Hollanders zijn niet getint natuurlijk, dat is natuurlijk wel van belang bij dit soort volk (met white pride logo en al). Anders ga je natuurlijk niet op Thaise restaurants inslaan enzo.quote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ojah, volgens mij vergeet je dat 90% van de bevolking aan de kust woont in dichtbevolkte gebieden, omdat de rest kurkdroog is. En het 'presteren' van de Nederlanders om hun eigen huis-artsen e.d te nemen is een vergelijking van jan met de korte mat, want het gaat hier om de criminaliteit die die libanesen veroorzaken. Anders hadden de Aussi''s nu wel op de Hollanders staan in hakken of niet![]()
Iddquote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Leer Engels, El hassan is de getuige.
Hmm, ja je hebt misschien wel gelijk, ik ging er vanuit dat die Libanese vrouw in dezelfde auto zat. Maar dat is inderdaad niet noodzakelijk het geval, als je de bron leest:quote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Leer Engels, El hassan is de getuige.
http://www.smh.com.au/new(...)2/1134236005902.htmlquote:In Bay Street, Brighton-le-Sands, a young woman was sitting in a car when men approached and opened the door to her vehicle and put a hand up her dress, saying: "We are going to rape you, you Aussie sluts." A witness, Linda El-Hassan, 19, said a shot was fired at the woman's car but she was unhurt. Miss El-Hassan said she was Lebanese and opposed the violence. "We all came to this country and we are all one in this country."
Ja maar als ze zo super racistisch zijn hadden ze dit toch allang gedaan? Okee je hebt gelijk het is idd een bep. soort volk ja, maar ik denk ook dat die mensen hun rechste ideeen gevormd zijn door de dingen die daar gebeurt zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hollanders zijn niet getint natuurlijk, dat is natuurlijk wel van belang bij dit soort volk (met white pride logo en al). Anders ga je natuurlijk niet op Thaise restaurants inslaan enzo.
Nonsens natuurlijk, ligt er maar net aan met wat voor mensen je omgaat. Ik bedoel, nazi-duitsland is een heel goed voorbeeld hoe mensen elkaar zonder een aanleiding vies aan kunnen kijken (al was het tijdens nazi duitsland wel wat meer dan dat natuurlijk)quote:Op maandag 12 december 2005 20:46 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja maar als ze zo super racistisch zijn hadden ze dit toch allang gedaan? Okee je hebt gelijk het is idd een bep. soort volk ja, maar ik denk ook dat die mensen hun rechste ideeen gevormd zijn door de dingen die daar gebeurt zijn.
Dus je zegt nu dat het massa-gedrag is en dat ze het zonder verdere bijbedoelingen doen? Gewoon meelopen met de menigte?quote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nonsens natuurlijk, ligt er maar net aan met wat voor mensen je omgaat. Ik bedoel, nazi-duitsland is een heel goed voorbeeld hoe mensen elkaar zonder een aanleiding vies aan kunnen kijken (al was het tijdens nazi duitsland wel wat meer dan dat natuurlijk)
Misschien heeft 5% van die hele menigte echte bijbedoelingen, de rest is inderdaad meelopen met de menigte.quote:Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat het massa-gedrag is en dat ze het zonder verdere bijbedoelingen doen? Gewoon meelopen met de menigte?![]()
Niet goed te praten natuurlijk, maar daar ging het niet om, het punt was dat de rellen het gevolg zijn van het feit dat een deel van de bevolking het daar blijkbaar wel heeft gehad met moslims sinds dat gedoe met die 2 strandwachters.quote:Op maandag 12 december 2005 19:48 schreef Meki het volgende:
[..]
geen bron daarvan zeker ? he
ikke wel kijk maar naar de journaal van gister hoe ze tekeer gaan tegen Libaneze kinderen
Er zal best een redelijk kern zijn die doelbewust loopt te rellen en andere mensen opstookt om mee te doen, maar zoals bij iedere rel gaan sommige mensen bij gebrek aan een eigen mening of gewoon voor de lol maar lekker meedoen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat het massa-gedrag is en dat ze het zonder verdere bijbedoelingen doen? Gewoon meelopen met de menigte?![]()
Ja nogmaals, Osama Bin laden en cornuiten hebben het gehad met Amerikanen, wat voegt dat toe? Wat voor meerwaarde heeft dat? Dat deel is gewoon tuig, net zoals Osama en co tuig is, als men met zn allen tuigwaardig gedrag gewoon afkeurt, komt men een heel end verder dan onschuldige mensen in elkaar rossen of opblazen. Dit soort mensen zijn verantwoordelijk voor hun EIGEN gedrag, dus niets "dit is het gevolg van"quote:Op maandag 12 december 2005 21:15 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Niet goed te praten natuurlijk, maar daar ging het niet om, het punt was dat de rellen het gevolg zijn van het feit dat een deel van de bevolking het daar blijkbaar wel heeft gehad met moslims sinds dat gedoe met die 2 strandwachters.
Ja okee, ik moet jullie toch gelijk geven jaquote:Op maandag 12 december 2005 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien heeft 5% van die hele menigte echte bijbedoelingen, de rest is inderdaad meelopen met de menigte.
Maak nou niet de fout om dit als een moslim vs de rest probleem te zien. Religie heeft hier voor zover ik weet niets mee te maken.quote:Op maandag 12 december 2005 21:15 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Niet goed te praten natuurlijk, maar daar ging het niet om, het punt was dat de rellen het gevolg zijn van het feit dat een deel van de bevolking het daar blijkbaar wel heeft gehad met moslims sinds dat gedoe met die 2 strandwachters.
Religie heeft direct waarschijnlijk niets met deze problemen te maken. Wel is religie een reden voor een bepaalde kijk op de wereld. Als die wereld vervolgens botst met wat jou aangeleerd is kan dit wel eens tot vervelend gedrag leiden naar hen die zich niet naar 'het juiste geloof' kleden en gedragen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Maak nou niet de fout om dit als een moslim vs de rest probleem te zien. Religie heeft hier voor zover ik weet niets mee te maken.
Maar geloof heeft niets te maken met wangedrag van jongeren. Het is dus bullshit om nu weer naar moslims te wijzen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Religie heeft direct waarschijnlijk niets met deze problemen te maken. Wel is religie een reden voor een bepaalde kijk op de wereld. Als die wereld vervolgens botst met wat jou aangeleerd is kan dit wel eens tot vervelend gedrag leiden naar hen die zich niet naar 'het juiste geloof' kleden en gedragen.
Niet zozeer religie, maar mogelijk wel cultuur.quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar geloof heeft niets te maken met wangedrag van jongeren. Het is dus bullshit om nu weer naar moslims te wijzen.
quote:How many times would you or your friends have to be harrassed by a gang in your own community, by groups of thugs who come purely to pick a fight - many against one, for you to take action?
How would you feel if your sister, while trying to have a good time at the beach to be surrounded by a group of idiots, calling her a slut and everything else imaginable?
How would you feel knowing that even looking at a car load of them that pull up beside you at the lights can result in you being bashed & shot?
At what point would you actually do anything?
The police here have what is called Taskforce Gain, which has been running for a couple of years. It's the LARGEST OPERATION ever mounted by the state police, purely to deal with the crimes caused by ONE ethnic group. This seems to have hardly put a dent in the problem.
There are many, many ethnic groups in Australia. Many suburbs in Sydney where you will see very few white people, but the same problems simply do not occur there. Like many people here I have overseas roots and my fiancee is not caucasian. But you know what? I'm sick of the "Lebs" and wish they would just go somewhere else.
Het heeft er wél mee te maken. Alleen is het een van de véle factoren, terwijl aanduidingen als "moslims" enkel nadruk leggen op het geloof.quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar geloof heeft niets te maken met wangedrag van jongeren. Het is dus bullshit om nu weer naar moslims te wijzen.
en dat is reden om elke willekeurige libanees uitziende in elkaar te slaan?quote:
Zal dat patroon niet eerder kansarm als moslim zijn?quote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Het heeft er wél mee te maken. Alleen is het een van de véle factoren, terwijl aanduidingen als "moslims" enkel nadruk leggen op het geloof.
Maar mensen hebben nu eenmaal een label nodig. Eigenlijk moet het iets zijn in de trant van "laagopgeleide moslims uit arme buitenwijken". (En alle elementen uit dat label zijn even relevant: een rijke moslim met een goede baan zal heus niet in de criminaliteit oid gaan).
Maar je gaat mij niet zeggen dat de problemen met Pakistanen in Engeland, met Marokkanen in België en Nederland, met Algerijnen in Frankrijk en met Turken in Duitsland zomaar "toeval" zijn. Er zit wel degelijk een patroon in.
Ik zie nergens staan dat hij dat goedkeurt.quote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
en dat is reden om elke willekeurige libanees uitziende in elkaar te slaan?![]()
[..]
Zal dat patroon niet eerder kansarm als moslim zijn?
nee, dat niet. Maar die indruk krijg ik een beetje na het lezen van het verhaal.quote:Op maandag 12 december 2005 22:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat hij dat goedkeurt.
Lees mijn opmerking dan nog eens: ALLE elementen uit dat label zijn even belangrijk.quote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zal dat patroon niet eerder kansarm als moslim zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |