quote:Demolition is een CD met niet uitgebrachte demo's... Deze haalt het qua kwaliteit dan ook niet bij Gold of Heartbreaker. Hoewel ik wel vind dat er wat juweeltjes op staan (de rustige nummers, die rock / punk nummers vind ik ook niet bijzonder)
Op dinsdag 3 december 2002 16:31 schreef D3nn15 het volgende:
Ik heb Demolition nu een paar keer beluisterd en snap eerlijk gezegd niet wat iedereen zo goed vind aan die man
Tequila en ik zijn vrijdag bij Barend en Van Dorp
-edit- Wat ook nog opviel is dat hij meer nieuwe nummers en nummers van Heartbreaker speelde ipv van de krakers Gold en Demolition, gelukkig wat zowel het nieuwere werk als heartbreaker vind ik van betere kwaliteit als wat er tussenin zit. -edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 06-12-2002 08:36]
Tilburg en Utrecht waren goed, maar niet denderend vond ik. In Tilburg was 'ie bezopen, maar wel praatgraag, (de muziek zelf was alleen wat minder), in Utrecht was het omgekeerd. Top-performance, maar het leek niet of 'ie er echt zin in had...
Ik zal die Greg Woods ook 'es uit gaan checken.
edit: vanavond bij Barend en Van Dorp
[Dit bericht is gewijzigd door habermas op 06-12-2002 18:01]
quote:Ik was er ook bij in Groningen... Ik vond 't zeker een goed concert.
Op vrijdag 6 december 2002 08:30 schreef Puur het volgende:
Gisterenavond heb ik Ryan in Groningen gezien. Hij had een moeilijke start op het podium maar kwam helemaal los.
Wat kan die vent trouwens vaag lullen zeg Op een gegeven moment had ie 't nog over Friends... Phoebe was volgens hem altijd stoned of iets dergelijks. Maar gelukkig had ie zelf ook in de gaten dat 't nergens heen ging: "I'm wasting time again I believe"
Erg komische man... Een persoonlijkheid.
Leve Ryan
[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 08-12-2002 12:59]
Zie hier: http://www.stoxx.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=Media;action=display;num=1029876371;start=0
Als er overigens iemand interesse heeft in het liedje dat ik met m'n digitale camera heb gefilmd in Tilburg (zie eerder bericht) dan moet hij mij maar even mailen via m'n forum (zie link)
Michel nog bedankt voor het regelen van vrijdag!
[Dit bericht is gewijzigd door TequiLa op 09-12-2002 13:25]
TWICE AS BAS AS LOVE
THANK YOU LOUISE
MY BLUE MANHATTAN
NOT GONNA MAKE IT OUT OF THIS ONE THIS TIME
I SEE MONSTERS
POLITICAL SCIENTIST
THIS HOUSE IS NOT FOR SALE
AFRAID NOT SCARED
ANYBODY WANNA TAKE ME HOME
LOVE IS HELL
CATERWAUL
HALLOWEEN
ENGLISH GIRLS APPROXIMATELY
WHEN THE MUSIC DONT COME
SHADOWLANDS
VAMPIRE
DANCE ALL NIGHT
MY LOVE FOR YOU IS REAL
HOUSE OF CARDS
CHELSEA NIGHTS
MAY YOUR DREAMS GO DOWN IN FLAMES
JEANE
SILENT MOVIES
JIM
WISH YOU WERE HERE
IT'S A HARD THING TO LOVE ANYONE,ANYHOW
LEARN HOW TO SAY GOODBYE
STUMBLIN' THROUGH THE DARK
FOR NO ONE
PLEASE DO NOT LET ME GO
BLACK CLOUDS
AVALANCHE
WORLD WAR 24
WHITCH HUNT
quote:Mmm, gewoon allemaal uitbrengen als het aan mij ligt. Ik heb net eens de Bonus Disc van Gold binnengehaald, die nummers had ik nog niet en ben op slag verliefd geworden op "The Bar is A Beautiful Place". Ik kan geen genoeg krijgen van de man...
Op vrijdag 7 februari 2003 17:00 schreef habermas het volgende:
Ryan is momenteel in de studio, en heeft inmiddels alweer meer dan 30 nummers voor z'n volgende cd (april?) klaarliggen:
quote:Heb je het werk van Whiskeytown al? Probeer Pneumonia te krijgen, bijna zo goed asl Gold... Stranger's Almanac is ook een klassieker.
Op vrijdag 7 februari 2003 23:01 schreef ratpack het volgende:
Mmm, gewoon allemaal uitbrengen als het aan mij ligt. Ik heb net eens de Bonus Disc van Gold binnengehaald, die nummers had ik nog niet en ben op slag verliefd geworden op "The Bar is A Beautiful Place". Ik kan geen genoeg krijgen van de man...
quote:En 'ie heet "love is hell", en komt uit 02-03-2003 als alles goed is
Op vrijdag 7 februari 2003 17:00 schreef habermas het volgende:
Ryan is momenteel in de studio, en heeft inmiddels alweer meer dan 30 nummers voor z'n volgende cd (april?) klaarliggen:
quote:Pneumonia heb ik inderdaad sinds kort en daar staan inderdaad verdomd goede nummers op. "Don't Be Sad", "Sit and Listen To The Rain", "Mirror, Mirror", "Ballad of Carol Lynn" horen toch wel tot de betere Adams nummers. Van Strangers Almanac heb ik alleen "16 Days" op een verzamelcd. Dus ik kan nog even mijn Ryan Adams honger stillen
Op zaterdag 8 februari 2003 11:42 schreef habermas het volgende:[..]
Heb je het werk van Whiskeytown al? Probeer Pneumonia te krijgen, bijna zo goed asl Gold... Stranger's Almanac is ook een klassieker.
quote:Tja, dat zegt Plato, ja, maar gaa dr maar niet vanuit. Hij is op dit moment aan het opnemen, dan ligt zo'n album niet binnen 3 weken in de winkel. Het gerucht is april, maar juni/juli lijkt me waarschijnlijker...
Op zaterdag 8 februari 2003 12:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En 'ie heet "love is hell", en komt uit 02-03-2003 als alles goed is
quote:hmmm, als het goed is heb ik 'm ietsje vóór de releaesdatum, dus we merken het wel...
Op zaterdag 8 februari 2003 16:08 schreef habermas het volgende:[..]
Tja, dat zegt Plato, ja, maar gaa dr maar niet vanuit. Hij is op dit moment aan het opnemen, dan ligt zo'n album niet binnen 3 weken in de winkel. Het gerucht is april, maar juni/juli lijkt me waarschijnlijker...
quote:ow, vertel!
Op zaterdag 8 februari 2003 16:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
hmmm, als het goed is heb ik 'm ietsje vóór de releaesdatum, dus we merken het wel...
quote:That makes you my new best friend
Op zaterdag 8 februari 2003 16:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
hmmm, als het goed is heb ik 'm ietsje vóór de releaesdatum, dus we merken het wel...
Ik vind Heartbreaker wel met afstand zijn beste plaat, hoewel Gold en zeker ook Demolition er mogen zijn.
Ga maar na, op Demolition staan feitelijk afdankertjes. 90 % van de artiesten maakt zelfs met hun beste album nog niet zo'n plaat.
quote:Hopelijk wil Universal een promotje ter beschikking stellen om een stukje op de Frontpage over te schrijven. Comprende, my friend?
Op zaterdag 8 februari 2003 16:22 schreef habermas het volgende:[..]
ow, vertel!
[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 08-02-2003 21:14]
quote:Oh ok. I dacht dat je connecties bij Lost Highway had ofzo... Een advance-copy zit er bij mij ook wel in...
Op zaterdag 8 februari 2003 21:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hopelijk wil Universal een promotje ter beschikking stellen om een stukje op de Frontpage over te schrijven. Comprende, my friend?
quote:Zo'n groot label en iets doen voor de artiesten?? Komt niet vaak voor.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
Hopelijk wil Universal een promotje ter beschikking stellen om een stukje op de Frontpage over te schrijven. Comprende, my friend?
quote:Ik heb net Ryan Adams - Live in Groningen gekocht 19 nummers, superkwaliteit en ¤ 32,-
Op maandag 9 december 2002 13:04 schreef TequiLa het volgende:
Shit nu baal ik er wel van dat ik Groningen gemist heb. Tilburg vond ik toch een stuk beter dan Utrecht, dat inderdaad wat tegen viel. Hij was dan ook nogal ziek.
puur@home.nl voor al uw vragen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |