abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2005 @ 14:24:21 #1
129685 Snowhand
strongest hand around
pi_33014195
Nu het met BB5 echt slecht gaat, gaat het met http://bigbrother.fok.nl/blog/ ook een stuk minder dat is logisch, meer en meer fans haken af. Voor mij was de recente moderatie van het item Lieske's Foto's en de daarin ontstane discussie over het verwijderen of modereren van reacties, rede om minder te gaan reageren. Vooral omdat al je energie, die je in iets wat je leuk vind steekt, verwijderd wordt met een muisveeg en -klik. Hoe moet het verder met ons blog? Huilen en volgend jaar opnieuw beginnen..?
Het is me bovendien op gevallen, dat http://bigbrother.fok.nl/blog/ uit het scrolldown menu rechts boven aan de pagina op http://frontpage.fok.nl/ is verwijderd, een foutje, toeval of een teken aan de wand?
Echt saai dreigen deze laatste donkere dagen toch wel te worden, moet dat dan op alle fronten?
slowly snowy
pi_33014212
Ik zal de bloggers even op dit topic wijzen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 12 december 2005 @ 14:31:29 #3
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33014347
Mee eens. Hadden de mensen maar niet op Lieske opf Naat moeten stemmen, maar op Dido.
pi_33014365
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:24 schreef Snowhand het volgende:
Nu het met BB5 echt slecht gaat, gaat het met http://bigbrother.fok.nl/blog/ ook een stuk minder
Nog minder?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Da's wel vermeldenswaardig ja.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 12 december 2005 @ 14:39:58 #5
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_33014532
Ikzelf heb de lieske foto blog niet helemaal meegekregen.
Vanavond kan ik dit wel nakijken op dit moment niet.

Dat het niet meer op de FP aanklikbaar is is inderdaad een foutje. Ik zal het eens aankaarten bij de mensen die dat kunnen onderhouden.
  maandag 12 december 2005 @ 15:29:42 #6
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33015920
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nog minder?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Da's wel vermeldenswaardig ja.
Om even een misverstand uit de weg te ruimen. De BBlog heeft behoorlijk veel meer views dan het bb forum.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_33016025
Er wordt dus aan gewerkt, Snowhand.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Verdere vragen/opmerkingen graag via mail aan de weblogcrew.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop