Ik vind in elk geval wel dat ze nog 's wat mogen doen.... het lijkt nu wel een vakantie-resortquote:Op maandag 12 december 2005 04:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, zou wel redelijk simpel zijn maar van de andere kant willen ze ze in de laatste week natuurlijk ook geen rantsoen opleggen
Dat doe ik nu bijna, dus ik zwaai alvast gedag. het was kort maar weer gezelligquote:Op maandag 12 december 2005 04:56 schreef Sjet het volgende:
Aha zo, ook weer wat geleefd Yolande![]()
En ik zwaai bijna altijd gedag als ik weggaOf ik moet al op mijn toetsenbord in slaap vallen
![]()
Ja, je kunt ze ook gewoon veel drank geven en ze treiteren met manipulatieve filmpjes (zoals in temptation island). Wordt het tenminste nog gezelligquote:Op maandag 12 december 2005 04:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind in elk geval wel dat ze nog 's wat mogen doen.... het lijkt nu wel een vakantie-resort![]()
Ik volg je nu denk ik ook, val bijna neerquote:Op maandag 12 december 2005 04:59 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat doe ik nu bijna, dus ik zwaai alvast gedag. het was kort maar weer gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weltrusten iedereen
Trusten Yolandequote:Op maandag 12 december 2005 04:59 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat doe ik nu bijna, dus ik zwaai alvast gedag. het was kort maar weer gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weltrusten iedereen
Nog 20 posts...... na deze nog 19, ik weet niet of het ons lukt....quote:Op maandag 12 december 2005 05:03 schreef melke het volgende:
We krijgen hem niet vol he?
quote:Op maandag 12 december 2005 07:49 schreef regenworm het volgende:
Iedereen slaapt nog zal wel even duren voor iedereen gewekt wordt.
Het was gisteren een vermoeiende dag voor de bewoners.
Het optuigen van een kerstboom kost erg veel energie.
quote:Op maandag 12 december 2005 08:19 schreef Verrekijkertje het volgende:
Goedemorgen allemaal :-)
Is inderdaad jsmmer dat ze het zo laat hebt ontdekt onthoud het maat vast voor BB6quote:Op maandag 12 december 2005 08:28 schreef Verrekijkertje het volgende:
Ik volg al een tijdje BB, heb pas een week geleden dit forum ontdekt. Jammer, had ik veeeeel eerder moeten ontdeken. Moet nu helaas weer gaan, tot gauw!
We gaan er gewoon nog even een spetterende tien dagen van maken!quote:Op maandag 12 december 2005 08:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is inderdaad jsmmer dat ze het zo laat hebt ontdekt onthoud het maat vast voor BB6
![]()
Daar moet BB wel aan meewerken heb er zelf een erg hard hoofd in.quote:Op maandag 12 december 2005 08:50 schreef Verrekijkertje het volgende:
[..]
We gaan er gewoon nog even een spetterende tien dagen van maken!
Kan gewoon niet wachten tot ze eruit gegooid wordt! :-)quote:Op maandag 12 december 2005 08:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het vertrek van Nath zou een hoogtepunt van de week kunnen worden.
Nath verdient de finale nietquote:Op maandag 12 december 2005 08:58 schreef Verrekijkertje het volgende:
[..]
Kan gewoon niet wachten tot ze eruit gegooid wordt! :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |