Ja dat is toch zon beetje als het beste wapen meteen hebben in een shooter, of meteen de juiste potion al te hebben om de eindbaas te verslaan. Nee, je moet sparen voor de beste auto in een racespel, maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 12 december 2005 09:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, maar ze hebben nooit echt PGR2 goed gespeeld geloof ik. Je hoeft bv de gehele career mode niet te doen om goede auto's te hebben. Nero vond dat beter
Jij niet geloof ik.... want hij schijnt idd makkelijk te zijn... sommigen spelen hem in een weekend uit... de MP is echter eindeloos naar mijn mening alhoewel ik me toch afvraag of jij dezelfde levels weer trekt zeg maar.
quote:Op maandag 12 december 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Ja kut topic titel.. tis fucking maandag.. ik kan alleen nagenieten van de bruine bonen van gisteravond.
GIJSSSSSSSSSSSSSquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Ja kut topic titel.. tis fucking maandag.. ik kan alleen nagenieten van de bruine bonen van gisteravond.
Heerlijk genietenquote:Op maandag 12 december 2005 10:17 schreef Bastard het volgende:
Ze gaat deze week vast nog meer volle luiers beleven denk ik...![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsss.... het is maandag.... een nieuwe dag.....
weer het begin van een nieuwe week....
wat gaat Jasmijn deze week allemaal beleven![]()
![]()
gijs... geniet![]()
![]()
Lekker Gijs.....quote:Op maandag 12 december 2005 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSalles lekker gijs??
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Als je achter iemand slipstreamt raakt je `m wel eens per ongeluk. Bij 2 was dat geen probleem, bij drie gaat die auto voor je gelijk tollen en kun jij door. Waar ik bij deel 2 nog al eens discutabel reed ben ik bij 3 de meeste cleane rijder. En ik heb op live nog niet 1 clean race mogen genietenquote:Op maandag 12 december 2005 09:42 schreef Bastard het volgende:
Ken je lang wachten op tropensnelheid![]()
[..]
Ja dat is toch zon beetje als het beste wapen meteen hebben in een shooter, of meteen de juiste potion al te hebben om de eindbaas te verslaan. Nee, je moet sparen voor de beste auto in een racespel, maar dat is mijn mening.
Als je meteen de Enzo ferrari kan kopen en daar door de SP heen fluit vind ik dat crap..
@Struik, ik vind het ook jammer dat ik nog niet online kan rijden tegen je hoorMaar is het echt zo dat als je iemand beukt er zelf goed vanaf komt? Das ook naatje dan zeg maar... of kan je je er redelijk makkelijk uit redden dan?
Ferrari F50 GT is de snelste; 750 pk. Enzo heeft er maar 660 ofzoquote:Op maandag 12 december 2005 09:42 schreef Bastard het volgende:
Ken je lang wachten op tropensnelheid![]()
[..]
Als je meteen de Enzo ferrari kan kopen en daar door de SP heen fluit vind ik dat crap..
Ok.. dat sucked zeg.. slipstreamen hoort bij PGRquote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als je achter iemand slipstreamt raakt je `m wel eens per ongeluk. Bij 2 was dat geen probleem, bij drie gaat die auto voor je gelijk tollen en kun jij door. Waar ik bij deel 2 nog al eens discutabel reed ben ik bij 3 de meeste cleane rijder. En ik heb op live nog niet 1 clean race mogen genieten
Hoe is de DB7?quote:Op maandag 12 december 2005 10:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ferrari F50 GT is de snelste; 750 pk. Enzo heeft er maar 660 ofzo
Om Osdorp Posse maar even te quoten:quote:Op maandag 12 december 2005 11:11 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
de gijsjes zijn dom en moeten dood
quote:Op maandag 12 december 2005 11:11 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
de gijsjes zijn dom en moeten dood
Ja hoger level zeker... ik moet alle missies nog een keer spelen. Dit was de beste WWII shooter die ik ken... levels zijn echt gaaf.quote:Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Achievment "won the war" ook
Nu op een level hoger of veteran![]()
Nee, maar tis wel intressant.. je hebt m een week nuquote:Op maandag 12 december 2005 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Had ik trouwens al gepost dat m`n 360 al 5x is vastgelopen ?
Misschien dat je na hardened er een handigheid in krijgtquote:Op maandag 12 december 2005 12:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hoger level zeker... ik moet alle missies nog een keer spelen. Dit was de beste WWII shooter die ik ken... levels zijn echt gaaf.
Hardened ga ik doen... Maar ik moet Veteran doen voor extra achievements.... niet normaaaaal hoe moeilijk dat is
Nee, ik weet precies wanneer het gebeurdt. Ik kan het nu omzeilen. ZSal nog wel een patch voor komen ofzo. Heeft met live te makenquote:Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar tis wel intressant.. je hebt m een week nu
Microsoft al gebeld?
Een patch ook,.... het is geen algemeen probeem hoorquote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, ik weet precies wanneer het gebeurdt. Ik kan het nu omzeilen. ZSal nog wel een patch voor komen ofzo. Heeft met live te maken
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 12 december 2005 13:07 schreef Bastard het volgende:
http://thatvideosite.com/view/1139.html
Die gast is zoooo woest!
Alle games in bold hebben mijn interesse. Das een best aardig lijst voor een console die nog geen 2 weken te verkrijgen isquote:2 Days to Vegas Action TBA TBA
Age of Pirates: Captain Blood Action Q2 2006 Q2 2006
Alan Wake Action TBA TBA
Alone in the Dark Action/Adventure Q4 2006 Q4 2006
Amped 3 Sport 09-Dec-2005 22-Nov-2005
Battlefield 2: Modern Combat Action 17-Mar-2006 14-Mar-2006
Blue Dragon RPG TBA TBA
Burnout: Revenge Racing 10-Mar-2006 TBA
ChromeHounds Action Q2 2006 Q2 2006
College Hoops 2K6 Sport N/A TBA
Crackdown Action Q4 2006 Q4 2006
Dark Sector Action TBA TBA
Dead or Alive 4 Fighting TBA TBA
Dead Rising Action TBA TBA
Demonik Action TBA TBA
Diabolique: Licence to Sin FPS Q3 2006 Q3 2006
Dirty Harry Action TBA TBA
DogTag Action Q2 2006 Q2 2006
Dynasty Warriors 5 Special Strategy TBA TBA
Elder Scrolls IV: Oblivion RPG 31-Mar-2006 Q1 2006
eNCHANT arM RPG TBA TBA
Fight Night Round 3 Sport 03-Mar-2006 TBA
Final Fantasy XI MMORPG TBA TBA
Football Manager 2006 Sport Q2 2006 Q2 2006
Frame City Killer Action Q1 2006 Q1 2006
Full Auto Racing 31-Mar-2006 28-Mar-2006
Gears of War Action Q1 2006 Q1 2006
Grand Raid Offroad Racing TBA TBA
Halo 3 FPS TBC TBC
Huxley MMOFPS Q3 2006 Q3 2006
Indiana Jones Next Gen Action TBA TBA
Killing Day FPS TBA TBA
LMA Manager 2006 Sport 31-Mar-2006 N/A
Lost Odyssey RPG TBA TBA
Lost Planet Action Q4 2006 Q4 2006
Major League Baseball 2K6 Sport N/A Q1 2006
Mass Effect RPG TBA TBA
Monster Madness Action Q1 2006 Q1 2006
MotoGP 2006: Ultimate Racing Technology Racing TBA TBA
NBA 2K6 Sport 27-Jan-2006 15-Nov-2005
NHL 06 Sport TBA TBA
NHL 2K6 Sport 27-Jan-2006 16-Nov-2005
Ninety-Nine Nights Action TBA TBA
Omikron: Karma Adventure TBA TBA
Possession Action TBA TBA
Prey FPS TBA TBA
Pro Evolution Soccer 5 Sport TBA TBA
Resident Evil 5 Action TBA TBA
Ridge Racer 6 Racing 26-Jan-2006 22-Nov-2005
Rumble Roses XX Sport Q1 2006 Q1 2006
Saint’s Row Action TBA TBA
Section 8 FPS TBA TBA
Sonic the Hedgehog Action TBA TBA
Stranglehold Action TBA TBA
Superman Returns: The Videogame Action Q2 2006 Q2 2006
Test Drive Unlimited Racing 25-Mar-2006 22-Mar-2006
The Darkness Action TBA TBA
The Godfather Action TBA TBA
The Outfit Action 31-Mar-2006 28-Mar-2006
The Outsider Action TBA TBA
The Shadow of Aten Action/Adventure Q4 2007 Q4 2007
The Simpsons Action TBA TBA
TimeShift FPS Q2 2006 Q2 2006
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter Tactical 10-Mar-2006 07-Mar-2006
Tom Clancy's Splinter Cell 4 Tactical Q1 2006 Q1 2006
Tomb Raider: Legend Action/Adventure TBA TBA
Too Human Action TBA TBA
Top Spin 2 Sport 27-Jan-2006 TBA
Unreal Tournament 2007 FPS TBA TBA
Voodoo Nights Action TBA TBA
WarDevil: Unleash the Beast Within Action TBA TBA
Wolfenstein FPS TBA TBA
World Airforce Simulator TBA TBA
Wrestle Kingdom Sport TBA TBA
De chaos momenten lijken me erg cool.. als iets word gebombardeerd en jij loopt daar dan tussen.. van die momentenquote:Op maandag 12 december 2005 13:10 schreef Chocobo het volgende:
Echt een intense shooter met top levels. Lengte? Staat er niet bij..... iig langer dan Kameo denk ik en geeft echt een voldaan gevoel na een level....
Zonder geluid hier natuurlijk dus ik kijk hem vanavond nog wel es.. maar ik zag hem ergens schoppen tegen zn tv aan, en gooien met zn controllerquote:Op maandag 12 december 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
Zitten schateren bij 3 minuten..... hij tilt die tv op![]()
![]()
Ja,.. je oren suizen dan en alles gaat even in slowmo,... helemaal als je semi geraakt wordt door tank inslagquote:Op maandag 12 december 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
De chaos momenten lijken me erg cool.. als iets word gebombardeerd en jij loopt daar dan tussen.. van die momenten![]()
de probleem met PGR3 is wel algemeen. Gebeurt als je een profiel bekijkt tijjdens live geloof ikquote:Op maandag 12 december 2005 13:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een patch ook,.... het is geen algemeen probeem hoor
Ik heb het nog niet gehad..... Zeus wel met PGR3,...
@B. Gijs.... ik weet zeker dat je CoD2 fantastisch vind..... ik adviseer je ook ECHT om die 2e hands ergens te gamen.... ik wil hem ook uitlenen maar dan moet je even in de rij staan. Zeus wilt hem ook spelen... hij heeft hem bij Nero gezien![]()
Echt een intense shooter met top levels. Lengte? Staat er niet bij..... iig langer dan Kameo denk ik en geeft echt een voldaan gevoel na een level....
Ja DAT dus.. nieuwe console ervaringquote:Op maandag 12 december 2005 13:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. je oren suizen dan en alles gaat even in slowmo,... helemaal als je semi geraakt wordt door tank inslag
Oh,.. en kippenvel gekregen op Hill 400... had de Hill genomen,... kwamer er letterlijk 100 Duitsers de Hill oprennen...... MET artillerie support... wat een ervaring
Dat slaan met die controllerquote:Op maandag 12 december 2005 13:07 schreef Bastard het volgende:
Die gast is zoooo woest!
quote:Op maandag 12 december 2005 13:07 schreef Bastard het volgende:
Die gast is zoooo woest!
Ja idd. Gamercard van iemand bekijken in de lobby en je 360 loopt vast zonder foutmeldingquote:Op maandag 12 december 2005 13:16 schreef kepler het volgende:
[..]
de probleem met PGR3 is wel algemeen. Gebeurt als je een profiel bekijkt tijjdens live geloof ik
dat klopt, hopelijk wordt het opgelostquote:Op maandag 12 december 2005 13:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja idd. Gamercard van iemand bekijken in de lobby en je 360 loopt vast zonder foutmeldingWist echter niet dat meerdere het hebben
Vreemd dat anderen dat niet hebben dan? Verschilt dat per 360?quote:Op maandag 12 december 2005 13:16 schreef kepler het volgende:
[..]
de probleem met PGR3 is wel algemeen. Gebeurt als je een profiel bekijkt tijjdens live geloof ik
anderen hebben het ook hoor, vraag maar eens in het 360 topicquote:Op maandag 12 december 2005 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vreemd dat anderen dat niet hebben dan? Verschilt dat per 360?
Vrienden van me hebben een vastloper gehad met racen,... dat is het enige wat ik weet.... Mmmm,... en Need for Speed heeft ook problemen las ik. Ik heb iig nog geen crash gehadquote:Op maandag 12 december 2005 14:26 schreef kepler het volgende:
[..]
anderen hebben het ook hoor, vraag maar eens in het 360 topic
ik heb ook nog geen crash gehadquote:Op maandag 12 december 2005 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben een vastloper gehad met racen,... dat is het enige wat ik weet.... Mmmm,... en Need for Speed heeft ook problemen las ik. Ik heb iig nog geen crash gehad
quote:Op maandag 12 december 2005 14:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zaterdag rij je weer met mij mee
Ah je overdrijftquote:Op maandag 12 december 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
Moet meteen aan B. denken.... met 2 wielen door de bocht met die klootzak in een tunnel in Den Haag![]()
Ging nog net niet gillen !
Dat kan ja, kost je wel geld in de vorm van gamerpointsquote:Op maandag 12 december 2005 14:46 schreef Bastard het volgende:
Ik wil trouwens ook eens een andere naam op LIVE.. kan dat meteen als ik de 360 heb of niet?
Najaquote:Op maandag 12 december 2005 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan ja, kost je wel geld in de vorm van gamerpoints
quote:
quote:
800 Microsoft Pointsquote:
En anders kan het gewoon niet meer dusquote:Op maandag 12 december 2005 15:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
800 Microsoft PointsDat is ongeveer 8 euro
Ander Live set als je account verloopt... heb ik ook gedaanquote:Op maandag 12 december 2005 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
En anders kan het gewoon niet meer dus
Laat dan maar .. dacht ik ga eens voor een nederlandse naam.
Ja maar dat moet er maar net wezen rond die tijd weer he.quote:Op maandag 12 december 2005 16:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ander Live set als je account verloopt... heb ik ook gedaanJe betaald toch jaarlijks 59 euro.... beter een setje kopen voor 29 met een spel
Ik zou die vent wel willen horen dan als ie bij Struik in de auto zatquote:Op maandag 12 december 2005 17:53 schreef Chocobo het volgende:
SHIIIIIT http://www.dumpalink.com/(...)_Nuke_Ever_Detonated
WHAHAHAHAHHA FANTASTISCH !!! http://www.dumpalink.com/media/1134387192/No_Balls
die no balls![]()
Heeeeeehquote:Op maandag 12 december 2005 19:41 schreef kepler het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ik ga gamen
quote:Op maandag 12 december 2005 19:41 schreef kepler het volgende:
ik ga gamen
Wat voor een laptop Gijsquote:Op maandag 12 december 2005 20:04 schreef Magneet het volgende:
laptop binnendruk aan het installeren
dat kan jou helemaal niks verrotten en dat weet ik goed zat Gijsquote:
Wij communiceren echt slecht weet je?quote:Op maandag 12 december 2005 20:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat kan jou helemaal niks verrotten en dat weet ik goed zat Gijs
mocht je het toch willen weten :
Een splinternieuwe snelle
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee _______________________O_______________________quote:Op maandag 12 december 2005 19:41 schreef kepler het volgende:
ik ga gamen
quote:Op maandag 12 december 2005 20:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
Noot wacht tot maart geloof ik. B's handpalmen gaan morgen zwetenquote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee _______________________O_______________________
Oh gijs... wat heerlijk!!!
Noot?![]()
beter dan niet toch?quote:Op maandag 12 december 2005 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wij communiceren echt slecht weet je?
waar het hart van vol is.............quote:Oh,.. en ik las Splinter Cell
quote:Op maandag 12 december 2005 20:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ik hoop het.. maar pin me er niet op vast.quote:Op maandag 12 december 2005 20:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot wacht tot maart geloof ik. B's handpalmen gaan morgen zwetenIk hoop het voor hem !!
Oh das wel leuk inderdaadquote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Quinny het volgende:
@B. bij de etos hebben ze de dvd baby einstijn very merry christmas in de aanbieding. Ze is er nu nog te klein voor. Alvast voor volgend jaarMaar hier is het een ware hit. Daan vindt het geweldig en Jort vindt de muziekjes wel erg ontspannend
Ik moet die nog kopen, was uitverkocht hier in het winkelcentrumquote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh das wel leuk inderdaadIk geef het meteen aan Tam door!
Hoe was de polar express?
Whahahaahahahahaquote:Op maandag 12 december 2005 20:29 schreef Bastard het volgende:
Ik heb Donderdag dan ook last zeg.. de helft van Tam dr collega's komen langs..360 avond
Chasing Major Ruinquote:Op maandag 12 december 2005 20:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Net zitten voicechatten met Kepler
quote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Quinny het volgende:
@B. bij de etos hebben ze de dvd baby einstijn very merry christmas in de aanbieding. Ze is er nu nog te klein voor. Alvast voor volgend jaarMaar hier is het een ware hit. Daan vindt het geweldig en Jort vindt de muziekjes wel erg ontspannend
JIj heet zeker ook geen vertikale roze meer dan zeker??quote:Op maandag 12 december 2005 20:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Chasing Major Ruin
Spel he gijs... Kameo![]()
Iets met nullen en 6-enquote:Op maandag 12 december 2005 21:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
JIj heet zeker ook geen vertikale roze meer dan zeker??
Nee, heb ook een nieuw Xbox live pakket gekocht...quote:Op maandag 12 december 2005 21:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
JIj heet zeker ook geen vertikale roze meer dan zeker??
Sjotime niet,... maar welke mongool wil dat dan ookquote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee, heb ook een nieuw Xbox live pakket gekocht...
Wilde ook een andere naam, het is nu R0U6E
Kon niet anders... ALLES was al bezet.. zelfs kopkaas was al bezet...
Ben nu langzamerhand iedereen aan het toevoegen...
Diep gewortelde ras poten... maar ja.. dat klopt dan wel....quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sjotime niet,... maar welke mongool wil dat dan ook
Eet tering long joch !quote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Diep gewortelde ras poten... maar ja.. dat klopt dan wel....
Ga jou en Kep vanavond ff toevoegen penis...quote:
welke games heb je?quote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ga jou en Kep vanavond ff toevoegen penis...
Wil komend jaar echt nog een keer met je schieten in Rainbow Six ofzo..
Heb nu CoD2 en Kameo... als ik die uit heb kijk ik verder welke games ik nog wil hebben..quote:
PGR3, Kameo, Condemned, NBA 06 (laatste twee review)quote:Op maandag 12 december 2005 22:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb nu CoD2 en Kameo... als ik die uit heb kijk ik verder welke games ik nog wil hebben..
Welke heb jij nu?
Ja split screen,... later in een update ook Livequote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef kepler het volgende:
[..]
PGR3, Kameo, Condemned, NBA 06 (laatste twee review)
Kameo kan je toch ook co-op spelen?
aha okquote:Op maandag 12 december 2005 22:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja split screen,... later in een update ook LiveDaar wachten we op.
Hoe is Condemned? Is het wat?quote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef kepler het volgende:
[..]
PGR3, Kameo, Condemned, NBA 06 (laatste twee review)
Kameo kan je toch ook co-op spelen?
nog niet geprobeerdquote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe is Condemned? Is het wat?
Ik heb alles mee mogen maken en moest het weer inleveren. Das ook lastquote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef Bastard het volgende:
En ik heb nog gewoon geen idee he..
Geen filmpjes gekeken van PGR3... geen review filmpjes, ik ken alleen maar screenshots.
Wilde niks weten van het menu van de 360, niets over de werking, mogelijkheden, gamepoints... no way sir. Ik wil alles gewoon meemaken en zeggen hee kan dat ook![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb gedroomd dat ik een 360 had, maar gekocht met mn allerlaatste geld. Toen kwam mn telefoonrekening. Die kon ik niet betalen en toen namen ze mn 360 mee![]()
Goeiemorgen![]()
Ik heb gedroomd dat ik een 360 had, maar gekocht met mn allerlaatste geld. Toen kwam mn telefoonrekening. Die kon ik niet betalen en toen namen ze mn 360 mee![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:03 schreef QueenR het volgende:
ff spammen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Goeiemorgen![]()
Ja sorryquote:
snap het hoor. moet ook echt een complete nachtmerrie zijn geweest, zo herkenbaar die vrees voor je Xbox en telefoonrekening, zijn toch de dingen die een mens het meest bezig houdt..quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja sorryIk een beetje mn dromen delen en dan
als reactie krijgen
![]()
Nee, ik had in mn droom gelukkig al door dat het een droom was. Ben toen maar in mn droom met de PS2 gaan spelen. Best realistisch dus eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
snap het hoor. moet ook echt een complete nachtmerrie zijn geweest, zo herkenbaar die vrees voor je Xbox en telefoonrekening, zijn toch de dingen die een mens het meest bezig houdt..![]()
badend in het zweet wakker natuurlijk
Ahhhh poessiesquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:03 schreef QueenR het volgende:
ff spammen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:24 schreef Bastard het volgende:
Zo zeg, wat kunnen "krampjes" pijnlijk zijn vlgs mij bij een baby.. kermen zeg, ik zou zweren dat ze steeds AAUUUWWWW zegt, en dat heel lijfje gestrekt van de pijn. .. (deed me denken aan de pijn bij de dokter toen ze mn nagel uittrokken.. ook gestrekt)
toen ze zijn nagel eruit trokkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
toen ze je watte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan de foto ook nog herinnerenquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn teennagel Gijs..zonder verdoving. De arts was een moeilijk Nederlands sprekende Turk en dacht dat ie had verdoofd. Begreep niet mijn "Meneer ik voel nog alles" .. en knipte de nagel in twee, en trok ze daarna eruit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kheb zoiets ook een keer gehad met het trekken van een kies. De verdoving werkte op een of andere manier nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mn teennagel Gijs..zonder verdoving. De arts was een moeilijk Nederlands sprekende Turk en dacht dat ie had verdoofd. Begreep niet mijn "Meneer ik voel nog alles" .. en knipte de nagel in twee, en trok ze daarna eruit.
Nog NOOIT zoveel pijn gehad...
MOTHERFUCK!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mn teennagel Gijs..zonder verdoving. De arts was een moeilijk Nederlands sprekende Turk en dacht dat ie had verdoofd. Begreep niet mijn "Meneer ik voel nog alles" .. en knipte de nagel in twee, en trok ze daarna eruit.
Ik heb dat met mijn blindedarmonsteking gehad.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:49 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb zoiets ook een keer gehad met het trekken van een kies. De verdoving werkte op een of andere manier niet![]()
Maar ik kan me voorstellen dat een nagel trekken iets pijnlijker is
Huiliequote:Op dinsdag 13 december 2005 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
ik heb ooit acupunctuur gedaan tegen migraine. Daar had je soms naalden die tot op het bot gingen en dan ging die arts nog even lekker ronddraaien met die naald. Ik dacht dat ik dood gingquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb dat met mijn blindedarmonsteking gehad.....
een paar dagen na de reparatie was ie weer gaan onsteken en dus ik weer naar de EHBO die onsteking deed al fucking pijn!!![]()
plaatselijke verdoving meneerdie griet prikken met die naald.... vloeistof kregen ze er niet in.......
![]()
we moeten gaan snijden, maar het kan zijn dat je wat pijn voelt
FUCKING HELL!!!!!!! nog noooooooooooooooit zoveeel pijn gehad en ook nog nooit meer zoveel pijn gehad sindsdien..... ergste pijn ooooooit
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
een paar dagen na de reparatie was ie weer gaan onsteken en dus ik weer naar de EHBO die onsteking deed al fucking pijn!!![]()
plaatselijke verdoving meneerdie griet prikken met die naald.... vloeistof kregen ze er niet in.......
![]()
FUCKING HELL!!!!!!! nog noooooooooooooooit zoveeel pijn gehad en ook nog nooit meer zoveel pijn gehad sindsdien..... ergste pijn ooooooit
Oh ja.... dat weet ik nog wel... die nagel zat helemaal gedraaid in je vlees toenquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:
Anders had hij toch ook geen pijn gehad Gijsquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
nooit geweten dat ze dat zonder verdoving hadden gedaan![]()
Mietje.... in vietnam deed ik dat allemaal zelfquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Nee jullie dan "Pff.. die buik zit me wel in de weg hoorrrr " Laat me niet lachen, mijn buik zit al jaren in de weg en toch strik ik nog gewoon mn vetersquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee jullie dan "Pff.. die buik zit me wel in de weg hoorrrr " Laat me niet lachen, mijn buik zit al jaren in de weg en toch strik ik nog gewoon mn veters![]()
Gijs...quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:56 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ooit acupunctuur gedaan tegen migraine. Daar had je soms naalden die tot op het bot gingen en dan ging die arts nog even lekker ronddraaien met die naald. Ik dacht dat ik dood gingGelukkig hielp het wel tegen de migraine en duurde het maar even.
Een naald tegen misselijkheid had je ook en deze ging ongeveer 2 cm je kaak in![]()
Whahahahahahahaquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs...vriend van mij is ook accupuncturist.... gast had tijdens zijn studie teveel gezopen en de volgende dag moest hij een lezing geven.... hij wist dat als hij een naald in zijn neus prikte, dat ie dan geen last had van een kater..... dus die lul prikt een naald in zijn neus...
de volgende dag wordt ie wakker met een enorme bult op zijn neus....had ie eikel net naast zenuwpunt geprikt
google mailquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:44 schreef Chocobo het volgende:
Wie wilt er de Google mail beta hebben? Krijg je een account met 3 GB aan ruimte....Echt briljant ! Ik kan een aantal accounts weggeven... werkt fantastisch. Poep op grote hoogtes op Hotmail trouwens.
Je mailbox en al je mappen behoud je gewoon als de beta over is.... en gratis
Ik heb al een gmail. Maar toch bedankt. Over mail gesproken. Ik ga je NU mailenquote:
neeeh... maar jij valt flauw bij het zien van een naaldquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
Ik heb nooit pijn...
quote:maar ik weet de ergste pijn van mij pa nog wel![]()
Die was aan het spitten in de tuin... op van die werk klompen, die zwarte dingen..
Hij wil hard aanzetten om die schop de grond in te trappen... omdat hij door een wortel heen moest..
Schiet zijn klomp uit... TJJIINNNGGGG.. schop half in zijn voet...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:10 schreef Bastard het volgende:
Wat is er mis met de mbx van je eigen provider? Of wil je graag friends seizoen 1 tm 10 gemaild krijgen?
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:10 schreef Bastard het volgende:
Wat is er mis met de mbx van je eigen provider? Of wil je graag friends seizoen 1 tm 10 gemaild krijgen?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
neeeh... maar jij valt flauw bij het zien van een naald![]()
Ja .. das waarquote:![]()
![]()
![]()
![]()
wie gaat dan ook klussen met een klomp
![]()
ach... t zit in de familie denk ik.... jij doet het met slippers
Je kan sorteren op Album, Artiest, Playlist of Genrequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:20 schreef Bastard het volgende:
Dus dat ding is zo groot.. dat als je een nummer zoekt op dat ding.. "waar staat het ook alweer" je je eigen rotzoekt en luistert. En tegen de tijd dat je hem dan gevonden hebt, is je batterij leeg
Ok, das wel handig dan.. Vind het al een last om door mn cd's heen te zoeken, laat staan dat alles op zon klein apparaatje staat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan sorteren op Album, Artiest, Playlist of Genre
Nee das waar, als je niet veel reist is het behoorlijk nutteloos eigenlijk. Of je moet zo'n Ipod hardloper zijn die je op zondagochtend in het park zietquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, das wel handig dan.. Vind het al een last om door mn cd's heen te zoeken, laat staan dat alles op zon klein apparaatje staat.
Maar goed, ben (nog) geen busreiziger dus heb er niks aan ook
jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
...
[..]
Ja .. das waar![]()
...
Was jij dat nou ook ... die een staalsplinter onder zijn nagel had gekregen![]()
![]()
Dat moet ook zoo'n pijn doen..
Ja hahahahaquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:30 schreef Bastard het volgende:
Oh ja die yuppen joggers
Nu komen ze met hele volkstammen uit de struiken zetten met van die wandelstokken. Je weet wel aan iedere kant 1.
Gatverdamme wat een schapen zeg!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:30 schreef Bastard het volgende:
Oh ja die yuppen joggers
Nu komen ze met hele volkstammen uit de struiken zetten met van die wandelstokken. Je weet wel aan iedere kant 1.
En dan dat haar perfekt in model, zo'n gekleurd sjaaltje om en heel zelfverzekerd rondlopen .... met DIE STOKKEN!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja hahahahaWat de fok denken ze? Langlaufen zonder ski's?
Te triest voor woorden eigenlijk
oooooooooooooooooooooooooooh dat ja WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:30 schreef Bastard het volgende:
Oh ja die yuppen joggers
IKquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:32 schreef Quinny het volgende:
Wie was ook alweer diegene die zat te janken in het vliegtuig, omdat hij zijn oordoppen was vergeten in te doen. En bang was voor oorpijn?
Niks, maar een webmail account is altijd makkelijk....quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:10 schreef Bastard het volgende:
Kan meer lachen om The Osbournesquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:16 schreef Bastard het volgende:
Friends niet zo leuk ook
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag
Lekkere binnenkomer vanmorgen op de zaak.....
Ingebroken en dan ook nog niks mee nemen maar alleen maar vernielen![]()
zo kwaad word je dan....
Flessen wijn kapot gegooid.... that's it
Alleen voordeur.... gelukkig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ziek hoor,......... Ja die mensen heb je ! Ook schade door het binnenkomen?
Heb je 360 al Gijs... ze worden nu verkocht bij MM in Rotterdam las ik.quote:
Tja eindverantwoordelijk..... het is niet dat je de lul bent ofzo...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:28 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Alleen voordeur.... gelukkig.
Maar gewoon het idee dat iemand op die manier binnen komt![]()
Ik ben volgende week eindverantwoordelijk ....mijn baas is dan op vakantie
Beetje eng hoor...![]()
Je moet je huisadres nog ff mailen pikquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja eindverantwoordelijk..... het is niet dat je de lul bent ofzo...
Maar mocht het alarm gaan gewoon wachten op de politie![]()
Of stuur die gekke neger
Vanavond heb ik mquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je 360 al Gijs... ze worden nu verkocht bij MM in Rotterdam las ik.
Ik las je flippost in het 360 topicquote:
Alleen jij niet ! Oh en Strol,.... die is ook gestopt met DQVIII toch ??quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:Dan heeft zo'n beetje iedereen m hier toch?
Hoe laat komen jullie trouwens? Ochtend/middag?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan neem ik m`n controller mee zaterdag
Ken je dat... straks heb ik die doos op tafel staan. Ga ik van alles verzinnen om er niet aan te beginnenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las je flippost in het 360 topic
Gijssssje![]()
neequote:Op dinsdag 13 december 2005 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ken je dat... straks heb ik die doos op tafel staan. Ga ik van alles verzinnen om er niet aan te beginnen
quote:
Volgens mij wel, vind m te vrolijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alleen jij niet ! Oh en Strol,.... die is ook gestopt met DQVIII toch ??
Toch hoop ik je wel weer te horen op LIVE ergens.. waren toch leuke avonden!quote:
Gijs.... ik wil em ook wel.... heb onwijs genoten van het gamen en geniet ook van het gamen.... maar ik ben echt een live gamer.... en het is voor mij nu gewoon echt niet rendabel om hem te kopen.... daarvoor game ik echt veel te weinig en vind ik het gewoon te duurquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch hoop ik je wel weer te horen op LIVE ergens.. waren toch leuke avonden!
Ik heb ze genoten van het uitpakken en aansluiten.... maagdelijk het menu starten ! En vergeet nou geen RGB Gijs.... doe niet eigenwijsquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ken je dat... straks heb ik die doos op tafel staan. Ga ik van alles verzinnen om er niet aan te beginnen
Ik lees er goede verhalen over ja.... fast killsquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij wel, vind m te vrolijk
Ik ben nu bezig met Prince of Persia, Two ThronesMeeeeesterlijke game! Lees mn review maar morgen!
Die komt misschien nog welquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ze genoten van het uitpakken en aansluiten.... maagdelijk het menu starten ! En vergeet nou geen RGB Gijs.... doe niet eigenwijs
Ok Gijsquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die komt misschien nog wel
Heb nog niet gelezen van iemand die m niet had.. 1 kocht.. en helemaal gek werd.
Een third party cable met externe tulpsquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:58 schreef Bastard het volgende:
Ik zou zoiezo een scart moeten hebben waarmee ik ook surround kan aansluiten dan..
Gijs, ik gebruik ook de standaard kabel hor. Niks mis meequote:Op dinsdag 13 december 2005 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ze genoten van het uitpakken en aansluiten.... maagdelijk het menu starten ! En vergeet nou geen RGB Gijs.... doe niet eigenwijs
Dat komt omdat je geen idee hebt vriendquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, ik gebruik ook de standaard kabel hor. Niks mis mee
Heeft de standdard kabel dus al. Ik heb `m op m`n surround setje aangeslotenquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:58 schreef Bastard het volgende:
Ik zou zoiezo een scart moeten hebben waarmee ik ook surround kan aansluiten dan..
Ik zal je eens even een idee komen brengen zaterdagquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen idee hebt vriend
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zal je eens even een idee komen brengen zaterdag
Dat vergelijk gaat sowieso niet op, die van jouw is van plasmaquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ik zal je het laten zien Gijs als je bij ons komt... heb er zin in![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:17 schreef Chocobo het volgende:
B,... ons bezoek naar jou wordt opzekers JanuariKerst, oud en nieuw,... er zit nog veel tussen....
Nou dan ben ik al blij.. en als ik geld teveel heb haal ik wel es een skart.. zoals ik al zei, even buiten de hypemaster om, heb ik niemand horen gillenquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heeft de standdard kabel dus al. Ik heb `m op m`n surround setje aangesloten
Ja eerlijk gezegd vraag ik me ook af waarom ik het zeg... het boeit me geen reet hoe je gamed uiteraard maar ik neem aan dat je het mooiste beeld wilt... je haalt toch niks voor niks een 360quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan ben ik al blij.. en als ik geld teveel heb haal ik wel es een skart.. zoals ik al zei, even buiten de hypemaster om, heb ik niemand horen gillen
Jajajaja Gijs..quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd vraag ik me ook af waarom ik het zeg... het boeit me geen reet hoe je gamed uiteraard maar ik neem aan dat je het mooiste beeld wilt... je haalt toch niks voor niks een 360
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jajajaja Gijs..
Ik begrijp je bezorgdheid voor een ieder gamer die niet het maximale uit een game haalt als die mogelijkheid zich wel zou kunnen aanbieden.
Maar ik ben iemand van eerst zien dan geloven, voor een enkel karteltje ga ik niet klagen, maar dan ook.. k ga niet bij ieder bloemetje kijken hoe die is opgebouwd.
* Chocobo trekt een emo !quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
TADAAAAA>> MN EERSTE RODE POST!!!!
En jullie zijn er bij!!
* Bastard blij.. voortaan overdreven veel rood
Onwetendheid is echt een zege...quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]Die verwoording
Dat is het precies....
Nee maar het gaat niet om het bloemetjes in dit geval.... maar wel op je bolide of character... niet echt onbelangrijk...
Ja mooi.. ik ga het gewoon meemaken ook.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:54 schreef Chocobo het volgende:
B,... vanavond ga je genieten ! Ben erg benieuwd wat je van de totale ervaring vindDat menu,.... die games,.... gamerscore, reputaties etc. etc.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:58 schreef Bastard het volgende:
Anders hou ik wel ff mn mond.
GTST..quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:58 schreef Bastard het volgende:
* Bastard kijkt de klok vooruit.
Nog maar anderhalf uur.. dan naar Alphen tuffelen.. de heilige doos halen.. naar huis, eten, hond uitlaten, kindje spelen, BB kijken, GTST moeten kijken.. aansluiten.. aahhhh
Nu je het zegt ja... bijna 60.000quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:36 schreef Bastard het volgende:
FOK newbee ik
Bijna 60.000 posts.. ken de tags nog niet hier.
Het programma is ook wel zooo ongeloofelijk slecht Gijs..quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
GTST..... dat mag niet overgeslagen worden he
![]()
B, Helemaal the shizzle!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
TADAAAAA>> MN EERSTE RODE POST!!!!
En jullie zijn er bij!!
* Bastard blij.. voortaan overdreven veel rood
Check Sjo.. die begon 2 jaar na mij pasquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja... bijna 60.000![]()
![]()
Ik nog maar 17.000...en alleen maar hier
* Bastard is the shizzlequote:Op dinsdag 13 december 2005 16:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
B, Helemaal the shizzle!!!![]()
(en nog extra leuk omdat ik die extensie ook niet wist en nu dus wel, en uiteraard dat ik het woord weer eens kon gebruiken)
Ga jij zover van je huis af?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:17 schreef Chocobo het volgende:
B,... ons bezoek naar jou wordt opzekers JanuariKerst, oud en nieuw,... er zit nog veel tussen....
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga jij zover van je huis af?
Tis echt ongeloofelijk hoor... en nog kijken elke dag 2 miljoen mensen naar die shit...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het programma is ook wel zooo ongeloofelijk slecht Gijs..
Dat gezeur om die amulet nu ook.. en die naam "Wiet" wie verzint dat nou!!
Die doos Linda weer terug..
Nog ff en Frits van Houten staat weer op uit de dood.. hoe vaak moet die vent doodgaan dan?
B vergeet zijn dikke 4200 posts tellende SailingAce account geloof ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja... bijna 60.000![]()
![]()
Ik nog maar 17.000...en alleen maar hier
Gijs... je maakt me bangquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tis echt ongeloofelijk hoor... en nog kijken elke dag 2 miljoen mensen naar die shit...
Dat amulet idd...... wat een onzin... en dan die Jack ... die zogenaamde commando
,.... wat een pik..
Frits komt weer ja..... die man is geelectrocuteerd in bad 6 jaar terug...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Check Sjo.. die begon 2 jaar na mij pas
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga jij zover van je huis af?
Dat moeten wachten tot na GTST ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:58 schreef Bastard het volgende:
* Bastard kijkt de klok vooruit.
Nog maar anderhalf uur.. dan naar Alphen tuffelen.. de heilige doos halen.. naar huis, eten, hond uitlaten, kindje spelen, BB kijken, GTST moeten kijken.. aansluiten.. aahhhh
En mn eerste account voor het gemak ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
B vergeet zijn dikke 4200 posts tellende SailingAce account geloof ik
Ik kijk mee gijsquote:
Extreemm24 tochquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
En mn eerste account voor het gemak ook
Kijk jij ook nog????quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat moeten wachten tot na GTST ook
Ik volg het niet vrijwillig ofzo.. meestal sta ik buiten peuk te roken, kattenbak te verschonen of te fokken. Zag gisteren pas dat Bing weer wat had met die lekkere.quote:
6 jaar terug ookquote:
Waar hebben jullie het overquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat voor ie vertrekt eerst een extra deken in de auto legt, stel je voor je komt stil te staan moet je warm blijven. En zn ANWB pas checkt, zelfde reden..
Lunchtrommel voor de hartige trek onderweg.. wegennetkaart..
Ikke niet, Angeliek vind het bagger. Maar altijd als we met B. gingen gamen wastie ineens om 20.00 foetsiequote:
Hahahahahaha...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat voor ie vertrekt eerst een extra deken in de auto legt, stel je voor je komt stil te staan moet je warm blijven. En zn ANWB pas checkt, zelfde reden..
Lunchtrommel voor de hartige trek onderweg.. wegennetkaart..
Mooi he..quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ikke niet, Angeliek vind het bagger. Maar altijd als we met B. gingen gamen wastie ineens om 20.00 foetsie![]()
Heb usernummer 6000 zoveel...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
6 jaar terug ook
Kom wel met dat account in het oldbie's gedeelte van fok
Moest je editenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight!!! net doen alsof
Gijs tis algemeen bekend dat je niet verder komt dan kruipafstand van Den Haag!quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest je editen
Nee ik heb geen idee waar je het over hebt !
Ik MOET wel Gijs.. anders is er thuis niet te leven!quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ikke niet, Angeliek vind het bagger. Maar altijd als we met B. gingen gamen wastie ineens om 20.00 foetsie![]()
WTFquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs tis algemeen bekend dat je niet verder komt dan kruipafstand van Den Haag!![]()
Geeft niet, voor jou is een andere provincie een ander continent.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WTF
Jullie kennen me dus goed
Vreemd dat ik dit niet snap.... ik werk verdorie in Hoofddorp
Jij komt bij niemand waar je niet naartoe kan kruipen gijsquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest je editen
Nee ik heb geen idee waar je het over hebt !
nou er zit al een moertje muurvastquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk je uit, die kinderwagen ventielen kunnen nog aardig tricky zijn.
Langere sleutel nemenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:00 schreef kepler het volgende:
[..]
nou er zit al een moertje muurvast
Ja ik moest net aan Surfer vragen wat ze bedoelen maar hij wist het ook niet precies.... idd over dat ik niet uit Den Haag kom ofzoquote:
Eminem kan verrassend goed acterenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:06 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond 8 Mile op tv,... nog nooit gezien
Ja is wel ff wat andersquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:20 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga hem kijken Gijs
Deze lijkt me ook fantastisch !! http://www.imdb.com/title/tt0352248/
ow jahquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Oja, dat kwam je bij ons ook doen he
Heb ik nog wel ergensquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ow jah
moet je wel bandenplakspullen kopen, zo'n rood doosje
Neem je je controller ook mee naar B.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:37 schreef kepler het volgende:
[..]
zonder zo'n doosje geen geplakte band
kheb hem zowieso bij mequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Neem je je controller ook mee naar B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |