ik zie welquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben ook pitten.![]()
Morgen vliegtickets ophalen en camera halen.
Ajuus
Qu, doe jij het licht uit?
ga je een nieuw station openen ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 06:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallovandaag op naar de 2de weerammateur
![]()
ow op die manier, vel plezierquote:Op dinsdag 13 december 2005 07:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nope nog nietik zou verhuizen naar sneek maar dat is helaas niet door gegaan dus ja....
Gister ben ik naar een weerammateur geweest in Leeuwarden, vandaag ga ik naar kollumerzwaag toe om daar zijn dag eens rond te brengen, hij krijgt ook satellietfoto's binnen, en daar ben ik wel benieuwd naar![]()
Anyway, ik ga ervandoor moet de bus halen, spreek jullie vanavond wel weer![]()
Ja, is ook wel behoorlijk matig aan het wordenquote:
Sandertje21 foto plaatsen van een user, zonder toestemming in het kader van de zoveelste uitgekauwde .rar grap
Week ONZ
die is behoorlijk saai jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, is ook wel behoorlijk matig aan het worden
Ik ben een matige user.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hier?quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Timmy waar mogen we nou over gadgets slowchatten?
Maar het was helemaal geen grapje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die moet je voor jezelf houden... er is 1 uitzonderig, die heeft iedereen al, en die hoef je dus niet meer te plaatsen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar het was helemaal geen grapje.
Ik heb ven een heleboel users .rar files.
Ja dat blijktquote:
Dan is het helemaal te triest voor woordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar het was helemaal geen grapje.
Ik heb ven een heleboel users .rar files.
nog matigerquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het helemaal te triest voor woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |