quote:Ken je ook de muziek van Whiskeytown (zijn vroegere band)?
Op dinsdag 21 mei 2002 18:17 schreef ForrestX het volgende:[..]
cool
heb al een tijdje zijn beide solo albums dus deze 4 kunnen er ook wel bij
Stranger's Almanac en Pneumonia zijn ook twee top-albums van 'em. De eerste heeft een beetje die Heartbreaker-feel, de tweede zou zo het vervolg op Gold kunnen zijn...
Prachtige muziek
quote:ken ze wel, maar eigenlijk nooit echt de moeite genomen ze te beluisteren maar dat wordt dus agenda punt 1 vanmiddag
Op woensdag 22 mei 2002 10:43 schreef habermas het volgende:[..]
Ken je ook de muziek van Whiskeytown (zijn vroegere band)?
Stranger's Almanac en Pneumonia zijn ook twee top-albums van 'em. De eerste heeft een beetje die Heartbreaker-feel, de tweede zou zo het vervolg op Gold kunnen zijn...
Prachtige muziek
quote:10. Enemy fire
Op zaterdag 25 mei 2002 19:45 schreef googoodoll het volgende:
vergeet Bryan Adams
Ryan is de man
kleine etter met fantastische muziek?
vooral When The Stars Go Blue
en de rock n roll nummers zoals nr 10 en 11 op Gold
ff titels kwijt
ben jij ook zoiemand die nummers van tracks beter kan onthouden dan de titels
In oktober zag ik 'em voor 't eerst: 3 uur pure rock 'n roll, toen kwam 'ie in februari weer en deed er nog een schepje bovenop, bijna vier uur gespeeld!
Heeft hij trouwens al een nummer samen met Adam Duritz gemaakt of gezongen?
quote:Yep. Op Gold zingt AD mee op Answering Bell, en op de aankomende Counting Crows cd hebben ze samen een nummer geschreven, Butterfly In Reverse. Ze schijnen behoorlijk goeie vrienden te zijn...
Op zondag 26 mei 2002 10:30 schreef Illuminate het volgende:
Heeft hij trouwens al een nummer samen met Adam Duritz gemaakt of gezongen?
quote:Als ik zijn platenbaas was dan wist ik het wel, het minste werk van Ryan Adams is nog altijd veel beter dan de gemiddelde top40 hit
Op dinsdag 25 juni 2002 12:24 schreef habermas het volgende:
't meest recente gerucht is dat ze een "best-of" van die 4 cd's gaan uitbrengen aan het eind van zomer. die 4cd-box vond Lost Highway (z'n platenmaatschappij) een beetje teveel van 't goede...
'tis helaas geen 4 cd-box set, maar in ieder geval wat...
Waarschijnlijke nummers: Desire, Hey There Mrs. Lovely, Dear Anne, Born Yesterday, A Long And Sad Goodbye.
quote:Tuurlijk, maar kwaliteit van muziek zegt niet echt veel als je kijkt naar verkoopcijfers... Hoe relevant en briljant zo'n box ook is, hij moet wel te verkopen zijn. En 4 cd's tegelijk is voor veel mensen met een klein budget toch wat teveel van te goede...
Op dinsdag 25 juni 2002 12:36 schreef kezmania het volgende:[..]
Als ik zijn platenbaas was dan wist ik het wel, het minste werk van Ryan Adams is nog altijd veel beter dan de gemiddelde top40 hit
Hij heeft ook 2 berichten gepost op z'n messageboard:
"hey kids. new york is too fucking hot in the summer.The new album is finished. Its not really a new album though is it, more like "most tolerable demos", but whatever, i really like it. its nice and sad. Beth played here last week in central park. i heard it was pretty good, i wouldnt know. i was busy watching the walls move. anyway, im going on tour by myself again, just me and the guitar and the piano and im gonna go everywhere theyll take me aside from a few places. anyway, get ready here it comes,does anybody read "Harp" magazine? i got the new one with Miss Orton on the cover. its realy good i think. naturally, they think im a twat and thyre not wrong, but its got lots of really cool artists, chuck prophet, lambchop, all that stuff. the new sonic youth record is to die for. well im off.
The new record is called demolition. The reason i didnt put out all 4 records is because they werent good enough. i may be prolific, but thats just like saying i make food, it dosent mean that its gonna taste good and trust me, after much thought, alot of the tracks were bullshit. the ones that were the best and fit together went into demolition. the rest im saving to do other stuff with, maybe make one more record out of it. I AM making a new album, only i want Johnny Marr to produce it and timing is everything what with scheduling. Lost Highway are decent people. I feel sorry for them that they have to put up with me."
quote:dat is nog eens goed nieuws
Op donderdag 25 juli 2002 17:34 schreef habermas het volgende:
Het is officieel: 24 september komt er één cd met onuitgebracht materiaal van hem uit, 13 nummers.
"Demolition" gaat 'ie heten.
Te lui om het zelf op te zoeken...
quote:
Ryan Adams, de all American wonderboy van de alternatieve country, komt in december naar Nederland voor twee concerten in Tilburg en Utrecht. Fans van deze uit Los Angeles afkomstige zanger mogen deze concerten absoluut niet missen: Ryan Adams zal optreden in een unieke akoestische setting.Liefhebbers van het betere singer/songwriter genre hebben de uitzonderlijke talenten van Ryan Adams al eerder opgemerkt toen hij zeven jaar lang deel uit maakte als frontman van de groep Whiskeytown. Nadat hij deze band vaarwel zei en besloot alleen verder te gaan, nam zijn solo-carrière direct grote vormen aan. Zijn debuutalbum Heartbreaker kreeg juichende kritieken van de pers en ook het publiek sloot Adams meteen in de armen. Met zijn imponerende tweede album Gold uit 2001 onderstreepte hij zijn kwaliteiten als begenadigd singer/songwriter. Op 23 september komt zijn nieuwe album uit.
Zijn laatste optreden in Paradiso vorig jaar was legendarisch, daarom kijken wij al uit naar deze twee concerten...Je kunt je kaarten vanaf a.s. zaterdag halen bij het postkantoor of via deze link; https://tickets.lvp.nl/res.php?vn=4468&origin=6
RYAN ADAMS & SUPPORT ACT
Zondag 1 december 2002
013 - Tilburg
Entrée: EUR 28,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uurWoensdag 4 december 2002
M.C. Vredenburg - Utrecht
Entrée: EUR 28,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.15 uur
die laatste twee paradiso-concerten (met band) waren inderdaad legendarisch, maar solo met gitaar en piano belooft ook wat...
ps: deze wonderboy is niet afkomstig uit LA, maar uit Raleigh, North Carolina
quote:Misschien dat ik 4 december meepak, vanuit Amersfoort is het wel lekker makkelijk naar Utrecht. Begint ook mooi vroeg, dan kan ik zo vanuit school door naar Utrecht
Op donderdag 15 augustus 2002 11:06 schreef habermas het volgende:
4 september in Utrecht, ideaal! Ik ga zeker naar de twee Nederlandse optredens, misschien nog naar Brussel. wel vreselijk duur geworden zeg. vorig jaar oktober betaalde ik 11 euro voor een kaartje, nu is dat even 30 euro geworden!die laatste twee paradiso-concerten (met band) waren inderdaad legendarisch, maar solo met gitaar en piano belooft ook wat...
ps: deze wonderboy is niet afkomstig uit LA, maar uit Raleigh, North Carolina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |