quote:die 2 cd versie is toch niet meer te krijgen???
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:27 schreef habermas het volgende:[..]
kewl kewl... laat ons ff weten wat je d'r van vond...
Heb je trouwens de 2-cd versie van Gold? Staan 5 xtra tracks op...En tja, Demolition... Er staan zeker een paar prachtige nrs. op (zie m'n reviewtje), met name de 48 Hours tracks (Hallelujah, Desire en Chin Up Cheer Up) en een paar akoestiche nummers, maar de Pinkhearts songs zijn matig, helaas...
als je daar een link zoals deze:
http://www.answeringbell.com/ plaatst mag je die ook wel hier neer zetten hoor
quote:Moeilijk, dat wel, maar als je zoekt zul je vinden... (vooral online of in obscure platenzaakjes denk ik)
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:00 schreef ForrestX het volgende:[..]
die 2 cd versie is toch niet meer te krijgen???
Laat me ff weten als ik ze op Kazaa moet gooien, want 't zijn echt top-nummers!
quote:Jezus... deze kan je dus gelijk nomineren voor 'slechtste covers allertijden'
Op dinsdag 24 september 2002 13:15 schreef ForrestX het volgende:
...laatste tijd vaak op de radio:
When the stars go blue - The Corrs feat. Bono
quote:de nummers heb ik al...maar er gaat niets boven het origineel...
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:47 schreef habermas het volgende:[..]
Moeilijk, dat wel, maar als je zoekt zul je vinden... (vooral online of in obscure platenzaakjes denk ik)
Laat me ff weten als ik ze op Kazaa moet gooien, want 't zijn echt top-nummers!
ennuh... elpatsjieno: als je een vierde topper van 'em wil horen moet je Whiskeytown: Pneumonia halen, vind ik persoonlijk beter dan Demolition
quote:Tnx... kmoet wel even wachten tot ik mijn salaris weer binnen krijg...
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:08 schreef habermas het volgende:
kheb de 2-cd met een handtekening van de meester zelf...ennuh... elpatsjieno: als je een vierde topper van 'em wil horen moet je Whiskeytown: Pneumonia halen, vind ik persoonlijk beter dan Demolition
Ryan Adams:
demo's 1998/1999
Beautiful place (live in Malmö, 4 april 2001)
Streewalking Blues (Live in Chicago 10 okt. 2001 en House of Blues in Hollywood)
Brown Sugar (de 4 bonus nummer van Gold, en live in A'dam op 06-02-02)
New Songs & Cover versions (Live in A'dam 06-02-02, geen dubbele nummers met de andere cd...en 2 tracks in Manchester)
Het belooft wat moois te worden, gisteravond in Dublin speelde 'ie vijf (5!) netgeschreven en gloednieuwe songs!
Ik heb algelopen maandag trouwens de eer gehad met de man zelf te kunnen chatten...
quote:...en en...
Op vrijdag 29 november 2002 15:25 schreef habermas het volgende:
Ik ben d'r ook hoor, zondag en woensdagHet belooft wat moois te worden, gisteravond in Dublin speelde 'ie vijf (5!) netgeschreven en gloednieuwe songs!
Ik heb algelopen maandag trouwens de eer gehad met de man zelf te kunnen chatten...
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 17:12 schreef ForrestX het volgende:
...en en...
Hij zei dat 'ie onder de acid zat, typete regelmatig vreemde kreten en beantwoordde af en toe een vraag. Ik vroeg bijv. of 'ie 48 Hours ooit nog 'es in z'n geheel uit zou brengen, waarop 'ie antwoordde: "Nah, that stuff makes me yawn..."
Dit is trouwens wel een aardig interview: CMJ.com
Nog 22 uur te gaan
Ik vind hem wel zeer ok. Erg goed vind ik dat alles van hem nog op vinyl uit komt. Er gaat maar weinig boven Heartbreaker op vinyl.
Habermas waar zat jij???
Wat een topconcert was dat gisteren in Tilburg! Ik wist dat ie goed kon zingen maar gisteren schrok ik bijna van de kwaliteit van z'n stem zo live. Overigens heb ik gisteren het liedje Shadowlands gefilmd met m'n digitale camera, met geluid. Geluid is niet best (net als het beeld) maar toch wel een leuk souvenier. (ik heb hem inmiddels shared staan).
Woensdag naar Utrecht!
En vrijdag............... ?!
quote:Vooraan in 't midden
Op maandag 2 december 2002 18:02 schreef ForrestX het volgende:
Habermas waar zat jij???
Setlist op answeringbell.com kwam van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |