Ja dat is toch zon beetje als het beste wapen meteen hebben in een shooter, of meteen de juiste potion al te hebben om de eindbaas te verslaan. Nee, je moet sparen voor de beste auto in een racespel, maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 12 december 2005 09:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, maar ze hebben nooit echt PGR2 goed gespeeld geloof ik. Je hoeft bv de gehele career mode niet te doen om goede auto's te hebben. Nero vond dat beter
Jij niet geloof ik.... want hij schijnt idd makkelijk te zijn... sommigen spelen hem in een weekend uit... de MP is echter eindeloos naar mijn mening alhoewel ik me toch afvraag of jij dezelfde levels weer trekt zeg maar.
quote:Op maandag 12 december 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Ja kut topic titel.. tis fucking maandag.. ik kan alleen nagenieten van de bruine bonen van gisteravond.
GIJSSSSSSSSSSSSSquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Ja kut topic titel.. tis fucking maandag.. ik kan alleen nagenieten van de bruine bonen van gisteravond.
Heerlijk genietenquote:Op maandag 12 december 2005 10:17 schreef Bastard het volgende:
Ze gaat deze week vast nog meer volle luiers beleven denk ik...![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsss.... het is maandag.... een nieuwe dag.....
weer het begin van een nieuwe week....
wat gaat Jasmijn deze week allemaal beleven![]()
![]()
gijs... geniet![]()
![]()
Lekker Gijs.....quote:Op maandag 12 december 2005 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSalles lekker gijs??
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Als je achter iemand slipstreamt raakt je `m wel eens per ongeluk. Bij 2 was dat geen probleem, bij drie gaat die auto voor je gelijk tollen en kun jij door. Waar ik bij deel 2 nog al eens discutabel reed ben ik bij 3 de meeste cleane rijder. En ik heb op live nog niet 1 clean race mogen genietenquote:Op maandag 12 december 2005 09:42 schreef Bastard het volgende:
Ken je lang wachten op tropensnelheid![]()
[..]
Ja dat is toch zon beetje als het beste wapen meteen hebben in een shooter, of meteen de juiste potion al te hebben om de eindbaas te verslaan. Nee, je moet sparen voor de beste auto in een racespel, maar dat is mijn mening.
Als je meteen de Enzo ferrari kan kopen en daar door de SP heen fluit vind ik dat crap..
@Struik, ik vind het ook jammer dat ik nog niet online kan rijden tegen je hoorMaar is het echt zo dat als je iemand beukt er zelf goed vanaf komt? Das ook naatje dan zeg maar... of kan je je er redelijk makkelijk uit redden dan?
Ferrari F50 GT is de snelste; 750 pk. Enzo heeft er maar 660 ofzoquote:Op maandag 12 december 2005 09:42 schreef Bastard het volgende:
Ken je lang wachten op tropensnelheid![]()
[..]
Als je meteen de Enzo ferrari kan kopen en daar door de SP heen fluit vind ik dat crap..
Ok.. dat sucked zeg.. slipstreamen hoort bij PGRquote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als je achter iemand slipstreamt raakt je `m wel eens per ongeluk. Bij 2 was dat geen probleem, bij drie gaat die auto voor je gelijk tollen en kun jij door. Waar ik bij deel 2 nog al eens discutabel reed ben ik bij 3 de meeste cleane rijder. En ik heb op live nog niet 1 clean race mogen genieten
Hoe is de DB7?quote:Op maandag 12 december 2005 10:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ferrari F50 GT is de snelste; 750 pk. Enzo heeft er maar 660 ofzo
Om Osdorp Posse maar even te quoten:quote:Op maandag 12 december 2005 11:11 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
de gijsjes zijn dom en moeten dood
quote:Op maandag 12 december 2005 11:11 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
de gijsjes zijn dom en moeten dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |