zie hier: http://www.stoxx.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=Media;action=display;num=1029876371;start=0

Als er overigens iemand interesse heeft in het liedje dat ik met m'n digitale camera heb gefilmd in Tilburg (zie eerder bericht) dan moet hij mij maar even mailen via m'n forum (zie link)

Michel nog bedankt voor het regelen van vrijdag!

[Dit bericht is gewijzigd door TequiLa op 09-12-2002 13:25]

vrijdag 7 februari 2003 @ 17:00:02 #112
26025 habermas
niets van dat alles
pi_8335308
Ryan is momenteel in de studio, en heeft inmiddels alweer meer dan 30 nummers voor z'n volgende cd (april?) klaarliggen:

TWICE AS BAS AS LOVE
THANK YOU LOUISE
MY BLUE MANHATTAN
NOT GONNA MAKE IT OUT OF THIS ONE THIS TIME
I SEE MONSTERS
POLITICAL SCIENTIST
THIS HOUSE IS NOT FOR SALE
AFRAID NOT SCARED
ANYBODY WANNA TAKE ME HOME
LOVE IS HELL
CATERWAUL
HALLOWEEN
ENGLISH GIRLS APPROXIMATELY
WHEN THE MUSIC DONT COME
SHADOWLANDS
VAMPIRE
DANCE ALL NIGHT
MY LOVE FOR YOU IS REAL
HOUSE OF CARDS
CHELSEA NIGHTS
MAY YOUR DREAMS GO DOWN IN FLAMES
JEANE
SILENT MOVIES
JIM
WISH YOU WERE HERE
IT'S A HARD THING TO LOVE ANYONE,ANYHOW
LEARN HOW TO SAY GOODBYE
STUMBLIN' THROUGH THE DARK
FOR NO ONE
PLEASE DO NOT LET ME GO
BLACK CLOUDS
AVALANCHE
WORLD WAR 24
WHITCH HUNT

pi_8341845
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:00 schreef habermas het volgende:
Ryan is momenteel in de studio, en heeft inmiddels alweer meer dan 30 nummers voor z'n volgende cd (april?) klaarliggen:
Mmm, gewoon allemaal uitbrengen als het aan mij ligt. Ik heb net eens de Bonus Disc van Gold binnengehaald, die nummers had ik nog niet en ben op slag verliefd geworden op "The Bar is A Beautiful Place". Ik kan geen genoeg krijgen van de man...
Voetbal?
  zaterdag 8 februari 2003 @ 11:42:36 #114
26025 habermas
niets van dat alles
pi_8347265
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 23:01 schreef ratpack het volgende:
Mmm, gewoon allemaal uitbrengen als het aan mij ligt. Ik heb net eens de Bonus Disc van Gold binnengehaald, die nummers had ik nog niet en ben op slag verliefd geworden op "The Bar is A Beautiful Place". Ik kan geen genoeg krijgen van de man...
Heb je het werk van Whiskeytown al? Probeer Pneumonia te krijgen, bijna zo goed asl Gold... Stranger's Almanac is ook een klassieker.
pi_8347668
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:00 schreef habermas het volgende:
En 'ie heet "love is hell", en komt uit 02-03-2003 als alles goed is
pi_8347763
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 11:42 schreef habermas het volgende:

[..]

Heb je het werk van Whiskeytown al? Probeer Pneumonia te krijgen, bijna zo goed asl Gold... Stranger's Almanac is ook een klassieker.

Pneumonia heb ik inderdaad sinds kort en daar staan inderdaad verdomd goede nummers op. "Don't Be Sad", "Sit and Listen To The Rain", "Mirror, Mirror", "Ballad of Carol Lynn" horen toch wel tot de betere Adams nummers. Van Strangers Almanac heb ik alleen "16 Days" op een verzamelcd. Dus ik kan nog even mijn Ryan Adams honger stillen
Voetbal?
  zaterdag 8 februari 2003 @ 16:08:08 #117
26025 habermas
niets van dat alles
pi_8350791
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 12:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En 'ie heet "love is hell", en komt uit 02-03-2003 als alles goed is
Tja, dat zegt Plato, ja, maar gaa dr maar niet vanuit. Hij is op dit moment aan het opnemen, dan ligt zo'n album niet binnen 3 weken in de winkel. Het gerucht is april, maar juni/juli lijkt me waarschijnlijker...
pi_8350909
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:08 schreef habermas het volgende:

[..]

Tja, dat zegt Plato, ja, maar gaa dr maar niet vanuit. Hij is op dit moment aan het opnemen, dan ligt zo'n album niet binnen 3 weken in de winkel. Het gerucht is april, maar juni/juli lijkt me waarschijnlijker...

hmmm, als het goed is heb ik 'm ietsje vóór de releaesdatum, dus we merken het wel...
  zaterdag 8 februari 2003 @ 16:22:44 #119
26025 habermas
niets van dat alles
pi_8350986
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
hmmm, als het goed is heb ik 'm ietsje vóór de releaesdatum, dus we merken het wel...
ow, vertel!
pi_8353106
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

That makes you my new best friend
Voetbal?
pi_8353740
Adams is een genie.

Ik vind Heartbreaker wel met afstand zijn beste plaat, hoewel Gold en zeker ook Demolition er mogen zijn.

Ga maar na, op Demolition staan feitelijk afdankertjes. 90 % van de artiesten maakt zelfs met hun beste album nog niet zo'n plaat.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_8355729
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:22 schreef habermas het volgende:

[..]

ow, vertel!

Hopelijk wil Universal een promotje ter beschikking stellen om een stukje op de Frontpage over te schrijven. Comprende, my friend?

[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 08-02-2003 21:14]

maandag 10 februari 2003 @ 11:19:18 #123
26025 habermas
niets van dat alles
pi_8383789
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hopelijk wil Universal een promotje ter beschikking stellen om een stukje op de Frontpage over te schrijven. Comprende, my friend?
Oh ok. I dacht dat je connecties bij Lost Highway had ofzo... Een advance-copy zit er bij mij ook wel in...
pi_8392234
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Zo'n groot label en iets doen voor de artiesten?? Komt niet vaak voor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_9579530
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:04 schreef TequiLa het volgende:
Shit nu baal ik er wel van dat ik Groningen gemist heb. Tilburg vond ik toch een stuk beter dan Utrecht, dat inderdaad wat tegen viel. Hij was dan ook nogal ziek.
Ik heb net Ryan Adams - Live in Groningen gekocht 19 nummers, superkwaliteit en ¤ 32,-

puur@home.nl voor al uw vragen.....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')