Nou Sjet, het valt niet mee,maar stel je voor dat we wat missen he?quote:Op maandag 12 december 2005 16:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Essie![]()
Lukt het je nog door de saaie beelden heen te bikkelen?![]()
Ik blijf niet aan de gang met de poll's natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 16:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
[..]
Hmmm.. ik voel een poll aankomen.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 16:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik blijf niet aan de gang met de poll's natuurlijk
Zeg... blijf je aan de gangquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef Sjet het volgende:
LOLik lig hier dubbel
![]()
Gaat leuk he ForeverCaps?![]()
Ja dat is het he?quote:Op maandag 12 december 2005 16:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Nou Sjet, het valt niet mee,maar stel je voor dat we wat missen he?
Ik was naar jou aan typen..... dus deze caps gemistquote:Op maandag 12 december 2005 16:58 schreef essie05 het volgende:
Niet doen Sjet...
Het was hier ff heel traag aan het gaan, nu gaat weer vlotter lijkt het wel. Maar dat van die poll en zo, dat heb ik gemist [moet nog dingen lezenquote:Op maandag 12 december 2005 16:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Hahaha ja gaat lekker. En toch ben ik niet 1 van de langzaamste qua caps plaatsen...
Je hele ritme gaat eraan met BB he?Jij leeft meer s'nachts dan overdag..quote:Op maandag 12 december 2005 16:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja dat is het he?Stel je voor...... Gelukkig zijn er hier goeie verslaggevers en cappers
Mijn honden zijn afgelopen tijd wat te kort gekomen meer vanwege dat ik ziek was. Maar gelukkig knap ik weer open kunnen we er weer meer op uit. En aan BB hoeft het momenteel ook niet te liggen
![]()
Beetje ordinair inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind die kleur lippenstift trouwens nu echt niet kunnenZe lijkt wel zo'n lichtelijke zeden mevrouw
![]()
Lekker eten zometeenquote:Op maandag 12 december 2005 17:01 schreef essie05 het volgende:
Wat betreft de geweldige verslaggevers en cappers kan ik nu met een gerust hart het eten gaan maken....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |