Ik de mijne misschien volgende maandquote:
Nee, sorry ... is me te grootquote:Op woensdag 14 december 2005 12:26 schreef KeessieX het volgende:
Ruilen voor een BlackBerry 7230?
Nee, ik wilde graag een vergelijkbaar mobiel apparaat.....quote:Op woensdag 14 december 2005 22:11 schreef Skankingrudi het volgende:
ruilen voor een c500? (wm 5, sim/provider lock vrij)
(en evt een gameboy advanced)
Als in .... zelfde functie, camera, leeftijd, waarde enz. enz. enz.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:22 schreef Skankingrudi het volgende:
vergelijkbaar, als in: je kan er mee bellen?
Nee sorry deze heb ik al eens gehad ....quote:Op maandag 19 december 2005 10:00 schreef janB44 het volgende:
SE K700i ? Helemaal nieuw
Oeps... misschien een oliebol die nog in de weg zat, maar een 6230 heb ik al eens gehad en vind ik ook niet echt vergelijkbaar met mijn toestel. Sorry voor de late reactiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:20 schreef MaximumRush het volgende:
Vuurwerk in je ogen gehad tijdens oud en nieuw?
Ehhhh ... nee, wil wel iets vergelijkbaarsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:08 schreef Amun-Ra het volgende:
nokia 5140?
Ja das een afwijzing. Ik wil gewoon een vergelijkbare telefoon voor mijn HELE mooie S700iquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Amun-Ra het volgende:
dat is dus een afwijzing? en dan had ik het nog niet eens gehad over wat ik wou bijbetalen
Heb je dan iets leuks te ruil ? Zal morgenavond wel even kijken voor de foto'squote:Op donderdag 5 januari 2006 17:25 schreef haagse_elfje het volgende:
als ik goed begrijp is je se700i 3e hands? kan je foto's maken van de staat waarin het toestel in verkeert
Die heb ik nog niet gehad... klinkt interessant. Kun je er wat meer over vertellen. Hoe oud, wat zit erbij enz. ??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:04 schreef wimbo het volgende:
Ik heb hier nog een SonyEricsson P910i liggen.
Weet niet of dat is wat je zoekt?
Ja, dat klopt. Beetje lomp weer dat ik niet reageerde ......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:37 schreef Troy het volgende:
wegens ontbreken van reactie neem ik aan dat je niet geintresseert bent?
Laatste schopje .....quote:Op maandag 16 januari 2006 08:48 schreef meneerdeman het volgende:
Schopje .... Kickje .... Trapje .....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |